AngelÉn csak fekszem ott mint egy élettelen baba.Egy játékszer ,amit bárki használhatna.
Annyira kikészítettek a történtek ,hogy ha Kai megkérne ,hogy ugorjak ki a világból megtenném.Vagy nyersen kéne a szemembe dörzsölnöm egy vörös hagymát.Na,jó az utóbbinál lehet lennének kikötéseim.-Mit csinálsz?-kérdezem mikor már eléggé sokáig áll háttal elfordulva.Valamit kever ,de én nem nagyon látom azt.Ahhoz elég sorozatgyilkosos dokumentumfilmet néztem ,hogy ez gyanús legyen.Okkal.
Felállok ,de a lábaim nem engedelmeskednek és nem értenek egyet azzal ,hogy rájuk álljak.Kai hirtelen megfordul és felém lépdel.A kezében egy pohár ,ami kicsit más színű ,mint amilyennek kéne lennie.
-Mi az?-kérdezem.
-Titok.Segít aludni.-mondja.
-Kai!-szólok rá.
-Mit akarsz?-kérdezi.
-Nem tudom...-suttogom ,mikor rátapad az ajkaimra.Fogaink idegesítően és fájóan koccannak össze,miközben falujuk egymás száját.Ezt nem lehet máshogy illetni.
-Kérlek...-nyögöm.-Ülj le!-mondja .Most az egyszer nem szállok szembe vele és azt teszem amit kér.Leülök az ágyra.-Vedd le ami rajtad van.-parancsolja ,mire elkezdem lehúzni magamról őket.Teljesen meztelenül ülök az ágyon ,semmi nélkül.Védtelen és kiszolgáltatott vagyok .Neki.Aki az előbb adott egy rossza ember karjaiba.Semmi segítség nélkül hagyott ott.
Hirtelen meglátom ,hogy ő is elkezd vetkőzni és közelít felém.Teljesen levedlette magáról a ruháját ,ezért látom kidolgozott testét.Tetoválásait és megszámolhatatlanul sok kockáját.Valahogyan egyáltalán nem érzem magam kínosan ,vagy veszélyezve.Inkább...biztonságban.
-Most mit csinálsz?-kérdezem.
-Szerinted?
Odamászik hozzám az ágyra ,és befurakodik a lábaim közé.Akkorát nyögök ,mikor megérem magamban ,hogy kész csoda ,hogy nem törött el az egyik üvegpohár.
-Angyalom...-nyögi ,miközben dolgozik.Még egy nagyot lök rajtam és belém élvezik.
-Jesszusom...-szólalok meg ,mikor legördül rólam.
...
Egy gyengéd kéz érintésére nyitom ki a szemeimet.A szemeimtől egészen a mellém közötti részeg vezeti hosszú ujjait.
-Bocsánat.-suttogja.
-Miért?-kérdezem.Persze van tippem ,de tőle szeretném hallani ,ahogyan ő mondja ki.
-Mert odaadtalak neki.-céloz arra a fiúra ,aki meg akart erőszakolni.
-Kai Solybern bocsánatot kér?-csodálkozom.
-Látod,piros hó esett.-nevet.Tenyerével végigsimít az arcomon ,mire kiráz a hideg.
-Angel kibaszott Kivor!-csókol meg.
Sziasztok!
Bocsi ,hogy most hoztam ,csak mostanában zártam le még két könyvem ,úgyhogy nagyon elhanyagoltam.
Xo Mora!❤️😘
YOU ARE READING
A démoni vér hegei
RomanceA végzős év a legjobb,nem? Angel Avanbord új iskolát kezd .Az anyja férjhez ment a polgármesterhez. Angel izgulva de belevág az új iskolája útjába.A Solybern gimiben, ahol már az első nap perzselő gyűlöletet érez az iskola rosszfiúja iránt ,aki a sz...