🍀6.fejezet

121 5 0
                                    



                                                                                                                Kai

Éppen a szobámban ülök ,várva Angel üzenetét.Tudom,hogy most hazament ,és azonnal megnézte ,hogy ott van e az akta az apjáról a kijelentésemre.Biztos minden érvét arra ,hogy tudok az aktáról jó mélyre elássa a föld alá.

Olyan kiismerhető!

A csöndet a telefonom zaja szakítja meg.Kiszakítva a mocskos gondolataimból ,megfogom ,és megnézem a beérkező üzeneteimet.

ANGEL KIVOR ismerősnek jelölt.
ANGEL KIVOR:Te Seggfej!Add vissza!

Úgy döntök húzom még egy kicsit az agyát.

KAI SOLYBERN:Nem tudom miről beszélsz Angyalkám.  :)

Leteszem a telefont ,de azonnal csipogni kezd.

ANGEL KIVOR:Mi a faszod?Nem vagyok az angyalkád te,Seggfej!Add vissza azt ami az enyém!

Kuncugok egy sort az írásán.Olyan könnyen hiszi azt,hogy csak úgy engedem azt ,hogy ebben a városban legyen.Kikergetem innen ,bármibe is kerüljön.

KAI SOLYBERN:Gyere érte!

Már azt hiszem ,hogy elküld a francba ,de perceken belül felvillan a válasza .

ANGEL KIVOR:Hova?

Meglepő ,hogy érdekli a dolog.Jól választottam ,mert nagyon érdekelheti az a jelentés.Érdekfeszítő dolgokat tartogat a felszín alatt.

KAI SOLYBERN:Merd 68.Nyolcra

Csak ennyit írok.Igazából egy elhanyagolt játszótérre csalogatom őt.
Csak egyszer csaltam oda embert ,de az is amikor meglátott, elfutott.

Ezután csak egyszer villant fel a telefonom.Akaratlanul is megnézem azt.Egy sárga kéz ,aminek fel van egyenesítve a középső ujja.
Magamban kuncogom.Más még rám sem merne írni.

Hét óra.
Leülök a gépem elé ,és rá keresek a bűn esetre.
Azt írja egy éve történt.

,,Az áldozat lánya:"

A szívem seperc alatt az egekben szárnyalt.Most lebuktatom.

,,Amikor hazaértem köszöntem ,de egy szó sem jött válaszul.Apukám mindig otthon volt ,úgy hogy ez nagyon furcsa volt.Letettem a táskákat ,és bementem a nappaliba,de nem volt ott.Majdnem az egész házat átkutattam ,amikor már csak anyáék szobája maradt.Mikor bementem ,akkor...akkor...ott találtam őt a földön fekve..."

Hirtelen nem jutok szóhoz.Nincs semmi más erről az esetről ,ami érdemi értéket adna a kérdéseimre.
Meg kell tudnom ,hogy Angel ölte e meg az apját.Józan paraszti ésszel ki lehet logikázni ,hogy hazudhatott is erről a napról.

Felnéztem az órára .Hét ötven.
Felállok ,és elindulok a kocsim felé.Beülök,és mintha azonnal ott is lettem volna.Csak pár percre van tőlem a hely szóval igazából nem is kellett volna az autó.
Kiszállok ,és odasétálok nesztelenül a játszótérhez.
Mozgolódást veszek észre a hintánál .Odairányítom a szememet ,és meglátom Angelt.
A sötétben nem annyira látom ,de ki tudom venni kicsi alakját.Picit oldalra van dőlne ,úgy sóvárog.
Közelebb merészkedek...



Sziasztok!
Kicsit eltűntem ,de itt is van a hatodik fejezet!
Picit rövidebb lett ,mint a többi ,úgyhogy ezért bocsi.
Jó olvasást!
Ajánlom ehhez a ,,könyvhöz" a Chase Atlantic zenéket,és a The Weekendet,nagyon hozzák a hangulatot.

Ja ,és ne feledjétek!A tiltott gyümölcs a legédesebb!

XO ❤️❤️🫶🏼🫶🏼❤️‍🔥😍🥰💋😘😘😘🫵🫵

A démoni vér hegeiWhere stories live. Discover now