🍀7.fejezet🍀

128 5 0
                                    



Angel

Szükségtelennek tartottam kocsiba ülni ,úgyhogy gyalog mentem.Egy lenge kapucnis pulóverrel védem magamat a hűvös szellő ellen.
Mikor odaérek nem tudom ,hogy hova is menjek.Csak egy elhanyagolt játszóteret látok .
Elgondolkozom ,hogy Kai hova is hívna engem.Biztos az elhanyagolt játszóterek jönnek be neki.

Szomorúan odacammogok a hintához ,és leülök.Libabőrös lesz a testem amikor a hideg fémnek nyomódik a halántékom.Miért nem hagy békén?
Értem én ,hogy el akar űzni,de inkább nyújtson be kérvényt minthogy a múltban turkál.

Olyan mint egy árnyék.A nyomomban van ,nem tudom eltakarni ,vagy elűzni .Mindig ott van a nyomomban.

Az elmélkedésemből hirtelen két hideg kéz ránt ki.Mindkettő a nyakamat öleli körbe.Mikor sikítanék akkor erősen rászorít ,így kénytelen vagyok elhallgatni.
Megcsap Kai tipikus illata:kókusz ,egy kis érddel ,férfiassággal ,és vaníliával.

-Látom most is hidegnek kinéző tudatlansággal vársz,Angyalom.-érzem ahogy mosolyog.-Villanthatnál mást is a kedvemért.-hízeleg.Mézes mázos szavai mögött sötét erők búrjáznak.

-Kapd be!-mormolom mikor elenged.

Elsétál mellettem ,és leül mellém.A hinta elkezd idegesítően félelmetesen nyikorogni ahogyan meglöki magát.

-Szóval...-tettet úgy mintha nem tudna mi a francnak jöttünk ide.-Mi is kellene a kedélyeidnek,Angyalkám?

Közömbösen nézek az íriszeibe,amiben már sokadszorra veszem el.

-Vajon mi?-kérdezem unottan ,de a hangomban ott lakozik a félelem akaratlanul is.
Válaszomra elmosolyodik.

-Van egy icipici gond...

-Mondd!-emelem fel a hangomat mérgesen.

-Először az, ahogyan beszélsz velem.-néz rám komolyan.
Most komolyan?Azt akarja ,hogy úgy beszéljek vele mint egy basával?!Faszt!

-Miért ,hogy beszélek önnel királyi őfelség?-húzom .
Nehogy már ő nyerjen.A végsőkig viaskodom vele.

-Úgy ,ahogy többet nem fogsz.-jelenti ki,és benyúl a zsebébe.Egy ragasztó szalag gurigát húz ki belőle .
Most komolyan...

Meghúzza ,és a foga segítségével leszakít egy darabot.
A szabad kezét a tarkómra simítja ,így lefogva engem.Kapálózok ,karmolok ,de hiába.Ő nyert.
A darabot ráilleszti a számra ,így teljesen el vagyok némítva,és nem tudok neki trágár szavakat üvöltözni.
Próbálom a számat nagyobbra nyitni ,de a ragacs akadályoz.Nem hiszem el !Most kibaszottul leragasztotta a számat?!

-Humm!Hm!-hümmögök.

-Gyerünk sikoltozz csak ,Angyalom!-hergel mosolyogva.-Szeretem a sikoly dallamát.
-Nos...Szerintem kapisgálom ,hogy mit szeretnél tőlem.Megkapod az aktát ,ha teljesíted három kérésemet.-vezetem rá a tekintetem.-Az első:eljössz a hétvégi buliba.-nagy nehezen bólintok rá.-Második:haza vihetlek.-kérdő tekintettel bámulok rá.-Nyugalom Angyalkám ,láttam ,hogy nincs itt más autó az enyémen kívül.-kacsint.-Harmadik:dörgölőzz a hintának.-jelenti ki.

Elkerekedett szemekkel nézek rá.Azt akarja ,hogy dörgölőzzek a hintának?

Muszáj azt csinálnom amit akar.Melyik a jobb?Inkább dörgölőzöm egy hintához ,és engedem ,hogy egy pszichopata vigyen haza,vagy mindenki engem fog gyanúsítani ,és bűnösen vizslatni.
Szerintem elbírom a hintát.Mindenképpen meg akarja szégyeníteni a testemet,és ez engem nagyon is zavar,de nem tudok kijutni belőle.Hívogatóan rémes a lelke,amit meg kell tekinteni.

Hirtelen letépi a számról a ragasztót ,és eldobja.A szemetelés elve nem létezik.
Ég a ragacs helye .Kicsit megmozgatom a számat ,hogy bejárassam.

-Ha megcsinálom ezeket ,akkor visszaadod?-tisztázom le.Nehogy valami téves képbe akarjon engem lefotózni.
Kicsit előrébb hajol ,és úgy mondja.

-Csináld.-parancsol.

-Mit?-kérdezem értetlenül.Persze,nem vagyok olyan hülye ,hogy ne tudnám ,hogy mit akar ,de hallani akarom.

-Dörgölőzz a hintához.Ennyi,Kivor.Csak dörgölőzz.-ejti ki a szavakat a száján lassan.Nagyon lassan.

-Előbb mutasd a jelentést.Nem megyek vakon bele semmibe.-jelentem ,kihúzva magam .

-Csak utánad.-mondja türelmetlen mosollyal.

És ennyi.Az öntudatlanság árnyaiban keresem a nyugalmat.

Felállok,és elhelyezkedem.Az oldalsó fém lánc köré rakom a lábam ,így pont nekinyomódom a láncnak.
Atyaisten!

Még jobban neki nyomom magam a láncnak ,így a széle konkrétan belém van állva.Fájdalmasan összeszorítom a számat nehogy egy nyögést is elhagyjon.

-Gyerünk,Kivor.Fel-alá.-szólal meg Kai érdes hangon.Olyan áhitattal néz ,hogy még magam is meglepődöm.

A tekintete lyukat éget a bőrömbe.
És pont ugyanazt csinálom amit mond.Fel-alá dörgölőzöm.A két kezemmel fogózkodom a láncba,közben hintázok fel-le.Olyan jó érzés!

Egy ponton a lánc annyira rányomódik a csiklómra ,hogy levegőt sem kapok.
Muszáj kiengednem egy nyögést ,mert különben most ,ebben a percben felrobban a testem. Az adrenalintól szárnyalok,és égek is egyben.Halálos iramban dobog a szívem a lejtőn lefelé.

Kb tíz percig mozgok aztán megfeszül mindenem ,és elélvezek.Olyan gyorsan kap el az orgazmus ,hogy el sem tudom dönteni ,fiú vagyok e ,vagy lány.Elengedem az összes izmomat ,és zihálok.A homlokom tiszta víz lett ,de nem az az egyetlen ami nedves.

Nagy levegőt véve pillantok fel Kaira.A mellkasomról a szemembe irányítja a tekintetét.Áthatóan vizslat.

-Jó kislány vagy ,Angyalom.-dicsér meg.
Nekem csak egy érdekem van:a jelentés.

Mikor már visszaállt a légzésem a normálisra ,akkor visszaülök az eredeti helyzetbe,és felé fordítom a fejemet.

-Hol van a jelentés?Add ide.-mordulok rá.

Most már igazán rászolgáltam arra a jelentésre ,úgy hogy ajánlom ,hogy vissza adja.
Majdnem minden kérésének eleget tettem .Már csak az hiányzik ,hogy elmegyek a hétvégi buliba ,és hazavitetem magamat.

-Sss.Gyere velem.-suttogja.-Oda adom.-majd feláll.

Úgy gondolom ,hogy most inkább követem őt.Odaérünk egy kocsihoz ami,szín tiszta fekete színnel van bevonva, akárcsak a motora.Furcsa ,hogy nem a motorjával jött.
Átmegy a vezető ülés ajtajához ,és kinyitja.

-Szállj be!-mormolja ,amibe inkább nem kötök bele.

Kinyitom az ajtót ,és behuppanok .Nem lepődöm meg azon ,hogy belül minden fekete.
Nem téves az a kijelentés ,hogy az ember autója olyan ,mint saját maga.

Kai elindítja a motort, amitől összerezzenek.Elindul ,és figyelmemre hagyatkozva nem kíván velem társalgást folytatni.Pont leszarom ,hogy mit akar.

-Add ide az aktát!-emelem fel a hangom.
Az előbbiből ítélve nem szereti ha más hangnemben beszélek.Ezt megszívta!

-Ott van a hátsó ülésen.-adja tudtomra a jelentés helyét.Hátranézek ,és felcsillan a szemem.Ott van!Épen ,és sértetlenül.Hihetetlen ,hogy konkrétan ,egy füzetért dörgölőztem a hintához.Elfordítom a testem ,és hátranyúlok érte.Mikor megvan nagyon örülök ,neki ,és zavartalanul fordulok vissza .Kicsit sem érdekel ,hogy Kai mindent látott.

Kai Solybern tényleg nem egy senkiházi...



Sziasztok!
Itt is van a hetedik!
Most kicsit kárpótollak titeket ,azért amiért az előző rövid lett.
Köszönöm aki elolvassa őket!
Na mi a véleményetek erről?

Ja ,és ne feledjétek!A tiltott gyümölcs a legédesebb!

XO❤️❤️🫶🏼😍💗😎🌺😘💋🥰❤️‍🔥❤️💎😘

A démoni vér hegeiWhere stories live. Discover now