Damien
Musím si najít ženu a udělat si rodinu. Už nemůžu předstírat že nejsem připravený, přece jen moje sestra má úžasného syna a šíleného manžela. Pořad ho nemůžu vystát ale chápu proč s ním Cassie je, protože podporuje její šílené stavy a nápady. Před pár týdny jí napadlo koupit šaty Marilyn Monroe.. díky bohu že jen padělek. No a Dário jí sehnal ty samé, akorát pravé. S tím aby si je přetvořila podle sebe. Je blázen.. a když jsem tam byl na víkend se za nimi podívat, tak bylo v plánu se jít bavit. Vypily jsme si a tancovali, když v tom nějaký zmetek balil moji ségru. Schválně jsem ho nechal tak, abych si otestoval Dária. Jak se v takové chvíli zachová, no to jsem nevěděl že ho praští bouchačkou a následně ho začne škrtit. Zabil by ho.. o tom nebyl pochyb a dokonce si to užíval. Ale tohle bylo už moc.
Napsal jsem si seznam žen s dobrým jménem z Chicaga.
Lenora Marcis- dcera podnikatele( sexy zrzka)
Sara Reynolds- butik s oblečením( velký zadek)
Kristine Brown- právnička( vypadá jako Pamela Anderson)
Vivien Mancini- italská restaurace( umí skvěle vařit)Teď stačilo jen jednu po druhé kontaktovat a zařídit rande.
..Na svůj trénink boxu jsem se dostavil včas, což je překvapení protože chodím pozdě. Box je něco díky čemuž si udržuju postavu a hlavně se dám mentálně do pohody.
Kdo mě tam ale překvapil na dnešní lekci byl Pablo. Moc dobře se neznáme ale víme o sobě. Zrovna byl v ráži a já myslel že ze sebe vybije duši. Před pár měsíci zemřela jeho manželka, byla v posledním stadiu rakoviny. Kurevská nemoc.,,Ahoj Pablo" pozdravil jsem ho a podal mu ruku.
,,Chlape nazdar" potřásli jsme si.
,,Jak se vede? V rámci možností" nechtěl jsem rýpat do bolavého témata, a tak se jen smutně pousmál.
,,Box pomáhá" odpoví a setře pot z čela ručníkem.
,,To ano. Co říkáš na pivo po lekci? Vypustíme páru" bylo mi ho líto, jeho nejlepší přítel mu ukázal zadá ve chvíli kdy potřeboval pomoc.
,,Není problém" kývl jsem a chystal se na první ránu do boxovacího pytle..,,Co sestra? Naposledy u mě byla ještě když Monica žila" napil jsem se studeného piva a přikývl.
,,Cassie se má dobře, a žije si svůj život ve Vegas. Nepočítám že by se někdy vrátila" i když bych si přál aby se s rodinou přestěhovala blíž.
,,To jsem rád, já znám Dária a vím jaký je. Je to mimo nelegální byznys fajn chlap" to jsem taky zjistil .
,,To je, ale je tu věc o které bych s tebou chtěl mluvit" řeknu a on stáhne obočí do linky. Nepozval jsem ho na pivo jen tak, i když jsem chtěl pokecat ale taky musím vyřídit něco, co po mě můj švagr chtěl.
,,Když už mluvíme o Dáriovi.. chtěl by navázat spojenectví. Můžeme si oba vydělat slušný balík peněz" ihned zakroutil hlavou,, Damiene ne-" zastavil jsem ho.
,,Nebaví mě řídit firmu o kterou vlastně ani nemám zájem. Ty máš nejlepší bary co jsou v Chicagu, a restaurace které ti už tolik nevynáší" od doby co byly kvůli virusu zavřeny skoro všechny podniky, tak po jejich zrušení zákazu lidé přestaly jeho restaurace a bary navštěvovat tak často. Způsobeno strachem z nákazy, která už ale není.
,,Chce svoje zboží dostat do Chicaga" dealovat jsem nikdy nechtěl, ale pokušení zkusit něco jiného je silnější.
,,To už rovnou mužů dojít na policejní stanici a nechat se kurva zavřít"promnul si obličej.
,,O policii se Dário postará, nemusíš mít strach" dopije pivo a objedná whiskey.
,,Přivedlo by mi to jinou klientelu než jsem zvyklý. Moje bary splňují všechny předpisy Damiene. Tohle by změnilo vše o co jsem usiloval" kolik může měsíčně vydělat? Menší nadprůměr, ale takhle by z něj byl milionář.
,,Prvně musím mluvit s Dáriem" kývnu a připiju si s ním.
,,Kurva! Do čeho jsem se zapletl"..Napsal jsem Dáriovi aby nás co nejdřív očekával ve Vegas.
..
Mé první rande s Lenorou Marcis. Pozval jsem ji do luxusní kavárny. První konverzace byla o její studii práva a o tom, jak se chce stát soudkyní. Byl to hezký paradox k tomu, že já se chci stát nečestným mužem.
,,Na praxi jsem byla na protidrogovém a musím říct, že mě to utvrdilo v mém studiu. Chci soudit dealery a kokainové barony. Jejich práce ničí lidi a oni se mají jako prasata v žitě. Zmetci"tohle nepůjde. Jen jsem se usmál a nahodil jiné téma.Tohle rande nemělo žádnou cenu a já marnil svůj čas.
Zítra odlétáme do Vegas. Rád znovu uvidím svoji a synovce.
ČTEŠ
FERNANDÉZ
RandomVzít si za manžela Conora Kavinského jsem nikdy nechtěla, ale nikdo jiný nebyl dobrý kandidát na pozici mé druhé polovičky. Ale touha a pokušení pro muže, o kterém vím že ho nikdy mít nemůžu je silnější.