Isabel
Přiletěla jsem do Vegas a na letišti mě čekalo auto. Představil se řidič který mě přiveze do domu Dária Herrery, teď už i Cassandry Herrery. Znám Dária a pamatuju si ho jako malá holka, prožil dětství s mým bratrem a Pablem. Naplnilo mě očekávání a těšila jsem se že konečně uvidím Cassandru a jejího syna.
Po dvaceti minutách jsem přijela před velkou vilu. Páni.. jejich dům je krásný..
Vedle jejich domu byla menší firma s názvem La móda a mě bylo hned jasné že patří Cassie.
,,Isabel! Už na tebe čekáme" otočila jsem se a ve dveřích uviděla Cassie která má v ruce sklenici vína.
,,Konečně se vidíme" obejmu ji a ona mi vlepí pusu na líčko,, někdo by se s tebou chtěl seznámit" zavře dveře a já pohlédnu do obýváku kde si na dětské podložce hrál malý Damien. Okamžitě jsem si ho vzala na sebe a pomazlila se s ním.
,,Je tak maličký a krásný" je celý Cassie ale oči má po Dáriovi.
,,A taky pěkné zlobivý" zasměje se a naleje mi sklenici vína. Má krásný dům a velmi moderní a útulný, taková ale ona byla vždycky.
,,Musíš být po letu hladová, co kdyby jsme si daly oběd? Uvařila jsem pro nás" měla na sobě bílý saténový župan a nebyla namalovaná, ale i tak pořad elegantní.
,,Bebé pojď vzít prosím Damiena, je ospalý a máme návštěvu!" zakřičela směrem ke schodům a do minuty k nám přišel Dário.
,,Isabel ty jsi vyrostla!" usmála jsem se a objala ho.. jako dítě jsem ho měla moc ráda, vždy mi nosil nějaké sladkosti a jako jediný byl ochoten si semnou hrát když jsem je otravovala.
,,Ráda tě vidím Dário" bylo to upřímné..
,,Doufám že se u nás budeš cítit jako doma Iso. Udělej si pohodlí, i když můj andílek nebude chtít být večer doma" Cassie se usmála a mrkla na mě,, jsem matka a pokud mám aspoň jeden večer volný kdy se mužů jít pobavit, tak to udělám" já bych s Cassie šla klidně i na druhý konec světa kdyby chtěla.
,,Nepotkala jsi cestou Damiena a Pabla? Už dávno tu měly být" zeptá se a vezme si malého na ruce a vlepí mu pusu.
Damien tu bude taky? Oh...
Jen jsem zakroutila hlavou a Cassie chystala jídlo.
,, Chlastaly a Damien nestihl let, takže Pablo musel čekat až se vyspí" Dário zakroutil hlavou a zasmál se.
,,Vy jste opravdu bratr a sestra"..Jedli jsme a popíjely u toho kvalitní víno, ve Vegas je hezké počasí takže to bylo taky příjemné. Cítila jsem.. klid. Nemusela jsem se trápit nad zásnuby a ani nad prací.
,,Isabel mám pro tebe nabídku" odloží víno a chytne moji dlaň,, nechci aby jsi dopadla jako já předtím a nebo dokonce i hůř" to měla být narážka na mého bratra kterou jsem ignorovala.. ale nejsem hloupá a vím že i Cassie je nebezpečná a mocná žena.
,,Buď můžeme zařídit aby nikdy nedošlo ke svatbě, možno říct že by se Conorovi stala malá nehoda. Nebo nech starý život v Chicagu a přijď sem, a tady si uděláš ty sama život jaký se ti líbí" vydechla jsem v úžasu.. nechat zabít Conora? To nikdy! Radši bych já skončila můj život než ho někomu vzít.
,,Vážím si toho Cassie, že se o mě zajímáš ale tohle ne. První část vůbec to nepřipadá v úvahu, a u druhé bych nedokázala opustit rodinu, a navíc by to táta nezvládl" kývne na souhlas a usměje se.
,,Pro tento svět jsi až moc hodná".,,Mám pro tebe něco" otevřela skříň a vytáhla černé flitrované šaty s výstřihem a délka byla k zemi. Krásné... vůbec nevím co k tomu říct.
,,Chtěla jsem ti udělat radost a hlavně ať si sebou něco přivezeš do Chicaga" objala jsem ji,, děkuju Cassie.. jsou krásné!" a velmi elegantní.
Cassie zasedla před kosmetický stůl a začala se líčit, já se moc nelíčím takže sebou nic nemám.
,,Můžeš se líčit semnou Iso, uděláme si dnes holčičí večer" poklepala rukou vedle sebe a já si přisedla. Skoro jako kdyby byla moje starší sestra.
Začala jsem se také líčit a u toho jsme poslouchali písničky, nikdy jsem tohle nezažila, takový klid a pocit že mě má někdo rád. Ano, moc kamarádek nemám a v této chvíli asi jen Caroline ale s Cassie je to jiné.
,,Jak to mám udělat taky? Ty jsi vždycky věděla kdo jsi Cassie, vždy jsi byla dominantní a každý tě vnímá jako silnou ženu co hodně věcí dokázala. Já ani poradně nedokážu udržet práci baristy ve snobské firmě" koukáme na sebe v zrcadle a oba mě obejme a dá do dlaně silně rudou rtěnku.
,,To je na mě moc výrazná barva já-" ani jsem to nedořekla..
,,Namaluj si rty a já ti vyžehlím vlasy" otočila jsem se a nechala ji ať si semnou dělá co chce, po pár minutách jsem se otočila a znovu se na sebe podívala.
Černé vlasy které mám jindy vlnité byly rovné a lesklé, ofina také. Rty byly rudé a oči zvýrazněny černými linkami a řasenkou. Teď jsem nevypadala jako ta milá holka, ale jako žena se kterou nechceš vyjebat.
,,Jak se cítíš?" usmála se a přešla ke skříni, kde si vybírala šaty.
,,Cítím se jinak... víc drsně? Víc sexy a elegantně" vzala si ramínko na kterém byly bílé šaty s krajkou.
,,No a to je ono ne?" už to chápu..,,Mám pocit že slyším smích mého bratra, jdeme za nimi" zvedl se mi žaludek a já myslela že se pozvracím... jsem tak ztrapněná od našeho setkání kde jsem mu jako malá holka vyznala city, že teď mu budu jen pro srandu.
Následovala jsem Cassie po schodech dolů v šatech co pro mě ušila, a i když jí moc děkuji tak se necítím zrovna komfortně.
Sešli jsme dolů a všichni tři muži seděli na gauči a v ruce drželi drink.
První si mě všiml Pablo který malém vyvrátil oči,, ty kráso.. to je ale kočka" vydechl a já se zamračila a zasmála se.
,,Jsi spadl na hlavu Pablo? To je Isabel" řekne Cassie a ťuká si na hlavu. Ani jsem se radši nepodívala na Damiena ale všichni byly překvapení.
,,Iso já jsem tě nepoznal.." pořad nevěřícně kouká a já se usměju,, já sebe taky ne"..
,,Ahoj Isabel" pohlédnu na Damiena a lehce se usměju,, ahoj" to bylo vše.. neměla jsem chuť se dnes ponižovat, to mužů i příště.,,Půjdu dát pusu Damimu a můžeme jít" odejde Cassie do pokoje svého syna a si vezmu kabelku.
,,Jak se má?" zeptá se Pablo se zamračeným pohledem a já si sednu na okraj gauče.
,,V pohodě" věděla jsem že myslí Antonia, jen přikývne a dopije drink.Otevřeli se vchodové dveře a vstoupil muž který mi byl povědomý..
,,Iso! No doprdele ahoj!" Luis! Mladší brácha Dária.
Rychle ke mně přišel a objal, už jsou to léta co jsme se viděli naposledy. Ještě jako malé děti.
,,Je z tebe sexy žena! Malém jsem tě nepoznal" to asi nikdo dneska.. musela jsem se smát. Luis je přirozeně vtipálek.
,,Je zasnoubená" ozvalo se a my se otočili, řekl do Damien.,,Zasnoubená neznamená uvězněná, a pokud dovolíte tak já a Isabel máme napilno" řekne Cassie a její manžel ji políbí.
,,Žádné vyvádění a tancování" sykne u její tváře a ona se triumfálně usměje,, to je rozkaz?" mrkne a on ji pohladí po tváři,, ne tak jako prosba" kousne ji do rtu.
,,Přijdu ráno" uchechtne se a on ji obtočí vlasy kolem své dlaně a jemně zatahá,, já si pro tebe přijdu, andílku".
Tohle bylo... asi to nejvíc sexy co jsem viděla. Obyčejná "hádka" ale tak vášnivá. Všichni jsme zírali jako blbý.,,Doprdele nechte toho! Dělejte mi dalšího synovce v soukromí" zatváří se znechuceně Damien a všichni se vrátíme do reality.
ČTEŠ
FERNANDÉZ
RandomVzít si za manžela Conora Kavinského jsem nikdy nechtěla, ale nikdo jiný nebyl dobrý kandidát na pozici mé druhé polovičky. Ale touha a pokušení pro muže, o kterém vím že ho nikdy mít nemůžu je silnější.