Damien
,,První kila zboží dorazili a to znamená jediné, vrhneme se na práci. Každý z vás má svůj úkol a ten si musí plnit, neexistuje podrazáctví a ani tunelování našich podniků. Trestá se smrtí a to věřte, že by nebyla rychlá cesta ven. Já jsem pro vás šéf a žádným jiným jménem mě oslovovat nebudete. Pokud budete mít s něčím problém nebo nebudete vědět rady, přijdete zamnou." Stál jsem před jedenácti muži a vydobýval si autoritu. Pablo stal vedle mě a usmíval se, já mám pózu tvrdého šéfa a on šíleného enforcera. Tito muži jsou úplně normální a doteď se živili legálními pracemi, jako jsou majitelé potravin, nebo úředníci atd. Chtějí ale víc a pro náš byznys jsou ideální adepti.
,,Já jsem pro vás Rico. Vlastním podniky a bary ve kterých část z vás bude pracovat, a ta druhá se postará o výklad a manipulaci zboží" chtěl jsem se usmát nad jeho novou přezdívkou kterou si vybral ale v pohodě. Nikdo nepotřebuje vědět že Damien Fernandéz se dal na cestu drog a to samé Pablo.Potom si je vzal Pablo pod své křídla a vzal je do svých podniků. Já se vrhl na papírování a počítal zboží. Co nejdříve musíme zase do Vegas a domluvit se s Dáriem o průběhu, mám pocit že ve Vegas budeme mít druhý domov.
Dnes mám taky další rande. Sara Reynolds a její velký zadek, což je jediné plus.
Ji jsem vzato tentokrát na procházku parkem a když jsem ji uviděl ve sportovních legínách, můj kamarád byl potěšen.
,,A jaké jsou tvé záliby?" usmála se a ukázala na své legíny a tričko,, oblečení" to je velké plus. Mohla by pomoct v dílnách.
,,Umíš šít?" zakroutila hlavou a sedli jsme si na lavičku,, neumím a přijde mi to dost zastaralé, a navíc objednávám u zahraničních dodavatelů" moje sestra by jí vynesla na kopytech..
,,Takže nemáš ani zájem o látky a šití" uchechtne se,, v dnešní době jsou na všechno stroje a tuhle manuální práci dělají jen babičky. Ale máme hodně společné Damiene, ty máš firmu luxusních obleků a šatů" nemáme zatím nic společné..
,,Zastaralé? Naše firma je známa tím, že naše kousky jsou dělané ručně a s láskou. A to je klíč k úspěchu" její obchod je céčkový zatím co si hraje s oblečením, my se tím živíme už desetiletí.
Uchechtne se a zakroutí hlavou,, nechme byznys byznysem. Jaký máš třeba názor na polygamní vztah?" polygamní vztah? To jsou více lidí ve vztahu mám pocit.
,,Lidé kteří jsou ve vztahu s vícero lidmi jsou nemocní, a měli by se léčit Saro" začne rudnout vzteky a postaví se.
,,Nemocní jsou lidi co jsou věrní jednomu člověku celý život! Polygamie ti přinese mnoho nových zkušeností a lásky" postavím se i já a začnu se smát.
,,Tohle byla ztráta času, nashledanou Saro"...Tohle byla hrůza.. Uff proč je těžké najít si manželku? Po mém dalším nezdařeném rande jsem potřeboval vypustit páru. Proč jsou dnešní ženy tak.. namyšlené a zvláštní? Kdo by kurva byl v páru s více lidmi? Kdybych se něco takového pokoušel vysvětlit rodičům, tak by mě vydědily.
Přišel jsem za Pablem který zrovna pouštěl chlapy domů. Bylo něco kolem půlnoci a já jsem po mém rande strávil několik hodin ve firmě. Nevím jak budu zvládat práci od Dária a ještě o tomu Fernandez firmu. Musím ji přeložit do Vegas a přenechat Cassandře, protože já to nezvládám a jak to vidím tak ani nenajdu ženu která by se o to zajímala.
,,Nejsi ve své kůži Damiene, co se děje?" sedli jsme si a já si zapálil jeden z kubánských doutníků. Začal jsem je víc a víc kouřit, což se mi nelíbí.
,,To v Chicagu není žádná slušná žena, která by byla aspoň trochu inteligentní a nebyla prohlášená děvka nebo nepodporovala polygamní vztah?" Pablo se začal smát a poplácal mě po ramenu. Nedivím se že mu to bylo směšné.
,,Ano je a myslím že víš kdo ta holka je, ale jak tak vidim tak ty jsi dneska měl zkurvené rande" koho myslí? Z okruhu žen co známe mě nenapadá ani jedna.
,,Isabel Romero" řekne a vydechne dým do mé tváře. Zakroutil jsem hlavou a vzpomněl si na naši nedávnou schůzku.. to nejde.
,,Je slíbená Conoru Kavinskému a navíc, nikdy více nechci mít toho zmrda Romera za rodinu" Pablo zakroutí hlavou a oboum nám naleje plné pohárky.
,,Antonio je minulost a určitě nedefinuje Isabel, ale Conor Kavinsky? Ten zmrd mi drásá nervy už delší dobu"..Potom jsme skončili v Coco Loco. Po pár skleničkách whiskey jsme měli chuť na víc, a já se chtěl odreagovat.
,,Zítra odlétáme do Vegas, už v šest ráno tak nezaspi" Pablo se usměje a popraví si košili,, neměj strach" jeho výrazné kruhy pod očima mi prozradily že už nějakou dobu nespal.. nedivím se mu. Taky bych nemohl usnout v domě kde mi umřela žena. Je mi ho líto a chtěl bych, aby začal znovu žít ale je jako chodící mrtvola.
,,Podívej se k baru" otočím se a hořce se zasměju.. to je ale kurva náhoda.
,,Model Chicaga přišel" tváři se jako kdyby mu to tu patřilo a kolem ramen má omotanou ruku nějaký blondýnky.
,,Zkurvysyn" odseknu a vidím jak si to k nám kráčí.
,,Přímo do rány" sekne Pablo a posadí se víc pohodlně do boxu. Já se napnu a jsem připraven mu dupnout na hlavu.,,Vím že jsi mluvil s mojí snoubenkou Fernandézi" sedne si vedle mě a Pablo se na mě otázně podívá.
,,Už nikdy se k ní tvé špinavé ruce ani nepřiblíží je ti to jasné? Je moje, a nevím o čem jste spolu mluvili ale moji muži to viděli. Nejkrásnější žena Chicaga je moje ty zmrde" sykne u mé tváře až se jí skoro dotýká.. moje nervy přetekly.
Dostal hlavičku a málem spadl dozadu. Potom jsem ho vzal pod krkem a vytáhl nahoru,, ty si dávej pozor s kým mluvíš Conore. Zabiju tě když chci.. a Isabel si nezasloužíš a nikdy ani nebudeš mít možnost na ni sáhnout.. je moje!" Pablo se uchechtne a podrží si svůj drink aby nespal ze stolu.
,,Vyjebaní Španělé" odsekne a plivne na zem. Dostal ránu po které už nevstal a musel proběhnout jeho posraný kamarád aby ho vzal.
,,O-Omlouvám se za něj" vystrašeně s ním odejde..,,Isabel je tvoje? A to od kdy Damiene?" co jsem to řekl.. nemyslel jsem to tak, ale prostě mi to vylétl z pusy aniž bych o tom přemýšlel..
,,Nevezme si toho zmrda Pablo.."
ČTEŠ
FERNANDÉZ
RandomVzít si za manžela Conora Kavinského jsem nikdy nechtěla, ale nikdo jiný nebyl dobrý kandidát na pozici mé druhé polovičky. Ale touha a pokušení pro muže, o kterém vím že ho nikdy mít nemůžu je silnější.