Damien
Posralo se to tak, že to nebylo ani možné. Pošpinil jsem čest hodné a laskavé ženě.. co se to stalo? Co se semnou stalo..
Nemohl jsem usnout a pořad přemýšlel nad ní a nad Conorem kurva Kavinským. Přišel s Antoniem a oba se začali hádat, s nikým jiným než semnou, což nemohl Dário tolerovat a pustil se do Antonia. Kdybych nebyl u sestry doma, tak bych ho rozkousal na kusy. A co je nejhorší? Celé Chicago ví že Damien Fernandéz odpanil Isabel Romero. Ostuda pro obě naše rodiny, a já sám v této chvíli vím, že si ji musím vzít.,,Dobré ráno" sednu si vedle Dária a moje sestra se na mě podívá tázavým pohledem,, je dobré? Damiene" nesnáším ten její vyčítavý pohled. Isabel seděla naproti a pila v tichosti kávu.
,,Nechci aby jsme se o tom bavili, já a Isabel si o tom v klidu promluvíme" odbyl jsem je ale cítil jak mě propaluje Isabel a její pohled.
,,Přesně tak, je to jejich věc a nikdo by se jim do toho neměl starat" Dário se otočí na Cassie a ona se usměje,, máš pravdu, mi amor" jediný člověk kterého moje sestra poslechne je její manžel.
,,Zítra brzo ráno odlétám a tak by jsme to měli dnes vyřešit Dário. Pablo mi dal své právo abych dokumenty podepsal za něj" Dário kývne ale zamračí se,, a proč vůbec nepřišel on?" upřímně.. není to skrz jeho restaurace, nebo podniky. Už nějakou dobu je víc tajemnější a když jsme v klubu tak ani nežertuje s ženami. V tom bude nějaká žena, jinak si to neumím vysvětlit, a nebo mu přeskočilo, to je taky možnost.
,,Musí se starat o chod svých podniků"..Isabel a Cassandra odešli do dílny a já probíral s Dáriem to nevyhnutelné, když se setmělo tak jsem udělal rezervaci v restauraci co mi poradil Dário.
,,Uvidíš že vám dvěma za nedlouho půjdeme na svatbu" zasměje se Dário když spolu sedíme na terase a koukáme jak se Cassandra rozčiluje s Isabel že jim něco nejde udělat. Už vidím Dária jak moji sestru pozoruje při práci každý večer, a u toho popíjí whiskey.
,,Nebuď si tak jistý, já to udělám jen proto abych napravil její čest" a taky protože nedovolím aby si vzala někoho jiného.
,,Já třeba věděl že si tvoji sestru vezmu za ženu ve chvíli, kdy se začala rozčilovat že jsem ji unesl a rozbila mi půlku domu" pořád jsem mu to neodpustil a ani nikdy neodpustím, ale dokážu si Cassandru velmi dobře představit.
,,Jednou na mě dokonce vzala nůž" říká to s nadšením a hrdostí.. kurva to je blázen.
,,To by Isabel nikdy neudělala, ona by neublížila ani mravenci" říká se, že klidní a vyrovnání lidé, vlastně typ který je Isabel, že to bývají ti největší psychopati. To už ale moc přemýšlím..,,Jdu pro ní" vstanu a přecházím k dílně mé sestry.
,,Kurva! To se mi právě teď musel pokazit stroj!"Cassandra praštila se strojem a Isabel stála jako hromádka neštěstí.
,,Pusťte mě k tomu" Cassandra přešla dál s rukama v bok,, jestli to spravíš tak slibuju, že do konce života si z tebe přestanu dělat srandu" zasmála se a já zakroutil hlavou,, ani já a ani ty by jsme to nezvládli". Rozebíral jsem vniřek stroje ale nedokázal jsem posoudit co se stalo. Taky že nejsem žádný opravář..
,,Vidím že s tím nic nenaděláme.. aspoň základy jsme si vysvětlili, a nezbývá ti nic jiného, než jít do praxe za pochodu" Isa hlasitě polkla a přikývla.
,,S pomocí Damiena to zvládnu" s mojí pomocí? Já absolutně nic nevím o šití.. Podívala se na můj obličej a zčervenala.
,,Myslela jsem emoční pomoc, až se budu chtít hroutit tak mě nenechá" zatím si nedokážu představit nás dva spolu v práci, ze začátku bude chaos ale potom doufám že vše zvládneme.,,Můžeme jít Isabel? Udělal jsem nám rezervaci na půl osmé" kývla a já si vzal klíčky od auta.
Procházeli jsme spolu zahradou až k parkovišti, oba jsme ticho a Isabel si netroufne vydat ani hlásku.
,,Chci si o všem promluvit, a přijít na společné rozhodnutí o tom, jak budeme pokračovat" Isabel si sedne do auta a připoutá se,, už mě to nebaví Damiene! A myslím si, že moc dobře vím jak to bude pokračovat! Vezmeš si mě za ženu a tím to končí" zvýšila hlas a dokonce na mě ukázala i ukazováčkem.
,,Proč mě tak chceš? Co je na mě tak úžasného že já ano, ale jiný chlap ne" proč by tak hodná a krásná Isabel chtěla mě..
Vyjel jsem z parkoviště a cítil její dlaň na mém stehnu,,protože jsem ti dala to nejcennější co jsem mohla, moji čest. Už od prvního pohledu na tebe, jsem věděla že jsi to ty" sevřel jsem volant silněji a nedokázal se na ni podívat.. v hrudi jsem cítil pocit pálení.. pocit, že se měním v něco co jsem nikdy nechtěl. Muže, který není čestný a hodný. Muže, který je chladný a neúprosný.
,,Pokud mi odpřisáhneš, že mě opravdu nechceš a ani nikdy chtít nebudeš, tak tě nechám být" dlaň dala pryč a já zastavil na nejbližším parkovišti.
,,Ale já tě nenechám být Isabel. Tím že jsi mi dala svoje panenství jsi mi dala sebe! Takže si nemysli že si jen tak najdeš dalšího snoubence, takže tu ruku dej kurva zpátky" přecením přes zuby a ona polkne a dlaň dá zpátky na mé stehno, prsty ho hladí a na tváři má malý milý úsměv.. kurva.. co s námi je.Zaparkoval jsem před restaurací a mlčky jsme do ní vešli. Místnost je zbarvená do rudé a černé, dekorace a příbory jsou zlaté.. už chápu proč sem Dário bere moji sestru, a zároveň je to nechutné.
,,Tohle místo křičí Cassie" vydechne a spolu koukáme po interiéru.
,,Mám hlad, posadíme se" nikdo tu nebyl.. vůbec jsem nemusel dělat žádnou rezervaci.
,,Přeji hezký večer, prosím aby jste přešli do našeho grand salónku" následujeme servírku a procházíme do salónku, stůl krásně prostřený se svíčkami a láhví vína na stole.
,,Pan Herrera si přál aby pro vás byl dnešní večer speciální. Celá restaurace je k dispozici jen pro vás, a to i náš celý tým, včetně mišelinského šéf kuchaře" takže tohle je restaurace mého švagra.. mohlo mě to napadnout dřív.
Isabel se začala smát a poděkovala servírce. Její oči tančili humorem a nadšením.Čekal jsem že Isabel bude nervózní a plachá.. byla úplně sama sebou a to mě možná děsilo ještě víc, a jediný kdo byl nervózní jsem já.
ČTEŠ
FERNANDÉZ
RandomVzít si za manžela Conora Kavinského jsem nikdy nechtěla, ale nikdo jiný nebyl dobrý kandidát na pozici mé druhé polovičky. Ale touha a pokušení pro muže, o kterém vím že ho nikdy mít nemůžu je silnější.