Emma és Kasie a kórházba tartanak, félve gyors léptekkel mennek. Mikor a kórhaz elé érnek Emma felnéz a "hospital" feliratra Emma félelem és izgalom is egyszer nyűrtől. Majd Kasie kezét fogva húzza be a kórház épületébe. Kasie nagyon kíváncsi, hogy akkor most mi az igazság, mit kell elhinni és mit nem és hogy egyáltalán mi is történik.
- Kasie én nagyon félek- susmotolta Emma.
- Nem lesz semmi baj, jó?- nézett rá bociszemekkel.
- Emma Wattson!- szólította az orvos.
- Én jövök!- félve mondta ki Emma.
- Kérlek, fáradj be!
- Ő kicsoda?- kérdezte az orvos.
- Emma legjobb barátja vagyok, örvendek!
- Én is. Na, akkor lássunk hozzá!
- Rendben!
- Kérlek gyere ide feküdj fel! A lábaidat a két oldalon található lábtartóra helyezd kérlek!
- Így megfelel?
- Gyere egy kicsit lejjebb, gyere, gyere, jó! Rendben!
- Doktor úr! Mi fog most történni? Hogy működik ez?
- Először is közelebb húzom a lámpát, majd felhúzok egy gumikesztyűt. Most egy hidegérzés fogja megcsapni lent és kérem maradjon nyugodtan mert fontos lenne. Majd azzal beviszem a kis kamera "szerűségemet", ezzel láthatom, hogy már érintett-e hüvelyk, és hogy milyen formában, hányszor.
- Ah!- szemei felgúvadtak mikor bedugta a kis kamera szerűjét testébe, és egyre beljebb ment majd így, egyre jobban fájt."Az orvos visgálódott, megnézte a leleteket majd beutalta egy terhességi röngenre. Mivel látta, hogy érintett a terület és nem is olyan rég, meg mivel hányt Emma gondolta, hogy terhes."
- Kasie én tényleg nagyon félek!
- Nem lesz semmi baj, minden rendben lesz!^^Majd elindultak a szülészeti osztályra, mikor mi jöttünk, hívott minket be. Az orvos csak annyot kérdezett^^:
- Hány éves vagy? Egész fiatalnak tűnsz. Mit keresel itt a szülészeti osztályon?- kérdezi az orvos.
- 16 vagyok, elég fiatal. Egy hatalmas hibát követtem el, volt egy párom akivel nagyon jó kapcsolatban voltunk, megbíztunk egymásban, segítettünk egymásnak.
- Lefeküdtél a barátoddal?
- Nem... semmi köze nincs egymáshoz ennek a két dolognak.
- Rendben, de akkor kérlek modd te.
- Találkoztam egy fiúval és második alkalommal, részegen mindent is csinált és mondott.
- Értelek. Na gyere ide! Vedd le a felsőd, és feküdj le, most pedig megnézzük.- A kisbaba ott van Emma hasában. Nem tudja elmondani, hogy kezdjem hozzá.
YOU ARE READING
Bátyám legjobb haverja... (Félbehagyott)
RomanceRemélem tetszeni fog ez a történet, amit tudnod kell mielőtt olvasod: - lesz benne 🔞💋 - izgalmas - 18+ Nem lesznek hosszúak a részek, olyan 300-400 szavas.