14. Bölüm

526 55 72
                                    

Not: OKURLARIIMM, bu bölüm artı olarak fazla satırbaşı yorum istiyorum bilesiizz!!!!! Bu bölümdeki her sahne hakkında yorumlarınızı merak ediyorum lütfen belirtiniz!!! Sizleri seviyoruum, iyi okumalarr!!❤️

Seyran'dan:

Evet, karşımda baya baya haftalar boyu onun yüzünden ağladığım eski sevgilim Oktay bana sırıtıyordu...

Oktay bana, benim en nefret ettiğim şeyi yapmıştı. Benim yüzüme gülüp, beni dünyanın en mutlu insanı gibi hissettirip, aldatmıştı... Sevmiştim onu... Sevmesem ağlamazdım haftalarca... Girmezdim depresyonlara... Şimdi sorsanız bir duygu var mı diye... Yok.

Ayağa kalktım, beni baştan aşağı süzen Oktay'a konuştum.

"Ne var? Neden geldin?" Dedim.

"Hiç değişmemişsin..." Dedi.

Aynen, bir yılda değişecektim zaten.

"Neden geldin diye sordum." Dedim.

"O kadar kötü bir şey mi yaptım sana Seyran?.. Abartma... Düşmanınmışım gibi davranma bana..." Dedi.

Göz devirdim, güldüm.

"Bunu şimdi mi soruyorsun!? Beni haftalarca ağlattıktan bir yıl sonra mı kötü bir şey yaptım diye soruyorsun!?" Dedim.

"Seyran, sakin ol..." Dedi Sibel.

Ben sinirle bir elimi alnıma götürüp sabır çekerken Oktay, bir elini omzuma koydu.

"Bak Seyran, yeniden deney-"

Sözü yarıda kesilmişti çünkü Ferit, omzumdaki eli tutup yerine indirmiş, yanıma gelmişti.

"Ne oluyor burada!?" Dedi bir bana bir Oktay'a bakarak.

Evet, şimdi aklına gelmişti değil mi ne olduğu!? Bunlar olunca gelmişti!

"Size ne? Bir mevzu hallediyoruz aramızda." Dedi Oktay, Ferit'e.

"Ne mevzusuymuş o!? Ben hallederim, söyle!" Dedi Ferit.

"Sana ne kardeşim!? Seni ne ilgilendirir!? Seyran'dan sana ne!?" Dedi Oktay, Ferit'in üzerine yürüyerek.

Kızlarsa Oktay'ı tutmaya çalışıyordu.

"Seyran benim sevgilim olduğu için ilgilendirir! Okey!?" Dedi Ferit'te, Oktay'ın üzerine yürüyerek.

"Hayır!" Diye bağırdım.

Bağırışım üzerine ikisi de durmuştu.

"Hayır, senin sevgilin değilim! Seninle de aramda hiç bir mevzu yok tamam mı!?" Dedim ve oturduğum yerdeki çantamı ve ceketimi alarak çıkışa yöneldim.

Bir taksi durdurmak için ilerliyordum ki kolum bir el tarafından sıkıca tutuldu.

"Seyran, ne yapıyorsun sen ya!?" Dedi Ferit.

"Sana ne!? Sana ne ya sana ne Ferit!?" Dedim ona doğru dönerek.

Kolumu hâlâ bırakmamışken konuştu.

"Seyran, ne demek sana ne ya!? Kim di o ***!?"

Güldüm ve kolumu çektim.

"Ferit! Bu seni neden ilgilendiriyor ya!? Ya sen beni orada bırakıp gittin! Gece kulübünde bir başıma bıraktın gittin! Ya Oktay yerine başkası gelip bir şey yapsaydı ha!?"

Yalı Çapkını"Sensiz Evren" (Yarı Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin