Not: Satırbaşı yorumlar yapmayı unutmayın okurlarııımm!!! İyi okumalaar!!
Seyran'dan:
Beril'in evine gelmiştim. Ablam ve kızlar çoktan gelmişti bile. Site içerisindeki lüks apartmanlardan birisine yani Beril'in evine gittim. Kızların hepsiyle mutlulukla selamlaştık. Birçok şey hazırlamış, beni bekliyorlardı.
"Keşke beni de bekleseydiniz! Hazıra konmuş gibi oldum!.." Dedim salondaki koltuğa otururken.
"Yapmadığın şey değil ablacığım!" Dedi ablam gülerek.
Gözlerimi kısıp alayla baktım.
"Ee Seyro anlat artık ne oldu!?" Dedi Sibel, çayından bir yudum alırken.
Ben de çayıma uzandım.
"Ay direkt söyleyecek miyim?.." Dedim tedirginlikle.
"Yok Seyrancığım, bugün burada kal, yarın söylersin." Dedi Hazal gülerek.
"Of tamam, direkt söyleyeceğim ya!" Diyerek çayımı yeniden sehpaya koydum.
Derin bir nefes aldım, verdim.
"Kızlar... Biz... Ferit'le sevgili olduk! Oh söyledim ya!.."
"Ayy ne!?" Dedi Sibel heyecanla.
"Aa eniştemiz oldu ayaküstü! Ay çok sevindim! Çok heyecanlı!" Dedi Hazal'da sevinçle.
Güldüm.
"Ne zaman oldu Seyran!?" Dedi ablam da gülümseyerek ve biraz da şok olmuş bir şekilde.
"Daha bugün oldu merak etmeyin!" Dedim.
"Ay ablacığım ya!" Diyerek sarıldı yanımda oturan ablam.
Gülümsedim.
Ardından Beril'e bakarak konuştum.
"Beril yorumsuz tabii! Alıştık artık." Dedim göz devirmemeye çalışarak.
"Evet, yorumsuz kalmak istiyorum." Dedi yalnızca.
Evet, sadece böyle demişti!..
Aklıma gelenle ablamdan ayrıldım.
"Ay bir şey daha var... Ve bu sizi de ilgilendiriyor sayılır." Dedim.
"Ne?" Dedi Hazal.
Ferit'e söyleyeceğimi söylememiştim ama sorun olmazdı.
"Yani aslında bilmiyorum ne tepki vereceksiniz ama... Neyse şu Toprak meselesi var, biliyorsunuz." Dedim.
Hepsi başıyla onayladı.
"İşte bu konuda sizin yardımızın gerekli..." Dedim.
"Kuzum söyleyecek misin artık!?" Dedi Sibel.
"Tamam tamam. Ferit sizden birinin Toprak'la benim yerime, benmişim gibi görüşmesini istiyor." Dedim.
"Ne!?" Dedi ablam.
"Yuh artık!" Dedi Beril kendini tutamayıp.
"Enişte biraz abartmış mı bu sefer yaa!?" Dedi Hazal.
"Vallaha Seyrancığım kusura bakma o kişi ben olamam." Dedi Sibel.
Kaşlarımı hafif çattım.
"Allah Allah nedenmiş o?" Dedim.
"Yani benim konuyu biliyorsunuz!.. Oralarda işler karışık şu an..." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını"Sensiz Evren" (Yarı Texting)
Fanfiction053********: Yukarıdaki yıldızlardan birisi kaysa ne dilerdin? Not: Bu kitabın ilk bölümleri @birhayaller isimli yazarın "YALI ÇAPKINI(Yarı Texting)" kitabından esinlenerek yazılmıştır, yazarın izni vardır.