Not: Satırbaşı yorumlar yapmayı unutmayıııııınnn!!!!! İyi okumalar!💞
Ferit'ten:
Ben konuma varmış, kafedeki bir masaya oturmuştum. Seyran'da bir kaç dakika içerisinde gelmişti, arabasını görmüştüm. Yine farklı duygular içerisindeydim... Evet, biz öpüşmüştük ama bu öpüşmenin Seyran için olan anlamını bilmiyordum... Birazdan öğrenecektim.
Masaya doğru gelince ayağa kalktım.
"Hoşgeldin..." Dedim gülümseyerek.
"Hoşbuldum." Dedi o da gülümseyerek.
Dayanamadım, sarıldım... O da bana sarıldı... Bir süre sessizce o her zaman "güzel saçlı kız" dememe sebep olan saçlarının kokusunu içime çektim. Yavaşça ayrıldık, oturduk.
"Kahve?" Diye sordum.
"Olur." Dedi gülümseyerek.
Kahveleri sipariş ettikten sonra hiçbir şey demeden sadece onu izlemeye başladım.
"Buraya konuşmamaya mı geldik?" Diye sordu gülerek.
Güldüm.
"Benim için okey." Dedim yine gülerek.
"Benim için de okey ama şimdi değil. Şu an başka bir şey konuşmamız gerekiyor." Dedi.
Sıkkınlıkla nefes verdim.
"Bana istediğini sorabilirsin Seyran." Dedim direkt.
O sırada kahvelerimiz de geldi.
Garson gidince konuştu.
"Soruyorum o zaman." Dedi.
Kahvemden bir yudum alıp gülümseyerek başımla onayladım.
"Direkt soracağım. Senin için öpüşmemizin anlamı neydi Ferit?" Dedi gözlerimin içine bakarak.
Kahvemi masaya bıraktım, dikleştim.
"Aslında bu soruyu ben de sana soracaktım... Mâdem sordun yanıtlayayım..." Dedim.
Ben devam etmeden araya girdi.
"Sadece o anlık bir şey miydi?.." Dedi.
Sesi istemsizce titremişti... Masada olan ellerini tuttum.
"Sence?.." Dedim gözlerine en derinden bakarak.
Cevap vermedi.
Devam ettim.
"Sence o anlık olsaydı ben seninle buluşmayı kabul eder mıydım Seyran?.." Dedim.
"Belki de o anlık olduğunu söylemek için buluştun..." Dedi dudak büzerek.
Güldüm.
"Fıstığım benim... Ben sana daha kaç defa söyleyeceğim? Ben seni seviyorum." Dedim sonunu bastırarak.
Benden gözlerini kaçırıyordu. Bir elimle çenesinden tuttum, bana bakmasını sağladım.
"Seyran, ben sensiz bir hayat düşünemiyorum... Sensiz bir evren düşünemiyorum... Sanki sen olmasan bende olmayacakmışım, sen olmasan benim hayatım olmayacakmış gibi... Bilmiyorum ne zaman bağlandım sana bu kadar, ne zaman oldu bu... Ama sen bana demiştin ya" hayat bildiği gibi gelsin" diye... Sanırım tam da bu zaman oldu... Hayat bildiği gibi gelirken oldu..." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını"Sensiz Evren" (Yarı Texting)
Fanfiction053********: Yukarıdaki yıldızlardan birisi kaysa ne dilerdin? Not: Bu kitabın ilk bölümleri @birhayaller isimli yazarın "YALI ÇAPKINI(Yarı Texting)" kitabından esinlenerek yazılmıştır, yazarın izni vardır.