16. Bölüm

485 53 54
                                    

Not: Satırbaşı yorum yapmayı unutmayıııınn!!!! İyi okumalar!!🖤

Seyran'dan:

Oktay'ın olduğu masaya doğru ilerledim.

"Hoşgeldin!" Dedi gülümseyerek ayaktayken.

Aklıma nedense Ferit'le buluşmam gelmişti...

"Hoşbuldum." Dedim ve oturmam için sandalyemi çekmeye kalkıştım.

"İzin ver..." Dedi ve benden önce sandalyemi çekti.

Bir şey demedim, oturdum. Ben oturduğumda karşıma oturdu.

"Ne yersin? Hemen söyleyelim." Dedi.

"Sağol, ben yemeyeceğim. Ne konuşacaksak konuşalım." Dedim.

"Yemek yemeye geldik Seyran. Tabiki yiyeceksin!" Dedi ve garsonu çağırdı.

Menüde ilk gördüğüm yemeği söyledim.

"Ee nasıl gidiyor hayatın!?" Dedi gülümseyerek.

Güldüm.

"Bunu mu konuşmaya geldik!? Benim hayatımı mı?" Dedim.

"Hayır, sakin ol. Konuşacağım şeyler var ama hemen konuşayım da git istemiyorum..." Dedi.

Sinirle nefes verdim.

Ben bir şey demeden devam etti.

"Bak Seyran, sana karşı dürüst olacağım. Ben senden sonra çok kötü zamanlar yaşadım... Sen gittin, ben bittim. Hayatım alt üst oldu... Hâlâ zor günlerim oluyor tabii. Senden sonra doğru düzgün ciddi ilişkim olmadı biliyor musun? Veya senden sonra kimseye aşık olmadım. Gerçi istedin mi ki diye sorsan... Hayır, istemedim. Sen benim için çok özelsin Seyran."

Devam etmesine izin vermedim.

"Oktay, benden ikinci bir şans mı isteyeceksin?" Dedim.

"Biliyorum, senin için çok zor ama..."

Ellerimi tutacaktı ki engel oldum, geri çektim.

Devam etti.

"Ama sen de beni çok sevdin Seyran biliyorum!" Dedi.

"Evet, sevdim! Ama sen benim güvenimi en kötü yerden kırdın Oktay! Sen benim hayatımda çok büyük bir hata olarak kaldın! Keşke dedim, keşke hiç karşıma çıkmasaydı! Keşke hiç sevmiş olmasaydım dedim!"

"Tamam Seyran! İkimizde birbirimizi seviyoruz! Yeniden deneyelim! Bana son bir kez şans ver!"

"İşte senin anlamadığın nokta bu. Ben seni sevdim Oktay. Sevdim. Ama artık sevmiyorum..." Dedim.

Dediği üzerine arkasına yaslandı, düşündü.

"O çocuk yüzünden değil mi!?" Dedi.

Anlamadığımı belli ederek başımı salladım.

"Gece kulübünde bana dikleşen çocuk!" Dedi.

Ferit'ten bahsediyordu.

"Hayır, onunla alakası yok. Bu söylediklerimin hepsi kendi düşüncem ve gerçek Oktay." Dedim.

"Hayır Seyran, inanmıyorum! Madem öyle neden arkamdan o kadar ağladın!?"

"Oktay! Kaç kere diyeceğim!? Ben seni sevdiğime pişman oldum! Pişman! Pişman olduğum için ağladım tamam mı!? Aşkımdan değil!" Dedim.

Yalı Çapkını"Sensiz Evren" (Yarı Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin