- TÜRKİYE -" Komutanım keşke türkiye'ye gelirken uyanık olsaydınız, helikopterden indik bir baktık asaf secdeye gitmiş " okan'nın dediğiyle dudağımın kenarı kıvrıldı.
" Vatanımda vatanım valla gardaşım bıktım artık sınırlarda dolaşmaktan " diyerek savundu hemen kendini asaf
Bende sedyeden doğrulunca cihan asaf okan ve kerem aynı anda ayağa kalktı. hemen elimle durdurup kendim kalktım.
" Yardım edelim komutanım "
" O kadarda değil be kendim kalkarım tuncay nasılmış " dedim ceketimi giyerken.
" O çoktan ayaklandı komutanım siz uyurken yanınıza geldi şimdide barbaros komutanımın yanındalar " dediğinde kaşlarım çatıldı. O an anlımdaki yara acıyınca kaşlarımı geri düzelttim.
" Barbaroslardamı burda " dediğimde tim cevap vermeden içeri gülerek defne girdi " Hayırdır " dediğimde daha çok güldü.
" Hayırlı olsun yavru kurt sağ salim geldi " dediğinde bende gülmeye başladım.
Hızlıca dışarı çıktığımda defne önden giderek yolu gösterdi. Kapısı mavi süslerle süslenmiş bir kapıdan girdiğimizde timin geri kalanının yatağın etrafında dizildiğini gördüm.
" Komutanım hoşgeldiniz " dedi barbaros
" Hayırlı olsun " dedim yataktaki barbarın eşine yönelerek gözleri dolu dolu bana sarılınca bende ona sarıldım. " Allah analı babalı büyütsün "
" Çok sağlun komutanım hakkınızı ödeyemeyiz " dediğinde gülerek elini sıktım.
" Nerde yavru kurt " dediğimde barbaros arkasını dönüp beşikteki bebeği alıp bana yöneldi.
Küçücük bir şeydi be bu
Kucağıma aldığımda tuncay yanıma geldi asafında gözleri dolmuş barbara yaslanarak ağlıyordu
" Ne oldu lan " dedi dedim asafa
" Ne biliyim komutanım duygulandım bir anda "
" Gidip başka bir yerde duygulanırmısın asaf neden benim omzum " dedi barbar asafı ittirirken bende kucağımda ki bebeğe odaklandım.
" Yakıştıda eline "
Tuncayın dediği şeyle alttan alttan ona baktım. Bir anda hüzünlü bir gülümseme belirdi yüzümde
İlk gözümü açtığımda doktorun söyledikleri geldi aklıma elimdeki bebeğe indirdim gözlerimi.
Çok üzgünüm Tanla hanım ama malesef bu yaralarla çocuk sahibi olmanız imkansız.
" Adını düşündünüzmü " dedim barbarlara dönerek
" Karar verdik komutanım " dediğinde barbarın bir an gözleri dolmuştu başını eğip tekrar bize döndü o söylemeyince eşi hilal konuştu gülümseyerek
" Kaya koyucaz komutanım "
Hilalin dediği şeyle timin gözleri dolmuş yüzlerinde acı ama gururlu bir gülümseme oluşmuştu.
Ben onların aksine kocaman gülümseyerek kucağımdaki küçük kaya'ya döndüm.
" İsmini aldığı adam gibi mert ve cesur büyür inşallah. İsmini hakkıyla taşısın "
" Amin " dediler benim dediklerime
" Arkasında da kocaman bir dağ olduğunu unutmadan " diyerek devam etti." Hem gökbörü hem taşıdığı ismin sahibi her zaman arkasında dağ gibi durucak "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker ve Polis
Teen FictionÜsteğmen Tılsım Tanla Yılmaz Komiser Yalım Ateş "Senim yüzünden kaybettim adamı " " Ben ne yaptım ya senin dikkatsizliğin " " Onu bunu geçte kimsin sen elinde silahla hırsız kovalıyorsun " " Sende elinde silahla hırsız kovalıyorsun " " Polisim ben "...