Oy verip yorum yapmayı unutmayın.İyi okumalar!
Gün daha yeni ayarken evden çıkıp karargaha doğru yola çıktım bugün yeni timimle ilk görevime çıkıcaktım. ve onların komutanı olarak zarar görmemeleri için her şeyi yapıcaktım dün gece albay görev hakkında tüm bilgileri bana göndermişti.
Doğu türkistana soydaşlarımızı korumaya gidicektik güvenliğin sağlandığından emin olmadan da dönmeyecektik ne yapacaktık nasıl ilerliyecektik bilmiyorum ama soydaşlarımız için yaptığımız hiç bir şey bizi yıldırmazdı.
Karargaha geldiğimde gökbörü beni kapıda bekliyordu arabadan indiğimde hepsi hazır ola geçti.
" Rahat tim birazdan çıkarız siz hazırlanmaya başlayın ben albayla konuşup geliyorum "
" Emredersiniz komutanım " diyip yanımdan ayrıldılar bende albayın odasına doğru ilerledim kapıyı çalıp içeri girdim
" Üsteğmen Tılsım tanla yılmaz gökbörü göreve hazır komutanım her hangi bir sorun yok izniniz varsa yarım saat içinde kalkıcaz "
" Yolunuz açık olsun üsteğmenim. orda her şeyle karşılaşa bilirsiniz ona göre hazırlıklı olun benlede irtibatı kesmeyin "
" Emredersiniz komutanım " selam verip odadan çıktım timin yanına hazırlanma odasına gittim. üstümü giyip ceketimi taktım yedek silahları gereken her şeyi aldım. silahım her zamanki yerinde duruyordu
" Barbar silahımı al "
" Emredersiniz " diyip dolabımdan silahımı aldı
" Gökbörü helikopter sahasına " diyip önden çıktım timde arkamdan geliyordu helikopter sahasına gelince albayın önünde hazır ola geçtik ben bir adım öne çıkıp konuşmaya başladım.
" Gökbörü timi bir üsteğmen bir teğmen iki asteğmen ve 2 er ile emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım"
" Düşman soydaşlarımızı rahat bırakmıyor gökbörü sizede bu durumda soydaşlarımızı korumak düşer kendinize dikkat edin yolunuz açık olsun gökbörü "
" Sağolun komutanım " dedik hep bir ağızdan
Time doğru dönüp konuşmaya başladım.
" Gökbörü helikoptere bin "
Yolculukta helikopterden görünen gün doğumu durum ne olursa olsun insanın içine huzur dolduruyordu.
Yaklaşık iki saat sonra doğu türkistanda dağların arasında güvenli bir bölgeye iniş yaptık.
" Komutanım Yavuz albay telsizde " diyip telsizi bana uzattı kaya
" Üsteğmen yıldırım emredin komutanım "
" Üsteğmenim yeni bir bilgi aldık gideceğiniz obaya gece yarısı bir saldırı düzenlenmiş obayı yakıp yıkmışlar bir can kaybı yok ama erkek çocuklarını almışlar sizin indiğiniz alandan geçmek üzereler derhal mevzi alıp çocukları sağ salim kurtarın "
" Emredersiniz komutanım " telsizi kapatıp kayaya geri verdim
" Obaya bir saldırı düzenlenmiş çocukları almışlar birazdan burdan geçicekler "
" Ne yapıcaz komutanım " dedi barbaros
" Patika yolun ordan geçicekler araba yolu bir ora var mevzi alın sonrasındada taktik maktik yok bam bam bam anlaşıldımı "
" Anlaşıldı komutanım "
*
*
*Patika yolun etrafına mevzi almıştık timle olan ilk görevim olduğu için fazlasıyla gergindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker ve Polis
Novela JuvenilÜsteğmen Tılsım Tanla Yılmaz Komiser Yalım Ateş "Senim yüzünden kaybettim adamı " " Ben ne yaptım ya senin dikkatsizliğin " " Onu bunu geçte kimsin sen elinde silahla hırsız kovalıyorsun " " Sende elinde silahla hırsız kovalıyorsun " " Polisim ben "...