Bu bölüm asker ve polis'in ilk ve tek özel bölümüdür
Bu bölümü yazdığım için şimdiden özür dilerim.
Ama kitabın başından beri sonunun mutlumu yoksa mutsuzmu biteceğini tam olarak oturtamamıştım ikisinide deneyelim dedim.
Kitap mutlu sonla bitti. Tuncay ve tanla hikayelerini mutlu bitirdi ama bu bölümüde okumadan geçmeyin.
Belki ağlamak istediğiniz zamanlar olur açar okursunuz.
Bu bölüm finalin devamı değil en son ki görevde bir bomba patlama anı olmuştu hatırlarsanız oranın devamı.
Hadi bölüme geçelim.
- Bomba patladığı an -
" Tuncay " diyerek acıyla doğruldum. Toz bulutunun içinde nefes alamayınca başım döndü bir kaç kez öksürerek yürümeye çalıştım.
00:12 saniye
Dengemi kuramadan yürürken yerde bir karaltı görünce o tarafa ilerledim.
" Tuncay " diyerek yere çöktüm. Yüz üstü yerde yatıyordu kolumdaki ağrıyı önemsemeden önüne çevirdim yüzü kan ve tozdan görünmüyordu.
01:02 dakika
" Tuncay uyan hadi " dediğimde bende yüzünü zor görmeye başladım gözüm kararıyor başım daha fazla dönmeye başlıyordu. Kulağımdaki çınlamadan kendi sesimide duyamıyordum.
Tuncayın gözleri açılında kara gözleri yüzünde aydınlık gibi açılmıştı.
" Tan- " derken kelimeyi bitiremeyip kan kusmaya başlayınca başını yana çevirdim. " Tanla iyimisin " dedi son gücünü kullandığı çok belliydi.
02:23 dakika
Gözlerim yavaş yavaş kayarken tuncayın eline yapıştım.
" Tanla sana bir şey demem lazım" dediğinde elimi kaburgasına gidince kırıldığını fark ettim.
İç kanama geçiriyordu.
Bana ne oluyordu.
Gözlerimin tamamen gitmesiyle başımı tuncayın göğsüne koydum.
" Sondayız "
" Bunumu söyleyeceksin gerçekten "
03:36 dakika
" Ha-yır eğer yaşabilirsek benimle evlenirmiydin " dediğinde gözlerimi açmaya çalıştım.
Gözlerim açıktı.
Görmüyordum.
" Bir an bile düşünmeden hemde. Evlenirdim " dediğimde sesimde gitmişti.
04:56 dakika
" Komutanım " diyen sesler duydum. Rüyamıydı anlayamadım
" Tanla " arkamdan gelen sesle o tarafa döndüm
" Zeynep albayım " diyip karşısında durdum.
" Ne oluyor "
" Helikopter nerde kaldı. Tuncay komutanım iç kanama geçiriyor"
" Şehadete erdin sende tanla " dediğinde onun yanına baktığım. gülümseyen kayayla karşılaşınca kaşlarım çatıldı.
" Kaya ne yapıyorsun burda "
" Tanla komutanımın nabzı atmıyor bir şey yapın artık helikopteri buraya indirsinler hemen "
" Bensiz şehadete gidemessiniz komutanım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker ve Polis
Teen FictionÜsteğmen Tılsım Tanla Yılmaz Komiser Yalım Ateş "Senim yüzünden kaybettim adamı " " Ben ne yaptım ya senin dikkatsizliğin " " Onu bunu geçte kimsin sen elinde silahla hırsız kovalıyorsun " " Sende elinde silahla hırsız kovalıyorsun " " Polisim ben "...