bu bölümü hala yayınlamamış olduğuma inanamıyorum! bölümümüz +18'dir, keyifli okumalar dilerim 🪻🔮
kızıl çocuk, genç kızın söylediğinin üzerine yutkunmakta çok zorluk çekti. onu öpüyor olabilirdi ama iki durumu aynı kefeye koyamazdı. bunu söyledikten sonra bu sefer dudaklarını birleştirmedi kız, berk'in onun yerine bunu yapmasını bekledi. kızıl çocuk yaklaştığında gözlerini kapatan ve ona ihtiyacı olduğunu mimikleriyle belirten kızın burnuna burnunu sürttü.
"emin misin güzelim?"
"evet." onun gibi fısıldayan kız da yutkundu. "sen değil misin?"
"daha önce hiçbir şeyi istediğimden bu kadar emin olmamıştım."
genç kız şevkle sırıttığında berk gözlerini kapatıp öptü kızı. uzun süre öptükten sonra genç kızın omuzlarını sıkıyor olmasıyla beline dolanıp kalçasına indirdi ellerini. kalçasını okşayıp vücudunu kendine yapıştırdığında öpüşmeleri hararetlenmişti. genç kız, dilini ağzının içinde kullanan kızıla karşı kısa iniltiler bıraktığında oğlan, kızın dudağını çok uzun süre emip bıraktı. gözlerine çok istekli bakan kızla yeniden birleşip onu hırsla öpüyor oluşu, sızlanır gibi iniltilerini duyuyor oluşuyla kucağına kaldırdı onu.
genç kızın çıplak bacaklarını beline dolamış oluşuyla belinden ve kalçasından kendine bastırıp onu daha derinlerde hissetmeye çalışıyordu. yatağına götürüp yatırdığında üstüne çıktı hızla, gözlerini gözleriyle buluşturup bir süre ona baktıktan sonra yeniden öptü. dudakları boynuna indiğinde genç kız başını yana yatırmış, üstüne çıkan ve ağırlığını, sertliğini kasıklarında hissettiği çocukla zevk alıyordu. berk, gözlerini kapatmış ve göz kapaklarının altından gözlerinin kaydığını gördüğü kıza bastırdı kendini. dilini boynunda aniden kullanıp kızın bacaklarının kasılmasına sebep olduğunda yavaşça boynunu ısırdı, genç kız ise oldukça baştan çıkarıcı ve çıkmış bir şekilde inlemişti.
"berk..."
"söyle bebeğim."
"içimde olmanı istiyorum... hemen."
berk kızı biraz daha sulu öpücüklere ve zaman zaman sertleştirdiği dudaklarına maruz bıraktığında aybike, bacağını kaldırıp kızıla kendini sürtmeye başlamıştı.
"anlat bana."
"neyi?"
"bana neler yapacağını. ama boş durarak değil. soyunarak anlat."
kızıl çocuk buna karşılık diliyle kızın dudaklarının üzerinden geçip tişörtünün karnına gelen kısmını yakaladı ve oldukça yavaş yukarı sıyırdı.
"soyunmamı hep istediğini biliyordum."
"kapa çeneni. anlat."
"kıyafetlerini çıkaracağım, sonra da dudaklarına ve boynuna yaptığım gibi vücudunun her yerine öpücükler bırakacağım."
mırıltılar çıkaran genç kızın tişörtünden kurtulduğunda kızılı bacaklarının arasına hapsetmiş kız, çocuğun tişörtüne götürdü ellerini. o da aynı şekilde önce tişörtün içine ellerini sokup karın ve göğüs kaslarına dokunarak çocuktan aynı sızlanışları aldıktan sonra çıkardı.
"her yerime mi?"
"her yerine."
genç kız teninin alev topuna dönüştüğünü hissediyordu ve içinde bir şeyler kayıp gidiyormuş gibiydi. kızıl çocuk elini kızın ince şortuna götürdüğünde, şortunun üzerinden parmaklarıyla dokunmuştu önce ona. oldukça derin inleyen kız kıvranıyordu resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
belki de olabilirdik bu defa. | ayber
Jugendliteraturaybike, her geçen gün kalbini kıran berk'e aşık olmaktan nefret ediyordu.