İyi Okumalar 🦋
______{Hyunjin&Felix}
{Felix}
Hyunjin
Annem izin verdi
geleceğim ben de yarın{Hyunjin}
Tamamdır
Yarın saat 5 gibi çıkalımFelix mutluluktan yatakta panda gibi yuvarlanıyordu resmen. İçinde azıcık bile umut yoktu annesinin izin vereceğine dair. Hayatı boyunca hiç arkadaşları ile takılmamıştı. Ailesi hep öyle ortamlardan uzak tutmuştu omegayı.
Ki yaptıkları her şey çocuklarını korumak içindi. Bu yüzden Felix de çok karşı çıkamıyor, ailesine kızamıyordu. Bu sefer izin almak için annesinin yanına gittiğinde hemen kaşları çatılmıştı.
Ama Felix, Hyunjin'in onu götüreceğini ve yine birlikte döneceklerini söylemişti. Annesi ise offlasa bile izin vermişti. Omegayı en çok şaşırtan da buydu zaten. Hyunjin'in alfa olduğunu bilmelerine rağmen yanında o varken izin vermişlerdi.
Şu an bunları düşünmek yerine sonunda arkadaşları ile birlikte zaman geçireceği için heyecanlıydı. Her ne kadar yeni tanıştığı insanlar olsa da bu onun için bir ilkti işte.
Hyunjin ise aniden aldığı mesaj ile tüm uykusu kaçmıştı. Bugün omega ile aralarındaki tüm buzlar erimişti sanki. Özellikle annesine teşekkür etmeliydi. Bugünkü yemek ona çok yardımcı olmuştu.
Alfa başını yastığına gömüp çığlık atmak istiyordu. Yarın Felix ile daha da yakın olabilirdi. Bunu düşünmek bile midesinin kasılmasına yetiyordu.
Ama bazen kendini kontrol edememekten de korkuyordu. Ya kurdunu kontrol edemezse ve Felix'e zarar verirse diye çok korkuyordu. O yüzden kendini bastırmak için her şeyi yapacaktı.
Hyunjin saati kontrol ettikten hemen sonra hızla ayakkabılarını giyinmiş ve merdivenleri inmeye başlamıştı.
Aşağı indiğinde ise bina kapısının önünde, ellerini arkasında birleştirmiş parmak uçlarında öne ve arkaya doğru sallanan omegayı görmüştü. Anında ise gülümsemek için çırpınan dudaklarına engel olamamıştı.
Felix de Hyunjin'i görür görmez gülümsemişti ama aynı zamanda heyecanlıydı da. İçinde artık özgür olabileceğine dair umutlar vardı. Yanında kimse olmadan dışarı çıkmak, tek başına gezmek, kokusunu saklamamak korkmadan kimliğini söylemek istiyordu ve sanki şu an istediği hayata bir adım daha yakınmış gibi hissediyordu.
Ve en önemlisi de bu adımı Hyunjin ile birlikte atacak olması gerçeği de içini hoş etmiyor değildi. Eğer hayat şartları onu bu kadar zorlamasaydı özgür bir hayatı olsaydı kessinlikle Hyunjin gibi bir sevgili isterdi.
Onun gibi yakışıklı, düşünceli, uzun boylu, nazik, yapılı, güzel gözlü, mantı yanaklı, sevdiklerine değer veren...
H: "Hey sana diyorum fasulye çıkalım mı? Hazır mısın?"
Hyunjin, dalıp giden Felix'in gözlerinin önünde elini sallamış ve dikkatini kendi üzerine çekmeye çalışmıştı.
F: "Ha evet çıkalım ve ben fasulye değilim"
Omega bina kapısını açmak için arkasını döndüğünde Hyunjin 32 diş sırıtmıştı. Çok uzun süredir kimse omega görmemişti. Bu yüzden onların zarif vücutları zamanla unutulmuştu. Şimdi Felix'in ince yapılı vücudu herkese küçük gözüküyordu ve de tatlı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Omegaverse
FantasyYok olmak üzere olan insanlık... Dünyayı ağzına almış alfa ve betalar... Nesli tükenmiş olan omegalar... Durmadan düşen doğum oranları... Ve bu kötülüklerin arasında saklanmaya çalışan son Omega... { HyunLix MinSung ChanMin Changİn} #1 omegaverse {1...