İyi Okumalar 🦋
__________Felix biraz daha kıpırdanmıştı oturduğu yerde. Hocanın anlattıklarına odaklanamıyordu. Sınıf fazlasıyla sıcak ve havasız geliyordu.
Not defterini kapatmış ve eline alarak yelpaze niyetine kullanmıştı küçük defteri. Yanında oturan Jeongin durmadan bir şeyler yazıyor çatık kaşlarıyla hocayı dinliyordu.
Anlaşılan hoca fazlasıyla önemli bir konuyu işliyordu ama Felix hiçbir şey duyamayacak kıvama gelmişti. Artık daha fazla dayanamayacağını anladığında aniden kalkmış ve sınıfı terketmişti.
Herkes derse o kadar çok odaklanmıştı ki kimse onun çıkmasını umursamamıştı zaten.
Sınıftan çıktığında koridorun daha havasız olmasını beklemiyordu. Tişörtünün yakasını çekiştirerek derin bir nefes almış ve lavaboya doğru adımlamıştı.
Buz gibi suya ihtiyacı vardı.
Adımlarını kontrol edemediği için tek eliyle duvara tutunarak yavaşça yürümeye çalıştı ama yol azalmak yerine daha da uzuyordu.
Kesinlikle kızgınlığa girme zamanı değildi. Zaten düzenli olarak kızgınlık geçirmezdi kurdunu baskıladığı için ama şu anki durumunun başka bir açıklaması olamazdı.
Sonunda lavaboya vardığında hemen musluğu açmış ve soğuk suyu yüzüne ve boynuna gelecek şekilde eliyle kendi üzerine sıçratmıştı. Musluğun altına kafasını sokmamak için kendini zor tutuyordu.
Kasıklarına giren ağrı ile kısıkça inlemiş ve hemen korku dolu bakışlarla etrafına bakmıştı. Kabinlerin içini de korkarak kontrol ettiğinde kimsenin olmadığına şükürler etmişti.
Kendi başına eve gidecek durumda değildi. Feromon salgılamamak için kendini zor tutuyordu. Dolan gözlerini sıkıca kapatmış ve ağlamamak için direnmişti.
Hemen boş kabinlerden birine girdi ve cebinde duran telefonunu eline aldı. Aklına gelen tek kişi Hyunjin'di. Hyunjin'i arayıp onu eve bırakmasını isteyecekti.
Tek görmek istediği kişi oydu. Kendisini fazlasıyla savunmasız hissettiği için tek istediği alfasına sarılmaktı. Daha yarım saat önce gördüğü eşini fazlasıyla özlemişti.
Keşke otoparkta sarılırken hiç bırakmasaydı onu. Gözlerinden akan yaşları silerken sesler duyduğu için elini ağzına kapatmıştı.
"Kiraz çiçeği kokuyor. Yeni temizlenmiş tuvaleti sanırım"
Duyduğu cümle onu darmadağın etmeye yetmişti. Elini ağzına sıkıca kapatırken hıçkırarak ağlamamak için kendisini zor tutuyordu.
Feromon salgıladığından bile habersizdi şu an. O kadar çok savunmasız hissediyordu ki yere çökmek isteyen vücuduna karşı çıkamıyordu.
Titreyen dizlerine inat zor da olsa ayakta durmuştu. Birkaç dakika sonra seslerin kesildiğini anladığında titreyen bedenini yere bırakmış ve sırtını soğuk duvara yaslayarak sessizce ağlamıştı küçük beden.
Elinde sıkıca tuttuğu telefonun ekranını açmıştı Hyunjin'i aramak için. Çok korkuyordu ve hemen buradan çıkmak istiyordu.
Ama tam arama yapacakken ekranda babasından gelen aramayı görmesiyle ağzından sesli bir hıçkırık çıkmıştı. Babasından telefon almak bile onu saatlerce ağlatabilirdi. Fazlasıyla duygusaldı.
Hemen gözyaşları ile ıslanmış parmağıyla ekranı kaydırmış ve telefonunu titreyen eli ile kulağına yerleştirmişti.
F: "Baba"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Omegaverse
FantasyYok olmak üzere olan insanlık... Dünyayı ağzına almış alfa ve betalar... Nesli tükenmiş olan omegalar... Durmadan düşen doğum oranları... Ve bu kötülüklerin arasında saklanmaya çalışan son Omega... { HyunLix MinSung ChanMin Changİn} #1 omegaverse {1...