[16] Şöför bey

2.7K 407 398
                                    

İyi okumalar 🦋
__________

CB: "Jeongin in şu masadan"

Jeongin, Changbin'in geldiğini gördüğünde sırf ona inat yuvarlak masanın üzerinde dans etmeye başlamıştı. Tabii istediğine de ulaşmış betayı delirtmişti.

Changbin, etrafta olan herkesi uzaklaştırmayı becerse de Jeongin'i masadan bir türlü indiremiyordu.

Sonunda sabrı taşan beta, masada dans eden sarhoş betanın kolundan tutmuş ve sert bir şekilde kendine doğru çekmişti. Changbin sıkıca Jeongin'i tuttuğu için sarhoş olan sadece hafif yalpalayarak Changbin'in kollarına düşmüştü.

IN: "Rahat bırak beni"

Jeongin, onu tutan Changbin'i iterek kendisinden uzaklaştırmıştı. Aynı Changbin'in onu ittiği gibi. Güçlü durmaya çalışıyordu ama dolu gözleri ona pek yardımcı olmuyordu.

CB: "Sessiz bir yerde konuşalım"

Jeongin, Changbin'i umursamadan dans edenlerin arasına sıkışarak barın ortasında dans etmeye devam ediyordu.. dolu gözleriyle.

Changbin de sallanarak dans eden alkol kokan insanları iterek Jeongin'in yanında dikilmişti tekrardan.

CB: "İstediğin herkesi aniden öpemezsin Jeongin. O anın şokuyla seni itmem normaldi"

Yüksek müzik sesine inat onlar daha da yüksek sesle bağırarak konuşuyorlardı birbirlerini duymak için. Jeongin aniden hareketlerini durdurarak aşık olduğu adama doğru dönmüştü. Bu sefer sert bakışlarla.

IN: "İstediğim herkesi öperim"

Jeongin, dans edenler arasından rastgele birinin kolundan tutmuş ve kendine doğru çekmişti. Adam hem sarhoş olduğu için hem de karşısındaki güzelliğe karşı koymak istemediği için hareketlere ayak uyduruyordu.

Jeongin tam kendisinden biraz uzun olan tanımadığı kişinin dudaklarına yapışacakken Changbin bu sefer betayı sinirli bir şekilde kolları arasına alarak patates çuvalı gibi omzuna atmıştı.

Beta her ne kadar çabalasa çırpınsa da Changbin hızlı adımlarla ikisini de rahatsız edici müzik sesinden kurtarmış ve direk kapının önünde duran arabasına binerek oradan uzaklaşmıştı.

IN: "Canımı yakmak hoşuna mı gidiyor"

Jeongin her ne kadar yol boyunca Changbin'le konuşmaya çalışsa da beta ona cevap vermiyordu bile. Biraz fazla sinirlenmişti sanırım...

...

F: "Böyle gözünün altında minicik tatlı bir ben var"

Felix, başını arabanın koltuğuna yaslanarak, sarhoşluğun verdiği gevşeklik hissi ile kendi kendine (?) konuşuyordu. Ama sarhoş olduğu için bağırarak konuştuğunun farkında değildi.

F: "Dudakları..."

Omega oturduğu koltukta doğrularak başını cama yaslamıştı. Dudaklar deyince aklına hayalinde sevgilisi olan Hyunjin ile olan minik öpücükleri gelmişti.

Felix çoktan kızaran yanakları ile kıkırdayarak gülerken Hyunjin de hafif gülümsemeleri ile ona eşlik ediyordu. Sarhoş Felix tatlılığı başka bir seviyeyedi.

Alfa şu an sadece kırmızı yanakları ile devrik cümleler kuran omegasını izlemek istiyordu ama araba kullandığı için gözünü yoldan ayıramıyordu. Tabi bazen kaçamak bakışlar atıyordu bebeğine.

F: "Beni öpmüştü"

Felix yine kıkırdayarak başını arabanın koltuğuna yaslamış ve elini dudaklarının üzerine götürmüştü. Tüm vücudu yanıyordu. O anı hayal etmek bile gerçekliğini altüst etmişti.

Last OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin