{6} Kontrolsüz hissler

3.8K 495 578
                                    

İyi okumalar 🦋
__________

Hastanenin önüne vardıklarında zaten bayan Hwang otoparkın kenarında onları bekliyordu. Oğlunun arabasını görür görmez ise el sallamaya başladı.

Hyunjin, arabayı tam annesinin önünde durdurduğunda, bayan Hwang ilk başta ön koltuğun kapısını açmıştı ama arkada oturan Felix'i görür görmez kapıyı oğlunun yüzüne kapattı ve Felix'in yanına oturmak için arka koltuğun kapısını açtı.

"Ah Felix sen de mi buradaydın bebeğim"

Bayan Hwang hiç çekinmeden Felix'e sarılmış ve çillerle dolu yanaklarını sıkmıştı. Omega ise kadının verdiği sıcak sevgiyi seviyoddu, sevilmeyi, okşanmayı seviyordu o yüzden hareketlerden kaçma gibi bir niyeti de yoktu.

F: "Aynı anda çıktık üniversiteden Hyunjin bırakayım dedi"

"İyi iyi yapmış hem aynı saatte gidiyorsunuz gidince de Hyunjin götürsün seni. Dimi Hyunjin?"

Alfa arabayı kullandığı için gözünü yoldan ayırmadan başını onaylar anlamda sallamıştı. Ama öndeki aynadan annesi ile hoşlandığı çocuğun tatlı hallerini de izliyordu.

"Felix bebeğim normal betaya göre niye bu kadar küçüksün? Bir sorun yok değil mi? Hastaneye gittin mi?"

Omega, gerildiği için ellerini kucağında birleştirmiş ve yumruk yaparak sıkmaya başlamıştı. Ama gerginliğini saklamak içi gülümsemiş ilk önce arabayı kullanan alfaya bakmıştı, sonra ise tekrar bayan Hwang'a döndü.

F: "Evet normal yani annem bana hamileyken çok gelişemediğim için olmuş"

"Ah canım evet annen alfaydı değil mi. İki alfanın çocuğu nadir olur, ufak tefek olman normal"

Bayan Hwang tekrar bal yanakları sıkmıştı Felix ise ellerini ve sıktığı vücudunu rahat bırakmıştı. Sohbet ettikleri için yol gerçekten kısa sürmüştü.

Binanın önüne vardıklarında Bayan Hwang hemen arabadan inmiş "acil yemeği ısıtmam gerek" diyerek evlerine koşmuştu. Felix ise açık kapıdan çantasını alarak yavaşça inmişti.

Hyunjin'in aklı ise hala Jeongin'in dediğinde kalmıştı. Felix'i yarınki arkadaş buluşmasına mı çağırmıştı? Minho'ların evinde? Onca alfanın yanında?

H: "Felix"

Felix arabanın kapısını kapattıktan sonra Hyunjin'e taraf dönmüştü anlamaz bakışlarıyla

F: "Efendim"

Hyunjin ne söyleyeceği nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. Hatta Felix'in meleksi yüzü ona dönüğünde adını bile unutmuştu alfamız.

Alfa, omegasına çok derin hissler besliyordu. Her şey çok ani gelişiyordu ve Hyunjin buna yetişemiyordu. Vücudunun ve beyninin omegaya verdiği tepkileri farklıydı.

H: "Yarın Minho'lara mı gideceksin bizimle birlikte?"

Felix sakince başını onaylar anlamda sallamıştı. Aslında o bile emin değildi.

F: "Annemden izin alabilirsem. Biliyorsun ben şey olduğum için çok baskıcı davranıyorlar bazen"

Felix sona doğru fısıldadığında Hyunjin omeganın tatlılığına mı bayılsa yoksa sonunda Felix'in ona güvenip az da olsa bu konulardan konuşmasına mı sevinse bilememişti.

Alfanın elleri heyecandan durmadan terliyordu. Hwang Hyunjin ne ara bu hale gelmişti ki...

H: "Gidersen haber ver ben götüreyim. Yani ben de gideceğim yalnız gitme. Yani yalnız gidersin ama gitme."

Last OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin