İyi Okumalar 🦋
___________"Felix hadi çabuk ol seni bekliyoruz"
Felix salondan annesinin sesini duyar duymaz telefondan Hyunjin ile mesajlaşmayı bırakmış ve cips doldurduğu kaseyi eline alarak hızlıca salona geçmişti.
Hyunjin ile bugün sarılmadan ayrıldığı için üzgündü ama şu an bunu düşünmeyecek ve uzun bir aradan sonra ailesi ile birlikte vakit geçirmenin tadını çıkaracaktı.
Sarışın olan civcivli pijamaları ve elindeki cips kasesi ile koltuğa atlamış, kedi gibi anne ve babasının arasına sokularak onları ayırmıştı.
Anne ve babası da gülümseyerek ona yer açmış ve mücizeleri olan tek bebeklerini aralarına alarak rahat bir şekilde koltukta oturmuşlardı.
"Filmi açıyorum o zaman"
Felix babasını onayladıktan sonra film oynatılmış ve tüm dikkatler televizyona kaymıştı.
Anne ve baba ile vakit geçirmek tüm problemlerden uzaklaşıp, bulutların arasında huzura kavuşmakla aynıydı.
Herkes sakince fil izlerken tabii ki Felix heyecandan koltukta yerinde duramıyordu, aksiyon dolu filmi nefesini tutarak izliyordu.
İlk başlarda her şey güzeldi ta ki Felix yorulup, başını annesinin, bacaklarını da babasının dizlerine yaslayarak uyuyana kadar.
Bay ve bayan Lee ise bundan kesinlikle memnunlardı...
İki alfa eşleşmesi olarak mucizevi bir şekilde bebekleri olmuştu. Çok fazla zorluk çekmişlerdi ama asla Felix'ten vazgeçmemişlerdi...
...
F: "Hayır ama beni uyandırmalıydınız, filmin sonunu izlemek istiyordum"
Felix kahvaltı masasında dün gece uyuya kaldığı için mızıkçılık yapıyordu. Filmin ilk başlarını sevmişti ve sonunu da izlemek istiyordu. Uyuduğu için de anne ve babasını suçluyordu resmen.
"Tamam bu akşam sonunu tekrar izleriz seninle birlikte sıkma canını"
Bayan Lee yeni yaptığı sıcak pankekleri oğlunun önüne koyarken başını okşamış ve konuşmuştu. Felix ise aldığı cevaptan memnun bir şekilde başını salladı.
F: "Babacım bugün beni üniversiteye bırakabilir misin?"
"Sırık neden bırakmıyor seni?"
Babası kaşlarını çatarak Felix'e baktığında, sarışın olan kıkır kıkır gülüyordu babasının kıllandığı ifadeye.
F: "Bugün teslim etmesi gereken tasarım varmış onun için işyerine gitti erkenden"
Bay Lee başını onaylar anlamda sallarken Felix hala gülüyordu. Babasının onu kıskanması çok hoşuna gidiyordu. Yanaklarını ısırası geliyordu.
Ama bir taraftan da üzgündü Hyunjin ile gidemeyeceği için. Okulda da Hyunjin olmayacaktı ve yalnız kalacaktı.
Evet başka arkadaşları da vardı, onlar yanında olacaktı ama o, Hyunjin'i istiyordu, ya da bilemiyorum onun, kendisini bayıltana kadar öpmesini falan...
...
Felix sınıfa girdiğinde yine en ön sırada oturan Jeongin'e el sallamış ve koşarak yanına gitmişti. Arkadaşının yanına varır varmaz Jeongin ona sıkıca sarılmıştı.
IN: "İyileştin mi? Daha iyi misin?"
Felix omega olduğunu veya kızgınlığa girdiğini diyemeyeceği için arkadaşına hasta olduğundan gelemediğini açıklamıştı ve onu yalandan endişelendirmek Felix'i üzmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Omegaverse
FantasyYok olmak üzere olan insanlık... Dünyayı ağzına almış alfa ve betalar... Nesli tükenmiş olan omegalar... Durmadan düşen doğum oranları... Ve bu kötülüklerin arasında saklanmaya çalışan son Omega... { HyunLix MinSung ChanMin Changİn} #1 omegaverse {1...