İyi okumalar 🦋
_________İlk dersleri bitmişti ve ikili şimdiden çok samimi olmuşlardı. Hoca derse kısa giriş yapmıştı ve Felix ile Jeongin şimdiden çok hevesliydi. Ders bittikten sonra bile hala girişimcilik hakkında konuşuyorlardı. En sonunda sınıf sesleri yankılanacak kadar boşaldığında ikili de kalkma kararı almışlardı.
F: "Bugün sadece bir tane dersimizin olması çok kötü keşke daha fazla olsa"
IN: "Abimin yanına gideceğim üniversiteyi gezdirecek bana sen de gel bizimle lütfennn"
Felix'in gözleri mutluluk ışığıyla parlamıştı resmen. Üniversiteyi gezmeyi çok istiyordu ama bunu yalnız başına da yapamazdı.
F: "Çok isterimmm"
J: "Küçük girişimcimiz de buradaymış"
Jeongin, Jisung'a gülümsediğinde alfa, beta'nın yanağını sıkmıştı.
IN: "Hyung bu Felix sınıftan arkadaşım."
J: "İlk günden arkadaş edinmişsin ha. Memnun oldum Felix ben de Jisung"
F: "Ben de memnun oldum"
M: "İki göt elledik diye düştüğümüz hallere bak ya"
Minho iki elinde tutmaya çalıştığı külah dondurmalarla onları bekleyen bebeklerinin yanına varmıştı söylenerek.
J: "Bir daha ben sunum yaparken götümü ellersen, seni asla sunum arkadaşı olarak seçmem Minho ve bu sefer cezan dondurma almaktan kat kat daha ağır olur."
Jeongin, yıllardır alışık olduğu ikiliyi kıkırdayarak izlerken Felix ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
IN: "Şu herif de benim abim Minho"
Omega, Jisungu Jeongin'in abisi sanmıştı.
F: "Merhaba ben de Felix"
Minho, elinde tuttuğu külah dondurmalardan birini gülümseyerek Felix'e uzatmıştı.
M: "Memnun oldum Felix"
IN: "Tamam artık üniversiteyi gezmeye başlayabilir miyiz"
Jeongin mızıldanarak konuştuğunda Jisung onun yumuşak saçlarını okşamıştı. Felix şimdiden yeni arkadaşlarına çok ısınmıştı. Hepsi aşırı sevecen ve ilgi dolulardı. Onlarla daha fazla zaman geçirmek istiyordu.
J: "Diğerlerini bekliyoruz gelsinler hep birlikte gezelim"
C: "Şimdi ben yolda yürüyorum, bir taşa çarpıyorum ve yere düşüyorum."
S: "Amin, Amin"
C: "Sonra sen geliyorsun beni yerden kaldırmadan yanımdan geçip gidiyorsun bu suç mudur? Yaptırımı nedir?"
Seungmin diğerlerinin yanına vardığında oflayrak arkasında bekleyen Chan'a dönmüştü.
S: "Aslında iki türlü yaptırımı var örf adet kanununda yaptırım ve eğer sen yüzüstü düştüysen ve ben senin götüne bakarak geçtiysem tacizcilikten en az 10 yıl en fazla ağırlaştırılmış müebbet cezası yerim"
CB: "İki saattir beynimi sikti bunlar kurtarın beni"
Changbin şakacı bir tavırla dudaklarını büzerek Minho'nun arkasına saklanmıştı.
IN: "Hyunjin hyung nerede?"
Jeongin masum köpek bakışlarıyla Chan'a bakmıştı. Dersleri aynıydı ve birlikte çıkmış olmalılardı.
C: "Boşver Hyunjin'i bizi küçük arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?"
Anında gözler Jeongin'in yanında bekleyen küçük bedene kaymıştı. Hepsinin aklında aynı soru vardı "bu küçük sarışın şey neden bu kadar tatlıydı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Omegaverse
FantasíaYok olmak üzere olan insanlık... Dünyayı ağzına almış alfa ve betalar... Nesli tükenmiş olan omegalar... Durmadan düşen doğum oranları... Ve bu kötülüklerin arasında saklanmaya çalışan son Omega... { HyunLix MinSung ChanMin Changİn} #1 omegaverse {1...