İyi Okumalar 🦋
___________Hyunjin gece uyuyamadığı için çizim yapıyordu ve telefonuna fasulye kişisinden bildirim gelince anında mesaja tıklamıştı. Konum gönderildiğini gördüğünde Felix'in yazıyor durumunda olduğunu da gördüğü için mesajı beklemişti.
Yaklaşık yarım saattir Felix'ten mesaj gelmesini bekliyordu ama bırak mesajı omega şu an çevrimiçi bile değildi.
Konum Seoul'da çok bilinen barlardan birini gösteriyordı ve Hyunjin adı kadar emindi Felix'in orada olmadığına.
Omegasının sıcak yatağında mışıl mışıl uyuduğunu biliyordu. Zaten ailesi de izin vermezdi bu saatte Felix'in böyle bir yere gitmesine.
Ama düşünmeden de edemiyordu. Yanlışlıkla atmış olanilir miydi konumu? Yanlışlıkla attıysa bile niye sonradan mesaj yazmadı ki? Acaba akşam olanlar yüzünden çok mu utanıyordu.
Hyunjin
Fasulye?Alfa mesajına da cevap alamayınca montunu almış ve evden çıkmıştı bile. Felix'in kurduna ulaşmaya çalışsa da bu mümkün değildi çünkü Felix omegasını fazlasıyla baskılıyordu.
Hyunjin sadece Felix'in gönderdiği konumda olmamasını umut ederek arabasını almak için dışarı çıkmıştı bile.
...
Felix küçük bardakta duran sıvıyı tek seferde içmiş ve boğazını yakmasına izin vermişti. Sıvının sırayla boğazını ve midesini yakması hoş ama bir o kadar da rahatsız ediciydi.
İlk başladığında minicik bardakta duran renksiz üzerinde küçük limon parçası olan bir sıvı ne kadar tehlikeli olabilir ki diye düşünmüştü ama şimdi kaçıncı bardağı bitirdiğini bilmiyordu. Ya da saymayı unutmuştu.
Jeongin durmadan masaya içkiler getirttiriyor, ağlıyor, bazen gülüyor, sıkıldığında dans ediyor masa masa geziyordu. Felix ise gözlerini arkadaşından almadan sadece yakıcı sıvıları içiyordu.
İlk defa alkol ile tanışan vücudu ona ihanet etmiş kendisini alkolün güvensiz kollarına bırakmıştı. Onu ayakta tutması gereken beyni ise çoktan temel insanlık halini ona unutturmuştu.
Küçük beden yürümeyi bile unutmuş bir durumdaydı. Yanında oturan gereksiz alfanın susmadan konuştuğunu müziği bastıran kalın sesinden anlıyordu.
Ama bırak ona dönüp bakmayı dinlemiyordu bile. O yokmuş gibi davranarak sadece hareketlerini kontrol edemeden dans eden arkadaşını izliyordu.
Tek istediği sabah uayndığında olanları unutmamaktı. Çünkü Jeongin'in komik dans hareketlerini ömrünün sonuna kadar hatırlamak istiyordu.
"Hyunjin ile aranız nasıl"
Felix Wooyoung'u dinlemiyordu ama Hyunjin'in adını duymak onun bakışkarını yanında oturan alfaya taraf çevirmişti.
Omega beyninin ona fazla mutluluk hormonu salgılama şakasına ayak uydurmuş ve sırıtmadan edememişti. Hyunjin... ismini duymak bile yanaklarının kızarmasına yetmişti.
Hyunjin'e sarılmış, onu öpmüş, kendisini sıcak kollara bırakmıştı. Hyunjin onun güvenli alanıydı. Yıllardır onu yoran bu hayattan kaçıp sığındığı tek kalesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Omegaverse
FantasyYok olmak üzere olan insanlık... Dünyayı ağzına almış alfa ve betalar... Nesli tükenmiş olan omegalar... Durmadan düşen doğum oranları... Ve bu kötülüklerin arasında saklanmaya çalışan son Omega... { HyunLix MinSung ChanMin Changİn} #1 omegaverse {1...