İyi Okumalar 🦋
_________Ortalığın karışmasının üzerinden birkaç gün geçmişti Felix rahat hissetmesine rağmen her an ağlayacakmış gibi geziyordu ortalarda.
Hyunjin ile arası çok iyiydi. Üniversiteye birlikte gidiyorlardı ders aralarında birlikte oluyorlardı. Biraz utanıyordu hala ama birbirlerini daha yakından tanıyorlardı.
Felix için üzücü olan şey babasıyla hala doğru düzgün konuşmuş olmamasıydı. Her sabah güler yüzle onu karşılayan babası kahvaltısını erken yapıp çıkıyordu.
Akşam eve geldiğinde kapıyı Felix'in açmasına rağmen sadece geçiştirici bir gülümseme sunuyordu.
Küçük olan babasının artık onu sevmediğine, ondan nefret ettiğine inanmak istemiyordu. Her ne kadar konuşmak istese de ağzını açtığı an ağlamaktan konuşamayacağı için susuyordu.
Susuyor sadece geceleri herkes uyuduktan sonra başını yastığına gömerek ağlıyordu. Kendisini fazla yorgun ve halsiz hissediyordu.
H: "İyi misin bebeğim?"
Hyunjin'in rahatlatıcı sesini duyan küçük beden alfasına taraf dönmüştü. Alfa araba kullandığı için gözünü yoldan ayırmıyordu ama arada attığı kaçamak bakışlardan omega'nın bir şeyleri kafaya taktını biliyordu.
Felix bir şey demeden sadece başını onaylar anlamda sallamıştı. Aslında iyi değildi ama bunu şu an kimseyle konuşamazdı. Konuşmaya başladığı an ağlardı zaten. Babası onun için çok özeldi.
Araba otoparkta durar durmaz Felix çantasını alarak inmişti. Bugün önemli dersleri vardı. Zihnini başka şeylerle doldurmamalıydı.
Arabanın önünden geçip yürümeye başladığında Hyunjin'in arkasından geldiğini sanıyordu ama bileğinden tutulup geriye doğu çekildiğinde anlamıştı Hyunjin'in hala arabanın önünde durduğunu.
Felix irileştirdiği gözleri ile uzun bedene ve bileğini saran büyük ele baktı. Kalbi anında deli gibi atmaya başlamıştı bile.
Hyunjin'in dokunduğu yer vücudundan bağımsız ısınıyordu. Bir de yanakları kızarmıştı çoktan buna emindi.
H: "Eğer seni ben rahatsız ediyorsam aramıza mesafe koyabiliriz"
Alfa boğazını temizleyerek konuşmaya başlamıştı. Onun da omega'dan farkı yoktu. Temasa geçtiği an kalbi yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlıyordu.
Ama omegasını son olaylardan sonra bitkin görüyordu ve hissediyordu da. Onu bir şeylerin üzdüğünü, geceleri rahat uyuyamadığını biliyordu.
Felix bileğini biraz aşağı doğru çekmiş ve elini Hyunjin'in elinin içine hapsetmişti. Yüreği patlayacakmış gibi olsa da Hyunjin'e temas etmek ona fazlasıyla iyi geliyordu.
F: "Beni rahatsız etmiyorsun aksine huzurlu hissetmemi sağlıyorsun"
Omega utanarak başını önüne eğmiş ve birleşik olan ellerine bakmıştı. Küçük eli alfasının elinin içine ne kadar da yakışıyordu öyle.
F: "Her geçen gün sana daha çok bağlanıyorum sen aramıza mesafe koyalım diyorsun"
Felix başını kaldırmadan titreyen sesi ile konuşmuştu. Zaten duygusaldı Hyunjin'in böyle söylemesi onu daha da üzüyordu.
Daha önce hiç sevgilisi olmamıştı ve bir sevgiliye nasıl davranılır bilmiyordu. Bu durum onu zaten fazlasıyla geriyordu. Hyunjin'in de böyle söylemesi kendisini yetersizmiş gibi hissetmesine neden oluyordu.
Acaba Hyunjin benden bıkar mı diye düşünmeden edemiyordu. Ona iyi bir sevgili oluyor muyum? İsteklerini karşılayabiliyor muyum? Beni eşi olarak istiyor mu? Gelecekte ona iyi bir eş olabilecek miyim? Utangaç olmam onu sıkıyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Omegaverse
FantasiYok olmak üzere olan insanlık... Dünyayı ağzına almış alfa ve betalar... Nesli tükenmiş olan omegalar... Durmadan düşen doğum oranları... Ve bu kötülüklerin arasında saklanmaya çalışan son Omega... { HyunLix MinSung ChanMin Changİn} #1 omegaverse {1...