[8] Kiraz Çiçeği

3.5K 500 744
                                    

İyi Okumalar 🦋
________

Jeongin monopoly paralarını havaya saçıyordu, Felix ise başına yağan kağıt paraların altında dönüyordu. Diğerleri ise gülümseyerek ikiliyi izliyorlardı.

Felix ve Jeongin artık üçüncü kez kazanıyorlardı oyunu. Neredeyse tüm bölgeleri almışlardı ve şanslarına hem iyi sayılar çıkmıştı. Ya bu oyunda iyilerdi ya da enayi şansları vardı.

CB: "Ben yine fakirim ya, oyunda da fakirim"

IN: "Aynen Hyung Seo zincir şirketlerinin sahibi de benim babam zaten"

İki beta atışmaya başladığında Felix, Hyunjin'in yanında olan yerine geri oturmuştu. Hem çok eğlenmişti hem de yorulmuştu. O kadar çok konuşmuş ve her kazandığında ani tepki vermişti ki boğazı bile ağrıyordu.

Ama gerçekten hayatı boyunca ilk defa bu kadar güzel zaman geçiriyordu. Başını yana doğru gülümseyerek çevirdiğinde alfa'nın onu zaten çoktan izlediğini gördüğünde bir anda duraksamıştı.

Hyunjin de gülümsemeye başladığında Felix tamamen vücüdunu da çevirerek sandalyede yan oturmuş ve hızlı atan kalbine inat alfa'nın güzel gözlerine bakmıştı.

F: "Teşekkür ederim"

Alfa'nın da omega'dan farkı yoktu, deli gibi atıyordu kalbi ve sanki buna asla alışamayacakmış gibi. Omega ona ne zaman böyle baksa ya da yakınlaşsa hep kalbi hızlanacakmış gibi hissediyordu.

Hyunjin, az önce döndüğü için dağılmış sarı tutamları uzun parmakları ile okşayarak omegasının kulağının arkasına sıkıştırmaya başlamıştı. Felix ise anın verdiği sıcaklık ile gözlerini istemeden de olsa huzurla kapatmıştı.

Alfa, omeganın huzurlu yüzünü gördüğünde diğer taraftaki saçları da eli ile okşamaya başlamıştı gülümseyerek.

Saniyeler sonra Felix mayıştığını ve hatta gözlerini kapattığını anladığında telaşla gözlerini açmış ve gülümseyen Hyunjin'i gördüğünde yanakları ve kulakları kızarmaya başlamıştı.

Her zerresi özenle yaratılmış küçük burun ve yanakları kızarmaya başladığında Hyunjin öperek ısırmak istemişti. Bu kadar tatlı olması adil değildi. Dişleri kamaşıyordu resmen alfanın.

H: "Bana teşekkür etmene gerek yok fasulye"

Felix hala utandığı için ve Hyunjin'in eli saçlarında olduğu için konuşacak durumda değildi ama teşekkür edesi gelmişti alfaya. Sanki onun sayesinde buradaymış ve o yanında olduğu için rahat hissediyordu.

M: "Hey size diyoruz bir şeyler izleyelim mi?"

İkili birbirine dalıp gittiği için arkadaşlarının atışmayı bitirip onlarla konuştuklarını bile farketmemişlerdi.

Hyunjin elini yavaşça yumuşak tutamlarda uzaklaştırmış ve Minho'ya taraf dönmüştü.

H: "Yine Anime izlettirmeyeceksen.."

IN: "Teen Wolf izleyelim hrrrr"

CB: "Bu çocuğun ergenliğini ne yapacağız ya"

Daha yeni atışmayı bitiren ikili, Jeongin'in Changbin'in üzerine atlamasıyla tekrar başlamışlardı. Yerde yuvarlanarak birbirlerini gıdıklıyorlardı ve ikisi de nefessiz kalana kadar bu böyle ilerleyecek gibiydi.

M: "Ji götünde sinek var öldürebilir miyim?"

Herkes yerde kahkahalarla yuvarlanan ikiliyi izlerken Minho, eşine yaklaşmış ve krizi fırsata çevirmeye çalışmıştı. Ama anında Jisung, Minho'nun kolunu tutmuş ve ters çevirerek sırtında sabitlemişti. Alfa ise acıyla küfür savurmuştu. Bazen eşinin de alfa olduğunu unutuyordu.

Last OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin