3. Bölüm " Ekim Soner "

150 101 21
                                    

10

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

10.03.2024


merhabalar arkadaşlar yeni bir bölümle karşınızdayım. Bugün Ekim Soner'in hayatını  

okuyacaksınız. Şimdiden oy ve yorum atmayı unutmayın iyi okumalar

 sınır:200 oy 300 yorum artık geçilmedikçe bölümleri atmayı aksadıcağım


Ekim'den

Evdeki gösterişli merdivenlerden elimde telefonla yürüyordum ta ki ağabeyim, Üvey ağabeyim karşıma çıkana kadar

"ne yapıyorsun cici" sesi alaycı bir tonlamadaydı.

"ne var?" onu her sevmeye çalıştığımda bir şey oluyor soğuyordum. Benden nefret ettiğini biliyordum. Ama işte ne yapabilirsin ki

"doğru düzgün bir şey soruyorum cici" ne oluyordu böyle? kollarımı göğsümde bağladım. "Bende düzgün bir cevap veriyim SA-NA-NE" omzuna çarpıp merdivenlerden aşağı inmeye başladım.

bir basamak daha atacaktım ki güçlü bir kol bileğimi kavradı. Gözlerimi açıp bir bileğimi kavrayan eline baktım. Sonra gözlerine, ama o kin o nefret yoktu  gözlerinde aradığım yerimi bulamadım.

Gözlerinde benim yerim nefretti ama baktığımda nefret yerine özlem, sevgi buldum. Hemen bileğimi çekip odama doğru koştum. kapımı kapattığımda az önce ne olduğunu sorguladım korkmuştum.

Ama ağabeyimden değil. Bana olan sevgisinden ben buna alışamazdım. Ben ağabeyimle kavga etmeye, Bana çelme takmasına alışmıştım saçımdan öpmesine, Beni korumasına değil.

Ben buna alışamazdım, Yapamazdım. ben ağabeyimi hep kovalamıştım. Ağabeyimse hep kaçmıştı.

kendimi toplayıp kapımın çevirdim. kapıyı açtığımda kocaman bir bendenle karşılaştım. "Cici ben düşündüm ve-"

"ve?" söyleyeceği şey benim için altın değerindeydi. "hislerimi saklamamaya karar verdim."  

"hangi hislerini?" biraz düşünüp bana cevabını söyledi. "seni seviyorum kardeşim hep sevdim sadece... neyse işte dışarı çıkalım mı?" bir anda gelen soruyla şaşkınlıkla ağabeyime baktım. Ve sonra halıya sonra duvara en sonda gözlerim tekrar gözlerini bulmuştu.

"şey...aslında" ağabeyim umutla bakıyordu. "olur" ağabeyim telaşla konuştu. " sen giyin bende montumu alayım aşağıda buluşalım.

 " sen giyin bende montumu alayım aşağıda buluşalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


hemen üstüme bir şey alıp merdivenlerden aşağı indim.


                                                                                    🔆🔆🔆

şuan koskocaman bir lunaparkın önündeydik. Ağabeyim önden giderken arkasını dönüp bana eliyle gel işareti yaptı. Bende yüzümde çarpık bir gülümsemeyle peşinden gittik. çarpışan arabaların önüne geldiğimizde

ağabeyim adama iki tane jeton uzattı. Adamda başını sallayıp arabaları gösterdi. Ağabeyim kırmızı arabaya doğru ilerlerken ben sağdaki pembeyi seçmiştim. 

Oyun başladığında bir çok kişi vardı. Her halde bir kaç kez kafam geriye doğru gitmişti ağabeyim gülmekten konuşamıyordu bile  oyun bittiğinde Ağabeyim elimden tutup dondurmacıya sürüklediğinde bana iki top karamel ve  vanilya kendine kakaolu ve vanilyalı almıştı. 

benim nefes nefese kaldığımı görünce konuşmaya başladı. "daha bir sürü şey var" bir söylemeye başladı. Söylerken' de parmaklarını indirmeyi unutmadı. "Dönme Dolap, Balerin, Hızlı Tren, Gondol, Crazy dance..." ellerimi havaya kaldırıp "yeter ben bunda yoruldum beni öldürmeye mi çalışıyorsun?"

abim ellerini kaldırıp "17 yılımızı telafi etmeye çalışıyorum neyse sen beni burada bekle ben jeton alıp geleyim" dondurmayı yemeyi bırakıp "tamam" ağabeyim jeton almaya giderken bir teyze yanıma gelip elime bir kağıt tutuşturdu.

"burada da eylenebilirsin" deyip bana kağıdı gösterdi. Ve uzaklaşarak ortadan kayboldu. kağıdı açıp okumaya başladım.


merhaba seçilmiş kişi kendini şanslı seçmen lazım. Bu büyük ödül için seni ve diğer on altı kişiyi seçtik. Bu bir satranç yarışması olacak. Orada tek yapmanız gereken elenmemek bunu yapmanız içinde rakiplerinizi elemek. bir satranç tahtasında olacak. bundan tek bir kişiye haber vermemeniz gerekiyor çünkü sadece 16 kişiyi seçtik. o yüzden söylediklerinize dikkat etmeniz lazım. Tek bir kişiye bile söylerseniz elenirsiniz.

Adres: çiçek mahallesi gül sokak 7. numara

Tarih:**.03.2024

saat: ***

~ Checkmate ~



______BÖLÜM SONU_______


tekrardan merhabalar arkadaşlar  daha önümüzde 5 kişinin hayatı var sonra olaylara başlayacağız 

arkadaşlar 8 karakterimiz daha var bunların dışında onların normal bir hayatı olacak

 bende insanım hepsinin hayatını yazamam  bundan daha zor olan hayat düşünmek

 aklıma gelen hayatlar 4-5 tane öbürkülerini nasıl yazacağım hiçbir fikrim yok

 ama onlarda önemli karakterler olacak sadece hayatları normel yorum ve oy atmayı unutmayın

öpüldünüz aşkolar<33💅💅💅

ÖLÜM SATRANCI /ARA VERİLDİ/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin