8.06.2024
herkese merhabalar dedim ki ben merhametli bir yazarım.
yaz tatiline girmeden güzel bir bölüm atayım.
Bu arada sınır geçilmeden bölüm gelmeyecektir
neyse uzatmadan bölümle sizi baş başa bırakayım.
iyi okumalar
Sınır: 60 okunma 35 oy 10 Yorum
Siz hiç ölmek istediniz mi? Hayır, hayır hayattan bıktığınız için yada hayatınız çok kötü olduğu için değil. Korktuğunuz için
çok korkuyordum, ölmekten korkmuyordum. Ama korktuğum için ölmek istiyordum. Babam önümde duruyordu. Beni bıçaklaması acıtmıyordu sevmemesi acıtıyordu.
Ben ona ne yapmıştım? Bir baba kızını bıçaklayacak kadar nefret duygusu içerebilir miydi? "hayır! Hayır!?" bana dokunan bir elle ağrıyla gözlerimi açmıştım.
"tamam Parla sadece kabustu ben buradayım." Elimi tutup kulağıma fısıldadı. "Her zamanda burada, yanında olacağım."
Ona sıkıca sarıldım. Buna önce şaşırmış olsa da sonrada bana ayak uydurmuştu. "Teşekkür ederim." Mert bana sarılmayı bırakıp gözlerimin içine baktı.- Elimi tutmayı bırakmamıştı.-
"ne için?" Bende onun gözlerinin içine baktım. " Her şey için yanımda olduğun için, Beni anladığın için ve daha bir çok şey için teşekkür ederim."
bir den bir kaç kişi bodoslama içeri girdi. Mert'le gözlerimiz kapıya yöneldi o arada bakış açımıza Berk, Aslı, Ekim, Onur, Damla ve Kağan girdi.
Aslı elini gözünün önüne getirdi. Tabi parmakları aralıklı duruyordu. "Çok özür dileriz devam edin."
Aslı herkesi kapıdan dışarıya çıkarmaya çalıştı. Ama sadece çalışmakla kaldı. Berk kollarının arasında kurtulup yanıma gelmeye başladı.
"ben neden çıkıyor muşum? Çok istiyorlarsa başka bir yerlerde öpüşebilirler." Yanıma gelip yanağımdan makas aldı. "naber fıstık?" yanımdaki mavi koltuğa oturup ayaklarını yattığım yatağa doğru uzattı.
"Neden geldiğinizi sorabilir miyim?" Mert'in sorduğu soruya Berk düz bir cevap verdi. "Hayır" Berk'e göz devirip önüme döndüm. "Ay valla yeter bıktım kaos kaos zaten ölmemiz yakındır. Hadi biraz eğlenelim."
Diye cırladı Aslı "Ne yapacağız?" Aslı masanın üstündeki şişeyi alıp bize gösterdi. "Doğruluk mu cesaret mi?"
🔅🔅🔅
Şaka gibi şuan oturmuş "Doğruluk mu cesaret mi" oynayacaktık. "Ben başlayayım mı?" herkes kafasını salladı.
Ekim elini Şişeye doğru götürüp şişeyi çevirdi. Soru soran kısmı Rüzgara Cevaplayan kısmı ise Tuana'ya gelmişti.
"Doğruluk mu cesaret mi?" Tuana biraz düşünüp cevap verdi. "doğruluk" Rüzgar sorusunu düşünüp Tuana'ya döndü.
"Buraya ilk geldiğinde kimin dış görünüşünden hoşlandın."
Tuana beklemeden cevapladı. "Berat" ah hayır, Berat ölmüştü. Tuana belli ki Berat'tan hoşlanmıştı. Ama maalesef onu kaybetmiştik.
Herkes bir an sessizleşmişti. Ama bu sessizliği bozan tabi ki de ben olmuştum.
"Çeviriyorum" Herkes heyecanla şişenin kime geleceğine bakıyordu. Tabi bende gelen kişilere şaşırmamıştım nede olsa karşı karşıya ya oturuyorlardı.
Dur! Tanrım bu bendim!? Kendimi okutmam lazımdı. Not et "doğruluk mu cesaret mi?" Biraz düşündüm. Tabi ki de doğruluk diyecektim o kadar mal değildim.
"Doğruluk" işte o soruyu sordu. "Buraya ilk geldiğinde kimin dış görünüşünden hoşlandın." ne diyecektim ben şimdi, tamam aramızda bir çekim var ama başkasını söylersem bana kırılır mıydı?
Tamam salaktım. Doğruluk diyecek kadar salakmışım.
mal, zaten görünüş olarak Mert'den hoşlanmadın mı?
Doğru
yemin ederim senin kadar mal olanını görmedim.
siktir git içses
"Senden" Mert şaşkınlıkla bana bakıyordu. Bu içimde uçan kelebeklerde neyin nesiydi böyle Ben Mert'e aşığım demiştim.
Ama yani zannet mi yorum ya karnıma bulantılarda girdi yoksa ,yoksa gerçekten ama gerçekten Mert'e aşık mı olmuştum.
________BÖLÜM SONU_______
herkese merhaba öncelikle klasik sorularımızı soralım.
^Bölüm Nasıldı?^
^öbür bölümden Mert'in bunu yapabileceğine gerçekten inandınız mı?^
^Peki bu aşık olma konusunda ne düşünüyorsunuz?^
oy ve Yorum Atmayı unutmayın
görüşürüz aşlarr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM SATRANCI /ARA VERİLDİ/
AksiyonBaşlama Tarihi: 16.03.2024 birbirinden değişik hayatları olan bir gurup genç satranç oyununa çağırılır. Fakat bu bekledikleri gibi bir satranç oyunu değildir. Her etapta on altı kişiyi ve diğer on altı kişiyi değişik satranç oyunları bekler. Peki...