merhaba damla nın hayatıyla karşınızdayım şimdis,zden bir şey isteyeceğim oy ve yorumlarınızı esirgemeyin ve bu kitabı heryerde paylaşın ki hayalim olan yazarlıkta bir katkınız olabilsin
bunu yayınladıktan sonra öbür kitabımı siliceğim yani daha doğrusu tutarsa çok özen gösteriyorum sizde emeğimin karşılığını verirseniz sevinirim
sınır:150 oy 200 yorum
iyi okumalar
Aşk ,sınırları belirsiz, tanımlaması oldukça güç ve herkes için farklı bir anlam taşır. Bu kavramın sadece romantik ilişkilerde değil aynı zamanda aile fertlerine, dostlara ve hayvanlara karşı da hissedildiğine şahit oluruz.
Çünkü temelde yer alan duygu sevgidir. Aşk güçlü bir sevginin simgesidir. Aşkı bazı insanlar içinde yaşar. Aslında en iyisi içinde yaşamak
aşık olacağın insanı bilemezsin belki bir serseriye belki seni çok sevecek birine ben mi, ben kime mi aşık oldum. Serseriye
Evden ,Süslenip çıkmış kafeye gidiyordum. Utku'nun yanına canım sevgilimiz yanına bahsettiği kafeye girip Utku'yu görmeye çalıştım. O sıra manzaralı bir yerden el salladı. Yavaşça kalabalık insanlardan geçmeye çalışırken
bir yandan' da Utku'nun yerini kaybetmemeye çalışıyordum. ""utku sen nasıl bir yer seçtin iğne atsan yere düşmez"
"istersen başka bir yere gidebiliriz " dedi. Ve sonra göz kırptı. Kafeden çıkıp sokak arasına geldik. Ben önden yürümeye devam ederken bir yandan' da söyleniyordum. "ne işimiz var burada"
arkamı döndüğümde Utku önüme doğru ilerleyip bana yaklaşmaya başladı. "biraz eğeleneceğiz sadece" gözlerim korku içinde açıldı.
"hayır hayır!" Utku beni ellemeye çalıştığında yardım çığlıkları atıyordum. daha fazla dayanamayıp çantamdan parfüm şişesini alıp kafasında kırdım. Utku yere yığıldığında korkuyla
ayağımla öldü mü diye kontrol ettim. birden ayılınca korkuyla yerimden sıçradım. "Lanet kadın ne yaptığını zannediyorsun!"
ayağa kalkıp bana doğru yürümeye başladığında arkamı dönüp nereye gittiğimi bilmeden koşmaya başladım. en sonunda bir adam gördüğümde koşa koşa yanına gittim.
"lütfen lütfen bana yardım edin" nefes nefese kalmıştım. Adam bana şaşkınlık içinde bakıyordu. "lütfen sakin olun " bir den arkadan ses geldi. " gelir misin aşkım buraya" diye kükredi.
Bende adama dönüp beni kurtarmasını söylüyordum. Adam Utkuya doğru yürümeye başladığında onları korkarak izliyordum. "kendi yoluna gitmeni s-" adam Utkuya bir yumruk attığında Utku da sinirlenip
adama bir yumruk attı havada yumruklar uçuşuyordu. bende sonunda akıl edip polisi aradım.
🔆🔆🔆
"Daha iyi misin" adam bana bir kahve uzattığında bende başımla ona teşekkür ettim. "bu arada tanışamadık ben Berk" bende uzattığı elini sıkıp "Damla" elini bıraktığımda ambulansın kapısında içeri baktım üzerime bir battaniye ye benzer bir şey vermişlerdi.
"bu arada o adamla ne işin vardı." Berke dönüp konuşmaya başladım. "Sevgilim, büyük ihtimal bu zamana kadar hiç anlamadın mı diye soracaksın ama kalp işte kime aşık olacağını seçemiyorsun"
"merak etme hepsi geçti" Berke bakıp burukça gülümsedim. "Seni de alıkoydum. Sen beni merak etme geç oldu git artık istersen" Birden ayağa kalkıp bana baktı. " Sorun değil sen dinlen bende sana su getiriyim"
Berk gittiğinde yanıma yaşlı bir teyze oturdu. Ne olduğu nu anlayamadan da gitti. Ama oturduğu yerde bir kağıt vardı etrafı kontrol edip eskimiş kağıdı elime alıp tedirgince açtım ve içindekileri okumaya başladım.
merhaba seçilmiş kişi kendini şanslı seçmen lazım. Bu büyük ödül için seni ve diğer on altı kişiyi seçtik. Bu bir satranç yarışması olacak. Orada tek yapmanız gereken elenmemek bunu yapmanız içinde rakiplerinizi elemek. bir satranç tahtasında olacak. bundan tek bir kişiye haber vermemeniz gerekiyor çünkü sadece 16 kişiyi seçtik. o yüzden söylediklerinize dikkat etmeniz lazım. Tek bir kişiye bile söylerseniz elenirsiniz.
Adres: çiçek mahallesi gül sokak 7. numara
Tarih:**.03.2024
saat: ***
~ Checkmate ~
_______BÖLÜM SONU_______
merhabalar aşkolar kaldı 4 hayat hikayesi sizin için kısa kesmeye ama açık olmaya çalışıyorum
oy ve yorum atmayı unutmayın
öpüldünüz aşkolar<33💅💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜM SATRANCI /ARA VERİLDİ/
حركة (أكشن)Başlama Tarihi: 16.03.2024 birbirinden değişik hayatları olan bir gurup genç satranç oyununa çağırılır. Fakat bu bekledikleri gibi bir satranç oyunu değildir. Her etapta on altı kişiyi ve diğer on altı kişiyi değişik satranç oyunları bekler. Peki...