7. Bölüm " Onur Çelik "

126 88 19
                                    

23

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

23.03.2024

herkese merhablar umarım ramazanınız iyi geçiyordur bu sefer  onur çelik in hikayesiyle karşınızdayım. arkadaşlar büyük ihtimal oy ve yorumlar az geliyor diye sınav haftası bölüm atmiyacağım o yüzden oy ve yorumlarınızı esirgemeyin

ve baştaki attığım tarih bölümü yazmaya başladığım tarih hayat hikayeleri yada olaylar aklıma gelmediği zamanlar bir bölüm 2-3 günde bitiyor yada geç atıyorum

sınır koyucam ama dediğim gibi bu 8 bölümü atıcam geçsenizde geçmesenizde ama geçmezse bende atmayı bırakıcam istediğim sınıra ulaşana kadar ve  bu iki bölümü çokçok çok kısa yazıcam hemen kitaba gelelim diye

sınır: 100 oy 150 yorum


Onur'dan

"kanka bu tarafa doğru bakıyorlar"  başımı kaldırıp Ecenin olduğu tarafa baktığımda bana bakıp parmağını saçına doladığını fark ettim.

Eceye Aşık değildim. " E ne oldu kıvılcımları göremiyoruz" Ece güzel bir kızdı ama benim için güzel olup olmaması önemli değildi.

ben hayatım boyunca insanları düşünen biriydim şunu yapsam üzülür mü? hayır diyemezdim tabi o eskide kaldı.

benim istediğim sadece huzurlu bir hayattı annem beni 7 yaşındayken terk etmişti. Babamda annemden sonra kendini işlere vermişti. Şuan Türkiye'nin hatta dünyanın en zenginlerindendi.

Babam tarafından hep derslerime odaklanmam isteniyordu. Düşüncelerimin arasından sıyrılırken arkamdan gelen bir gölge gördüm. Başımı sağa doğru döndürdüğümde bu kişinin Ece olduğunu gördüm.

kızma bana bir teyze sana bunu vermemi istedi elindeki kağıda bana doğru salladı. "bu ne?" Elindeki kağıdı alırken oda konuşmaya başladı. "bilemiyorum" kağıdı heyecanla açıp içindekileri okumaya başladım.

merhaba seçilmiş kişi kendini şanslı seçmen lazım. Bu büyük ödül için seni ve diğer on altı kişiyi seçtik. Bu bir satranç yarışması olacak. Orada tek yapmanız gereken elenmemek bunu yapmanız içinde rakiplerinizi elemek. bir satranç tahtasında olacak. bundan tek bir kişiye haber vermemeniz gerekiyor çünkü sadece 16 kişiyi seçtik. o yüzden söylediklerinize dikkat etmeniz lazım. Tek bir kişiye bile söylerseniz elenirsiniz.

Adres: çiçek mahallesi gül sokak 7. numara

Tarih:**.03.2024

saat: ***

~ Checkmate ~

______BÖLÜM SONU_____


arkadaşlar bundan sonra bir bölüm kaldı bunları kısa tutmak istiyorum. 

ve ondan sonra olaylara geçmek istiyorum. arkadaşlar ben bence emeğimin karşılığını alamıyorum.  

yani okuyanlar bir tuşa basmak çok mu zor ben sadece kafamı dağıtmak için burdayım.

 oy ve yorumlar gelincede mutlu oluyorum. 

seviliyorsunuz <33💅💅

ÖLÜM SATRANCI /ARA VERİLDİ/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin