8. Bölüm " Kağan Arslan "

114 86 16
                                    

31

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

31.03.2024

herkese merhabalar bu gün Kağan Arslan'ın hikayesini okuyacaksınız. Ve şöyle bir şey diyeceğim bu bölümden sonra olaylara başlayoruz ve anlatım parlanın dilinden olucak. çok uzatmadan geçelim oy ve yorum atmayı unutmayın

sınır:100 oy 150 yorum


İntikam. Herkesin bir  kinden yada nefretten yaptığı şeylerdir. Nerdeyse herkes arkadaşından yada akrabasından alır. Peki ben kimden aldım. Kardeşimden

saat sabah 12.30  civarıydı. Hava soğuk  insanlarda anlaşılmayan bir tedirginlik vardı. Üstüm kalın olduğu için soğu hissetmiyordum.

Köşeyi döndüğümde pembe olan apartmana girdim. 1. kata çıkıp zile elim gitti. Aynı anda benden bir yaş küçük kardeşim sert bir şekilde çıktı. O kadar öfkeli duruyordu ki bir an bende korkmadım değil

beni gördüğünde geriye doğru sersemledi. "abi" sinirli bir şekilde bakarak üstüne doğru yürümeye başladım. 

Elimi koluna götürdüğümde acıyla inledi. Merdivenlerden aşağıya doğru sürüklemeye başladığımda hala söyleniyordum.  

Sokak arasına geldiğimizde Ahmet'i bir tarafa fırlattım. "sen ne yapmaya çalışıyorsun annemin kalp hastası olduğunu biliyorsun ve buna rağmen hala onu üzmeye devam ediyorsun" diye kükredim.

Ahmet başını öne eğdiğinde daha fazla sinirlendim. Elim yanağına inlediğinde geriye doğru sersemledi.


                                                                           🔆🔆🔆

"ne yaptığını sanıyorsun sen, sen çok kötü bir evlatsın" Ahmet konuşmaya çalıştığında tehlikeli bakışlarımı ona doğru çevirdim. Telefonumu cebimden çıkarıp iki üç tuşa bastım.

"alo çabuk buraya gel" karşı taraf bir harf söyleyemeden telefonu yüzüne kapattım. Çok bekletmeden beş altı adamla yanımıza geldi. "halledelim mi?" önümdeki Keko çocuğun dediği şeyle başımı salladım.

Acaba doğru mu yapmıştım ya pişman olursam diye düşündüm. Ama buradan geri dönüş yoktu. 2-3 dakika içinde ağzı burnu dağılmıştı.

Dayanamayıp yanlarına gitmiştim. çocukları geriye çektiğimde yerde yatan bir ceset görmüştüm sanki dizlerimin üstüne çöktüğümde iki parmağımı boynuna götürüp yaşıyormu diye kontrol etmiştim.

Bir şey olmadığında yanağına iki üç tane yapıştırdım. Öldüğünü anladığımda çok geçti.

Ambulansı ara

Olmaz

Neden?

Benim öldürdüğümü düşünürler

Çok iğrenç bir abisin

gözlerim bir seli andırırken etrafa o dolu gözlerimle  bakmaya başladım. En son gözlerim kardeşimin cebine çarptığında cebinde bir kağıt  olduğunu fark ettim.

cebinden kağıdı çıkarıp okumaya başladım.


merhaba seçilmiş kişi kendini şanslı seçmen lazım. Bu büyük ödül için seni ve diğer on beş kişiyi seçtik. Bu bir satranç yarışması olacak. Orada tek yapmanız gereken elenmemek bunu yapmanız içinde rakiplerinizi elemek. bir satranç tahtasında olacak. bundan tek bir kişiye haber vermemeniz gerekiyor çünkü sadece 16 kişiyi seçtik. o yüzden söylediklerinize dikkat etmeniz lazım. Tek bir kişiye bile söylerseniz elenirsiniz.

Adres: çiçek mahallesi gül sokak 7. numara

Tarih:**.03.2024

saat: ***

~ Checkmate ~

______BÖLÜM SONU_____


herkese merhaba bayrama özel attım bölümü normalde benim planım bayram özel bölüm gelmesiydi

 hayat hikayesi değil. Neyse demek ki bu kısmetmiş 

 oy ve yorum atmayı unutmayın seviliyorsunuz <33💅💅

iyi bayramlar 💕🎉

ÖLÜM SATRANCI /ARA VERİLDİ/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin