i was hoping you'd be there
and say the one thing i've been wanting, but no~
saat gece yarısını geçmişti. jisung bugün işte çok yorulmuştu ve hemen uyuyup dinlenmek istiyordu. her zamankinden daha çok hastayla uğraşmıştı bugün. neyse ki yarın mesaisi daha erken bitiyordu.
tam yatmak için hazır olup ışıkları söndürmeye hazırlanıyordu ki gürültülü bir şekilde kapısı çalınmaya başlandı.
00.49.
bu saatte alacaklı gibi kapısını çalan kişi de kimdi?
kendi kendine söylenerek kapıya doğru ilerledi. hala dışarıdaki kişi kapıyı kırarcasına vuruyor ve zile basıyordu.
gözetleme deliğinden baktığında uzun zamandır görmediği o tanıdık çehreyi gördü.
tilkiyi andıran gözleri kısılmış bir şekilde kapıya bakıyordu.
kesinlikle görmeyi beklediği son kişi bile değildi eski sevgilisi. derin bir nefes alıp kapıyı açtı.
onu karşısında böyle görmeyi beklemediği için kapıyı açtığında ufak çaplı bir şok yaşayarak hayretle açtı ağzını.
sağ kolu kanlar içindeydi jeongin'in. gömleğinde kurşun yarası, o yaradan boşanırcasına akmış olan kanlar vardı.
göz göze geldiklerinde jeongin "yaralandım. en yakın yer burasıydı." dedi.
jisung cevap verebilmek için ağzını açtı. "hastaneye gidemedin mi?"
"hastaneye gidilecek kadar ciddi bir şey değil. orada kim bilir kaç saat bekletecekler. o kadar bekleyemem işim var."
işi.
şu dillere destan işi ile arasına hiçbir şeyin girmesini kabul edemiyordu. jisung'un bile.
"iyi geç içeri de bakayım koluna." dedi jisung suratsızca. gecenin bu vakti onu karşısında görmekten, özellikle de bu şekilde görmekten hiç memnun olmamıştı.
jeongin, jisung'un beyaz ve temiz koltuklarına oturmaya yeltendiğinde jisung hemen müdahale etti. "hayır oraya değil, sandalyeye otur."
jisung gidip pansuman için gerekli olan eşyaları getirdi.
"kurşun içeride değil neyse ki korkma." dedi jeongin. şu durumda bile pişkin pişkin konuşabiliyordu.
"ben korkmam da sen kapıma geldiğine göre baya korkmuş olmalısın."
jisung bir yandan jeongin'in gömleğinin kolunu dikkatlice keserek çıkarmaya çalışıyordu. bunu yaparken onun varlığından rahatsız olsa bile elleri profesyonelce hareket ediyordu.
daha sonra yarayı temizlemeye başladı. bu sırada jeongin'in yüzü buruşmuştu.
"nasıl becerdin yaralanmayı?"
"şerefsiz evladının teki yüzünden. kaçak olarak girmiş ülkeye. bir de utanmadan uyuşturucu satıyormuş. polisi görünce korktu rastgele ateş açtı. biri de kolumu sıyırdı geçti işte."
"tüh, sıyırmış sadece."
"hiç memnun olmadın beni gördüğüne."
"sen eski sevgilini gecenin bir yarısı kapında yaralı bir şekilde görsen memnun mu olacaktın?"
jisung gayet ciddiydi. eski ilişkileri jeongin yüzünden yürümediği için ona hala çok sinirliydi. gerçekten sevmişti çünkü onu.
"seni ne zaman görsem mutlu olurum. tabii yaralıysan falan endişelenirim de orası ayrı mevzu."
yarası çok kanasa da o kadar da ağır bir yara değildi. jisung'un işi neredeyse bitmişti. yarayı gazlı bezle sarıyordu şimdi.
"mutlu mu olurdun? duy da inanma."
"seni hiç sevmemişim gibi davranma bana."
"sen sadece işini seversin jeongin. işim bitti bu arada. gidebilirsin."
jeongin bu şekilde kovulmayı beklememiş gibi baktı ona. evi jisung'un evine uzak sayılırdı. yaralıydı da. oraya kadar nasıl araba süreceğini düşündü bir an.
jisung da bunu düşünüyordu. onu bir gece misafir etmeyi isterdi aslında ama yüz vermek istemiyordu. hala çok kırgındı jeongin'e.
jeongin bir şey söylemedi. sadece teşekkür etti.
"önemli değil. dikkat et üzerine baskı uygulama. pansuman yaptırmayı ihmal etme. su değdirme. bir de yaraya arada hava aldır, pansuman yapılırken gazlı bez çıkarıldığında."
"tamamdır. teşekkür ederim tekrardan. seni de çok rahatsız ettim. iyi geceler."
jeongin kapıya ilerlemeye başlamıştı. jisung çok kaba davrandığını düşündü.
daha sonra jeongin'in ona önceden ne kadar kaba davrandığı geldi aklına. bu yüzden gidişini engellemek için bir şey yapmadı. ona karmayı yaşatmak istiyordu.
"iyi geceler." diyerek kapıyı kapattı.
________
mrbmrbbbb
selam kızlar lutfen bu fici sevin olur mu 😭😭
ilk bolum duzyaziydi devamini texting yazacagim
arada aciklanmasi gereken yerler olursa yine duzyaziya gecerim
⭐️ atmayi unutmayinnnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miserable (you & me) ☆ jeongsung ✓
Fanfiction[texting] bir gece kolunda kurşun yarasıyla jisung'un kapısında beliren jeongin ve bu sefer ona karmayı yaşatmakta kararlı olan jisung.