Tanıtım

163 25 35
                                    

Bu fic çok kısa mini mini bir fic olacak, bölümlerin kısa olmasını umursamayın, ilk ficim olduğu için bir çeşit kalemimi test etme gibi düşünebiliriz. İyi okumalar
Oy vermeyi unutmayın 💜

Hava kararmaya yüz tutmuşken arada bir esen hafif rüzgar bedenimde bir ürpertiye sebep oluyordu.
Ormanda derin bir sessizlik hakimdi. Yayıma geçirdiğim okum ile hazır bir şekilde bana gelecek avımı bekliyordum.
Bana gelecekti, ölümüne...

Yoonginin attığı ok ile korkarak yönünü değiştiren ceylan doğruca rotadan sapıp ağaçların daha az olduğu yöne koşmaya başladı -benim olduğum bölgeye- Bundan sonrası bana kalıyordu...

Hedefi tam boynundan hizzaladım.
Acısız bi şekilde ölmeliydi.
Hedef aldım ve doğru anı bekledim.

Tam oku bırakacaktım ki ben de dahil olmak üzere etraftaki herkesin şaşırdığı bişey oldu.

Biraz önce vurup avlayacağım ceylan başka bir ok ile boynundan vuruldu.
Ben vurmamıştım?

Ceylanınn toprakta bir kaç adım yalpalayarak yere yığılışını izledim bi süre.
Ölmüştü.
Bu nasıl olabilirdi? Kim hangi cesaret ile benim avıma göz koyabilirdi? Hangi canına susayan?
Beynime sinir ve şaşkınlık hücum ederken bi hışımla yoongiyle döndüm.

O da aynı benim gibi şaşırmış bi şekilde bakıyordu.
Öfkemle bağırmaya başladım.

"Kim yaptı bunu?!"

"Ben yaptım Jeon."

Arkamdan gelen tanıdık sesle gözlerimi kapattım sabır dilercesine.
Bu sesin sahibini çok iyi tanıyordum. Gözlerimi usulca açıp temkinli bi şekilde arkamı döndüm.

Tam da tahmin ettiğim gibiydi.
Ceylan'ı o vurmuştu.

Kral Kim Taehyung.

Planned LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin