Jeongin
"Avrupa Yakası ve How I Met Your Mother'ın ortak bölümü olsaydı konusu ne olurdu?"
Ve Felix'in sorduğu soruyu düşünmeye başladık.
Felixler bir iki haftadır evimden nadiren çıkıyorlardı. Jisung Minho için Felix ise merakından. Hyunjin'in tipini merak ediyormuş o yüzden her an gelebilme ihtimaline karşı neredeyse her gün buraya geliyorlardı.
"Aslı ve Cem yurtdışına tatile çıkmış olurlardı belki."
Dedi Jisung.
"Bence Barney'nin zoruyla ekip türkiyeye giderdi. Barney biraz da türk kızlarını sömürürdü."
Dedim ben de. Aynen aşkım bizim grupta da acayip konular dönüyor.
Biz odamın başka uçlarına dağılmış başka kafalardayken kapım açıldı bir anda. Kapıya baktığımda abimi gördüm. Hemen kafamı yasladığım yastığı ona attım.
"Kapı çalmayı bilmiyor musun?"
"Çalmamı gerektirecek ne yapıyor olabilirsiniz ki amk? Grup mu yapıyorsunuz?"
Abim yere düşen yastığı ayağıyla tekmeledi.
"Ne için geldin?"
"Hyunjin bu akşam bizde kalıyor oturacağız öyle."
"Yersen."
"Kes lan. Bir değişik hareketini göreyim kapı dışarı ederim seni. Annem zaten yok yine evde, kimse kurtaramaz seni benden."
"Ne bu şiddet bu celal abim? Yatağa mı atıyorsun sen bu çocuğu anlamadım."
"İbne miyim lan ben? Çocuğun zaten sevgilisi var iki yıllık kavga etmişler içeceğiz."
İki yıllık? PARDON? İki yıllık ilişki ne amk. Garantisi bitmiştir onun.
Yatakta oturur pozisyona geçtim.
"Biz de gelelim mi?"
"Yok."
"Lütfennn."
"Olmaz. Çocuk rahat edemez dertleşeceğiz biz."
"Biz de dertleşiriz Minho abi."
Dedi Felix. Hadi be koçum ikna edeceğiz.
"Sizin ne derdiniz olacak lan?.. yani şu arkadaşınızın biraz var gibi duruyor ama."
Jisung'u işaret etti. İkimiz de Jisung'a döndüğümüzde onu abime kitlenmiş bulduk. Felç geçirmiş gibi duruyordu ama. Dokunsam devrilir şu an.
Ayağa kalktım hafif itekledim ki uyansın ama onun yerine sandalyeden düşmeyi tercih etti. Şoka uğradı gariban.
Jisung bayılınca abimden bi "Hii." gibi bir ses çıktı. Endişelenme abi çocuk daha da şoka uğrayacak.
"İyi mi lan? Ben hastaneyle falan uğraşamam uyandırın şunu."
"Minho abi suni teneffüs gerekiyordur belki de."
Dedi ayağa kalkıp Jisung'a bakmak için bana katılan Felix.
"Burnu kanadığında da öyle demiştiniz çocuk kendini tuvalete kitlemişti. Jeongin arkadaşının kronik rahatsızlığı mı var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brom ya || hyunin
FanfictionLiseli Yang Jeongin ve abisi Lee Minho'nun arkadaşı Hwang Hyunjin.