"Hyunjin?"
Dedi abim. Hyunjin gitmeye çalışacaktı ki onu kolundan tuttum.
"İçeri geçin."
Abimin tehditkar tonu ile ikimiz de eve geçtik. Abim koltuğa otururken ben Hyunjin'in ceketini alıyordum üstünden.
Ceketini üstünden alınca yanağımı öpüp kulağıma hızlı bir şekilde fısıldadı.
"Seni seviyorum, bunu unutma tamam mı? Söz yaşayacağım."
"Merak etme abim öldürmezse ben öldürücem zaten seni."
Dediğim şey ile koltuğa geçti. Ben de ceketini askılığa asıp tekli koltuğa, Hyunjin'in karşısına geçtim.
"Bu ne şimdi?"
Dedi abim.
"Ne ne?"
Dedim hemen.
"Siktirtme kendini de açıkla her şeyi amına koyduğum!"
Diyince dökülmeye başladım.
"Ya abi şimdi biz 7. bölüm içmeye gitmiştik ya? 8. bölümün başında bu bana dedi ki erkeklerden hoşlanıyor muyum bilmek istiyorum öpüşelim mi dedi-"
Abim Hyunjin'e döndü.
"Doğru mu bu Hyunjin? He? Orospu çocuğu!"
"Ya hayır!"
Hyunjin bana baktı.
"Doğru düzgün anlat şunu!"
Abim bana geri döndü.
"Ya tamam denemeyi ben teklif ettim ama ne fark eder? Neyse sonra biz bir şey olmamış gibi davrandık sonra gittim ben Hyunjin'e ben senden hoşlanıyorum dedim."
"Bu ne zaman oldu?"
"10. bölüm."
"Ha sen o yüzden bunalımdaydın.."
"He ya."
"E sonra?"
Abim nedensiz mayışmışa benziyordu. Ya da sinirlendiğinde iki bacak üst üste atıp dedikodu dinleyen koca karılara dönüyordu.
"Sonra bu benimle konuştu dedi bilmiyorum falan dedi zırvaladı. Sonrasında bizim eve geldi-"
"Ne zaman?"
"11. bölüm."
"He anladım."
"Geldi işte sonra sen yattığında odama geldi konuştuk.. sonra tekrar öptü."
"O zaman öpüştünüz dediğimde haklıydım?"
"Evet. Baya korkutucuydu bu arada. Neyse. Ondan sonra biz takılmaya başladık. Okullar falan başladı derken de sevgili olduk."
"Bu kadar?"
"Bir de bu piç beni ekip eski sevgilisiyle buluştu."
Dedim gazımı alamayıp.
"Buluşmadım kıza yardım ettim!"
Dedi hemen Hyunjin.
"Aferin iyi bok yedin! Kahraman oldu sanki amk oğlu.."
"Jeong haklı gibi."
Dedi abim.
"Ben zaten haksız demiyorum ama kaç kere özür diledim ya!"
"Kes lan!"
"Benimle doğru konuş!"
"Konuşmazsam ne olur?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brom ya || hyunin
FanfictionLiseli Yang Jeongin ve abisi Lee Minho'nun arkadaşı Hwang Hyunjin.