"Birazdan gaz istasyonunda durmazsan osurucam."
Dedim.
"Olm bomboş yol yok işte istasyon daha."
Dedi Seungmin hemen. Yazlığa gitmek için yola çıkmıştık. Bir arabada ben, Seungmin, Changbin abi ve Felix; diğer arabada abim, Hyunjin, Jisung ve Chan vardı.
Abim Hyunjin ve beni aynı arabaya sokmadı.
"Aha bak var orada!"
Diyip yaklaştığımız istasyonu gösterdim. Changbin abi ise çoktan abimlere istasyona gittiğimizi haber etmişti. Araba durduğu an tuvalete koştum.
Tuvaletimi yapmış elimi yıkarken Hyunjin içeri girdi. Demek ki onlar da durmuş.
Hyunjin tuvalete girince ben ellerimi kurulayıp çıktım. O kadar yakınlığa gerek yok.
Tuvaletin çıkışı markete bağlı olduğu için markette gezindim. Yol için bir iki atıştırmalık aldım.
"Abini boğsam ne kadar sinirlenirsin?"
Dedi yanıma gelen Hyunjin.
"Yardım ederim."
Hyunjin arkama geçip sarıldı ve yanağımı öptü. Geri çektim hemen kendimi. Hyunjin'e baktığımda anlamamış gibiydi.
"Oğlum yapma şöyle hareketler dışardayız."
"...Tamam."
Diyip o da atıştırmalıklara bakmaya başladı.
"Burası çok kazık lan."
"Kes."
Dedim ve kasaya gittim. Atıştırmalıkları alıp çıktım.
Ben arabaya dönerken arkamdan Hyunjin'in ayak sesleri geliyordu.
"Jeong bir şey mi oldu?"
Dedi yanıma yetişip.
"Yo, neden sordun ki?"
"Bugün fazla terssin."
"Yorgunum uyumadım."
Hyunjin bileğimden tuttu.
"Sarılayım en azından o zaman. Böyle içim rahat etmiyor."
Arabaların oraya gelmiştik. Grubun yarısı dışarda yarısı arabada mazotun dolmasını bekliyorlardı. Yerimde durduğumda Hyunjin hemen önüme geçip sarıldı bana. Bir süre karşı gelmeye çalıştım ama sonra ben de sarıldım.
"Stresli misin?"
Diye sordu.
"Ne konuda?"
"Sonuçlar açıklanacak üç gün sonra... o yüzden mi böylesin?"
"...Galiba."
Hyunjin daha da sıkı sarıldı.
Ve ıslık sesi. Sesin geldiği yere baktığımızda tabii ki abimi gördük. İki araç da bizi bekliyordu o yüzden ayrılıp arabalara geri döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brom ya || hyunin
FanfictionLiseli Yang Jeongin ve abisi Lee Minho'nun arkadaşı Hwang Hyunjin.