Acımasızsın isyankarsın Hwang Hyunjin
***
Yine Felix'in çalıştığı kafede San ile buluşmuştum. Bana yine sıkıcı şeylerden bahsediyordu. Belki onu dinlesem bu kadar sıkılmazdım ama canım istemiyordu. He diyip geçiyordum.
"Sen biraz kendinden bahsetsene."
Dedi San. Korktuğum soru gelmişti galiba. Kendinden bahsetmek. Ne diyebilirim ki?
"Lisedesin şimdi dimi? Son sınıf?"
"Evet. Sınav senem bu sene."
"Ne istiyorsun bölüm olarak?"
"Kimya."
"Zor olur ama."
Dediği şey kalbimin ağrımasına sebep oldu. Hyunjin'le tanıştığım gün o da aynı şeyi demişti. Bir süre sustum bu yüzden. Konuştuğumda boşluğa bakıyordum çünkü düşünürken çoktan oraya kitlenmiştim bile.
"Kazanamazsam en kötü mimarlık yazarım sıkıntı değil."
"Mimarlık ve kimya çok ayrı bölümler ya nasıl cart curt..."
Bir süre sonra tekrar dinlememeye başlamıştım. O yüzden cümlesinin sonunu bilmiyorum.
Of keşke Hyunjin gelse dese "Jeongin siktir at şu çocuğu!"
Ben de desem "Noldu kıskandın mı yarram? Senin götlü bokuna kalmadım!"
Ay o götü boklu muydu? Of neyse amk.
"Jeongin?"
"Götlü.."
"Ne?"
Düşüncelerimden kurtulunca ağzımdan çıkan kelimeyi şimdi fark ettim. San bana şaşkın bir ifadeyle bakıyordu.
"Noldu?"
Bilmemezlikten gelmek her zaman en iyi çözümdür.
"Hiç.."
Dediğim gibi. En iyi çözüm.
"Beni dinliyor musun?"
Diye sordu San. Gülümsedim.
"Tabii ki."
"Ne anlattım?"
"..Jojo Siwa..??"
Bir süre yüz ifadesine baktım. Anlayamıyordum.. yanlış mı bildim acaba?
San gülümsedi.
"Evet. Galiba birkaç saniyeliğine daldın demek ki.."
"Evet öyle oldu.. dün çok uyuyamadım da."
"Neden?"
Hyunjin'i stalklıyordum.
"Winx izliyordum."
"Winx mi izliyorsun? Bir ara benim evimde beraber izleriz o zaman, ne dersin?"
"Güzel fikir.. bir daha buluştuğumuzda öyle yaparız o zaman?"
"Olur, bana uyar."
Tekrar sessizlik oluştu. Tam San yine uyku getirici bir şey anlatacaktı ki arkamdan birinin "Şerefsiz." dediğini duydum.
Üstüme alınıp arkama baktığımda zaten üstüme alınmam gerektiğini gördüm çünkü bunu diyen kişi Beomgyu'ydu.
Yanımıza geldi ve konuşmaya başladı.
"Kaç sevgilin var senin?"
"Ne?"
"Daha dün Hyunjin ile sevgiliydin şimdi bu kim Jeongin?! İnsan biraz yavaşlar şerefsiz oğlu it! Daha yeni gördüm çocuğu perişan etmişsin onu da psikopat!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brom ya || hyunin
FanfictionLiseli Yang Jeongin ve abisi Lee Minho'nun arkadaşı Hwang Hyunjin.