19

347 41 64
                                    

Sevdim ben bu şarkı koyma işini🎀🎀

_______

"JEONGİNNN."

Jisung'un sesiyle kafamı sıradan kaldırdım.

"Ne var?"

"Okul bitti kalk lan."

Söylediği şeyle gülümsedim. Hyunjin beni bekliyordur şimdi.

Sabahtan beri hiç açmadığım sırt çantamı sırtıma takıp Jisungları takip ettim. Okulun kapısından çıktığımızda hemen bahçe kapısının oraya gitti gözlerim. Hyunjin yok gibi. O kadar çıkış saatimi sordu öküz.

Kapıya yaklaştığımızda iç çektim ve önden yürümek için hızlandım. Bahçe kapısından dışarı adım atmaya hazırlanıyordum ki önüme gelen beden ile dengemi kaybedip götümün üstüne düştüm.

"Jeong iyi misin?!"

Dedi Hyunjin. Jisung ve Felix gülüyordu o sırada. Ben de gülmeye başlayıp ayağa kalktım. Hyunjin elimden tutuyordu. Bir eli elimde diğer eli belimdeydi.

Hyunjin gülümsedi.

"İyisin dimi?"

Kafamı hayır anlamında salladım ve gülmeyi kestim.

"Popom acıyor."

Dedim kısık sesle. Hyunjin elini popoma götürüp ovuşturmaya başlayınca kendimi geri çektim.

"Napıyorsun?"

"Ha şey.."

Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Etraftakilere baktığımda çok fazla insan görememiştim. İyi ki geç çıktık amk.

"İyi gelir diye düşündüm."

Hâlâ elim ondaydı. Jisung'un Felix'e dediği şey ile yüzümün daha da kızardığını hissettim.

"Hyunjin abi eve kadar bekleyemedi."

Elimi çektim ve Hyunjin ile göz teması da kurmadım.

"Jeong."

"Hadi gidelim."

Dedim. Ona hâlâ bakmıyordum. Jisunglara döndüm.

"Biz arabayla gideceğiz."

Dün Hyunjin seni arabayla alırım demişti. Zaten arabası da kaldırımın oradaydı.

"Tamam gidelim o zaman."

Dedi Felix Hyunjin'e bakarak. Bir bakıma ricada bulunuyordu. Hyunjin'e döndüm ve kafamı hayır anlamında salladım. Hayır Hyunjin gelmelerine izin verme.

"Olur. Gelin bırakıyım sizi de."

Dedi Hyunjin. İç çektim. Felix ve Jisung hemen arabaya koşup arka koltuklara oturmuşlardı. Hyunjin yanağımı öptü ve omzumdan çantamı aldı. Duraksadı.

"İçinde bir şey var mı bunun?"

"Kalem var bir tane. Geçen seneden kalma."

Diyip baktım ona.

"Kimyadan eminsin dimi? Halkla ilişkiler de iyi aşkım o kadar yüksek tutmayalım hedefleri."

Kaşlarımı çattım.

"Derece yaparsam görürsün."

Hyunjin güldü.

"Umarım görürüm."

Bir şey demeyip ben de arabanın yolcu koltuğuna geçtim. Hyunjin çantamı bagaja koyup sürücü koltuğuna oturdu. Kemerini takarken konuştum.

"Neden bagaja koydun ki?"

Brom ya || hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin