30

147 20 6
                                    

"Ee açıklanmış mı?"

Dedi Hyunjin ben bilgisayardan siteye girmeye çalışırken.

"Bakıyorum ya aşkım."

Ve siteye girebildim. Sıralamayı görünce gülümseden edemedim.

"Oha!"

Hyunjin yatakta oturdu ve yanıma, yatağın köşesine oturdu. Bilgisayara bakıp gülümsedi.

"Yuh bu sıralama ne lan."

Hemen bilgisayarı bırakıp odadan çıktım. Salona gittiğimde Felix ve Jisung'u gördüm. Onlar da sıralamaları hakkında konuşuyorlardı galiba.

Kahvaltı hazır olana kadar sıralamalarımız hakkında ve nereleri tercih edeceğimiz hakkında konuştuk. Beraber araştırıp listeleri az çok çıkardık ve kahvaltı masasına oturduk.

Kahvaltıdan sonra da biraz konuştuk ama sonra abimlerin ısrarı üzerine sahile gittik.

Şezlongda Hyunjin sırtıma güneş kremi sürerken konuştu.

"Konuşmanıza biraz kulak misafiri oldum da.."

"Hm?"

"Seçtiğin üniversiteler biraz evine uzak değil mi?"

"İyi bir üniversiteye gitmek istiyorum. En kötü yurtta kalırım."

Dedim. Sırtıma güneş kremi sürmeyi bitince ona döndüm. Bu sefer de yüzüme güneş kremi sürmeye başladı.

"Yurt zor olmaz mı?"

"Bakarım aşkım nerede kalabileceğime zamanı geldiğinde. En kötü gider akrabada kalırım."

Hyunjin iyice kremi yüzüme de dağıtınca kremin kapağını kapatıp güneş gözlüğünü kafasına takıp bana baktı.

"Zorlanmanı istemiyorum."

"Biliyorum.."

Ve sessizlik. Sonrasında normal yazlık işler falan filan.

***

Denizden döndüğümüzde herkes sırayla duşa girip odalara çekildi. Sonrasında içki sofrası kurduk bahçeye. Her kafadan başka bir şey çıkıyordu.

Hyunjin içkisini kaldırdı.

"Hadi hadi."

Yaptı ve ben de dahil herkes içkilerini ortaya getirdi.

"Artık herkesin üniversiteli olmasına-"

Changbin abi sahte bir öksürükle Felix'i gösterdi.

"Ve Felix'in mezuna kalmasına. Başarılar kardeşim."

"Sağ ol."

Dedi Felix ve herkes içkilerini tokuşturup içti. Gecenin devamında da herkes su gibi içki içti her zamanki gibi.

Gecenin sonunda eve geçip salonda oturduk. Abim Jisung ile ilgilenirken (Nasıl ilgilendiğini söylemek istemiyorum.) Felix ve Changbin de sohbet ediyordu. Onlar çok içmemişti galiba.

Chan ve Seungmin ise tatlı tatlı sohbet ediyordu. Biz de onların yanında olduğumuz için onların sohbetine katılıyorduk. Chan Seungmin'in omzuna kolunu atmıştı. Ben ve Hyunjin ise zaten sarmaş dolaştık.

"Oğlum böyle çiftlerin arasında kaldık Seungmin ile iki sap."

Diyip güldü Chan.

"Siz de çift olun Chan abi ne olucak."

Dedim hemen arkasından. Chan abi Seungmin'in omzundan kolunu çekti ve enseme vurdu.

"Komik mi?"

Kafamı aşağı yukarı salladığımda Chan abi oflayıp puflayıp yerinde kımıldadı. Yok bunlar sevgili olmayacak. Adam hetero bir kere. Baba gibi adama zorla sik sevdiremezsin ya.

Brom ya || hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin