26

232 33 32
                                    

"Günaydın sevgilim."

Dedi uyandığımı gören Hyunjin. Bir haftalık tatilde olduğumuz için bir günlüğüne onda kalmıştım.

Beni yüzüme minik öpücüklerle bırakarak uyandırdığı için gözlerimi açtığımda gülümsemeden edemedim.

"Ne kadar filmden çıkmasın sen ya."

"Kahvaltı hazır."

Dedi ve yanağımı öpüp yataktan kalktı. Odadan çıktığında yatakta doğruldum. Telefonumu elime aldığımda abimin 43 cevapsız aramasını görünce abimi aradım.

"Alo?"

"Günaydın abi."

"Nerdesin?"

"Cevabını bildiğin soruları sorma."

Telefonun diğer ucundan bir ses gelmedi. Abimden uzun bir süredir Hyunjin de ben de kaçıyorduk. Yani tabi ben yine çok kaçamıyordum.

Ve telefon kapandı. Telefon kapanınca ben de kalktım mutfağa gittim. Kahvaltı masasında oturan Hyunjin yanına geldiğimde bir sandalyeye geçtim. Kahvaltı masasına baktım.

"Oğlum kahvaltı hazır diyince krep falan yaptın sandım."

Dedim nutellalı ekmek yiyen Hyunjin'e bakarak.

"Bu ne, akşam yemeği mi? Kahvaltı işte."

"Tamam la sanki bir şey dedik."

Diyip bir dilim ekmek alıp bıçakla nutellayı sürdüm ekmeğe.

"Abin aramıştı uyandığımda."

"He 43 kere falan aramış. Nerdesin diye sordu ben de cevabını bildiğin soruları sorma dedim."

"İyi demişsin."

"O da alışır bir gün bu duruma."

"Beomgyu'yu öğrendiğinde de böyle miydi?"

"Beomgyu'yu öğrendiğinde yok saymıştı baya bir süre ilişkimizi."

"Tamam o zama-"

Kapının çalmasıyla Hyunjin kaşlarını çattı ve ayağa kalkıp kapıya doğru gitti. Ben de kapıya bakıyordum.

Hyunjin kapıyı açtığında hemen geri çekildi ve görüş alanıma eve giren abim girdi. Ayakkabılarını çıkarıp arkasındaki kapıyı kapattı ve salona geçti. Ben de Hyunjin'in yanına gittim.

"Ne oluyor?"

"Bilmi-"

"Gelin buraya."

Dedi abim ve ikimiz de salona gittik. Abim koltukta oturuyordu bize ise yere oturmamızı işaret ediyordu. Büyüklük göstergesi galiba.

İkimiz de yere oturunca konuşmaya başladı.

"Evleniceksiniz."

İkimiz de susup şaka demesini bekledik.

"O zaman bu ilişkiye izin veririm."

Ciddi lan bu.

"Abi daha mümkün bir şey istesen?"

"Oğlum gideceksiniz yurtdışına, evleneceksiniz. Sonra gelip bu piç elimi öpücek."

Diyip Hyunjin'i gösterdi.

"Minho yalnız kardeşin 17 yaşında."

"Ne var oğlum benim anneannem 15 yaşında evlenmiş."

"Abi yasal olarak olmuyor öyle bir şey."

Brom ya || hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin