Epp ekkor inditotta el a filmet Tom. De meg is megilyedtem. Mivel megereztem valamit a combomon. A villanyok le voltak oltva megis jol lattam. Mi serte perrel a labamnal majd eroden ra markol. Tom kezevel talaltam magam szembe. Nem tudtam hova tenni a viselkedeset. A tenyleg szeretne tolem valamit akkor mert nem szakit Emmaval? Ezek a kerdesek cikaztak a fejembe csak hogy ebbol Bill zokentett ki.
-hallo?
-igen mi az? Bocsi nem figyeltem
-azt latom, van itthon popkorn
-aha a felso polc balra
-koszi - es mar el is hagyta a kanapet
Tommal ketten maradtunk. Ereztem hogy a pulzusom emelkedik egyre jobban. Majd az egekbe szokik. Megragadt a csipomnel fogva es az olebe ultetett. A nyakamat kezte csokolgatni. En pedig ringatoztam a csipommel Tom eres karjai kozott.
-Aria ne csinald ezt
-megis mit? - huztam tovabb az agyat
-amit teszel velem
-es meg is mi az? Mond ki hallani akarom - fokoztam tovabb a hangulatot
-teljesen megoritesz - mi utan ezt kinyogte
En kiszaltam az olebol es Billhez setaltam. Elovettem neki egy tanyert, o pedig bele ontotte a popcornt. Ujra helyet foglaltunk az agyon es folytatjuk tovabb a filmet. Tom nem ertette az iment tortenteket. Ladtam a szemebe a meglepodotsegett. Csak vissza adtam amit en kaptam tole, bar egy kicsit mas formaban. A filmnek vege lett es kitalaltuk hogy medencezunk egyet mivel meg csak ot ora lesz lassan. En felmentem a szobamba es felhuztam magamra a nem reg vett rozsaszin furdoruhamba. Gyorsan vissza siettem a nappaliba. A Kaulitz testverek also gatyaba alltak elottem. En Tomot o pedig engem mert vegig vegul a tekintetunk talalkozott egy ponton. Be kell valljam tetszett amit lattam. A kidolgozott felso teste az eres kezei. A kikerekedese az also gatyajaba es az izmos vadlii.
-mehetunk?
-persze - egyutt setalunk ki a medenceig
A ket fiu egybol a medenceig setalt es bele ugrott. En pedig a napozo agyba vetettem magam. Mar egy bo negyed oraja pihenek a fiuk husolnek a medencebe. Ra vettem magam es en is bele masztam a medencebe. Nagyon hideg a viz.
-csak nem hideg Aria
-ah nem
-holnap jossz gitarozni?
-aha megyek
-na azert am
Majd a viz ala merultem amikor feljottem a hajamat hatra simitottam. Tom csak nyitott szajjal nezte vegig. Meg egy jo ideig pancsoltunk utana pedig ki szalltunk a medencebol. En rogton a furdobe mentem es levedtem a vizes ruha darabokat magamrol. Kicsavartam oket es kiterededtem, magamra huztam a reggeli ruhamat. Utana pedig vissza mentem az ikrekhez, mar ok is fel voltak oltozve. Elbucsuztunk egymastol Kaulitz testver par elhagyta a hazat. En pedig elpakoltam a talakat es a poharakat. Amikobol fogyasztottunk. Vegul felmentem az emeletre es egybol a furdobe siettem. Meg mostam a fogamat utana pedig az arcomat. Leszagattam magamrol a ruhat es a tus ala alltam. Folyt ram a forro viz, en pedig elveztem a kenyeztetest. Ereztem hogy szabadulok meg a kloros viztol. Majd egy jo tizenot perc mulva ra tudtam magamat venni hogy ki szaljak a viz alol. Megtoroltem a vizes testemet ami egett a torolkozotol. Fel huztam magamra a pizsomamat es a szobamba setaltam. Be bujtam az egyba es hamar elnyodt az alomvilag.
YOU ARE READING
Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett]
RomanceSziasztok Aria vagyok tizenot eves, lassan toltom a tizenhatot. Az az egy nap is csak egy atlagos napnak indult, gitar orara menten a szomszedba. De utana minden kilencven fokos szoget vett az eletemben. Felbukant az egyik kiskori baratom es kozbe T...