.....................3 evvel kesobb..................
Sziasztok Aria Miller vagyok immar tizenkilenc eves. Van egy csodalatos ferjem Tom akivel ket evvel ezelott hazasodtunk ossze. Egy nagyon jo partyrol maradtatok le, de hat a ti bajotok. Azota rengeteg dolog tortent nem reg hazasodott ossze Bill Adriannal. Igen Adriannal azota is egyutt vannak. Meglepo modon amit en magam sem hiszek el neha. Mivel amennyit veszekszik ez a ket faszi naponta ket kezem nem eleg hogy megszamoljam. George azota is egyutt van Biankaval, de Guss sajna szakitotott a nojevel. Pedig en nagyon kedveltem ot, de sebaj majd jon a kovetkezo. Hirdetes Gustav elado. Jo azert nem, de lehet jelentkezni erte. De ezt nem tolem tudjatok. Rendben? Most hogy ezt sikeresen megbeszeltuk egymas kozott terjunk vissza a tortentekhez. Az az igazsag hogy terhes vagyok. Igen jol halotattok lassacskan toltom a kilencedik honapot. Durva hogy milyen gyorsan szalad az ido. Ma van szeptember 1.e igen jol tudjatok Tom es Bill szuletesnapja. Egy kisebb meglepetes bulit szervezunk a fiuknak a tobbiekkel. A hazunkba, mivel ossze koltoztunk Tommal. Hat oszinten anyaekat sokkolta hogy minden ilyen gyorsan tortenik. De most mar bele torodtek. Es elegge megkedveltek Tomot ahhoz kepest hogy az eljen mennyire vonakodtak mindentol-e teren. Tom es Bill a ket Gvel vannak. Igazabol oket biztunk meg hogy lefoglaljak oket. Mi addigi Adriannal es Biankaval diszitjuk a hazat. Epp most ragtam fel a lampionokat a csillara es parat az asztalra Biankaval. Adrian az italokat rendezette addig. Be vallom mar kicsit hianyzik hogy ki rugjak a hambol de a kislanyom erdekebe ez nem lehetseges. Ja igen elfelejtettem mondani lanyom szuletik. Neha meg most se hiszem el a dolgokat hogy milyen jora fordult minden. Mikor mindennel vegeztunk akkor kaptam egy SMS-t Georgetol hogy mindjart itt vannak. Igy leoltottuk a lampakat es elbujtunk. De csak epp hogy sikerult mivel kulcszorej es ajto nyitas hallatszott. Az asztal mogul lattam Tom labait majd felkapcsolta a villanyt. Es fel ugrodtunk a helyunkrol. Lattam a fiukon hogy mindenre szamitottak csak erre az egyre nem. Oda setaltam hozza es egy csokot leheltem az ajkaira. Bar amennyire lehet egy ilyen nagy hassal. De ekkor a fenykepezo gep kattanasara lettunk figyelmesek. Bianka megorokitette a csodas pillanatot es nagyon jol sikerult. Annak ellenere hogy nem vagyok tul fotogen alkat. A kepet Tom a penztarcajaba helyezte. Majd el keztuk fel koszonteni az ikreket szep sorjaban. Mikor mar mindenki sorra kerult akkor kovetkeztem en. Oda adtam mind ketto hulye gyereknek az ajandekjat. Aminek nagyon orulttek. Vegul mikor ezzel vegeztunk epp a tortat vagtak volna fel az ikrek. De egy iszonyat fajdalom nyilat be a hasamba. Majd ereztem hogy el folyt a magzatvizem.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett]
Любовные романыSziasztok Aria vagyok tizenot eves, lassan toltom a tizenhatot. Az az egy nap is csak egy atlagos napnak indult, gitar orara menten a szomszedba. De utana minden kilencven fokos szoget vett az eletemben. Felbukant az egyik kiskori baratom es kozbe T...