18+ kis mertekben csak sajat felelossegre olvasd el
Tom eres karjat ereztem meg a combom majd a szoknyam kozelebe. Ereztem hogy egyre feljebb bandukol az ujjaival. A fehernemumet arrebb helyezte es belem ereztette ket ujjat. Felsziszenem egy aprot.
-jol vagy Ari?
-aha csak be gorcsolt a hasam
-ne hozzak gyogyszert?
-nem kell koszonom mar jobb - mondtam Billnek
Tom egyre gyorsabban mozgott bennem. En pedig halk sohajokkal dijaztam, mivel hogy Bill eszre ne vegye. Ereztem hogy mar az elvezes hataran vagyok. Igy bele markoltam Tom lababa jelezve neki hogy ne hagyja abba. Vegul elertem a csucsot amit egy nagy sohajjal jeleztem. Tom kihuzta belolem az ujjait, majd a szajahoz vette oket es lenyalta. A fulemhez hajolt es bele sutogott.
-finomabb vagy mint gondoltam Aria
Vegig neztuk a filmet es elbucsuztunk egymastol. Es haza mentem a gitartanarom egyutt.
-szia anya
-szia kicsim
-jol telt a napod?
-aha
-ehes vagy
-most nem koszi
Majd felmentem a szobamba es bele doltem az agyba. Else hiszem hogy ma megujjaztak. Geci es Tom vagod, de nem is ez a durva hanem hogy Bill vegig mellettunk ult. Ugy dontottem elmegyek furodni. Igy ossze szedtem a cuccaimat es a furdobe mentem. Ledobtam a cuccaimat es leszedtem magamrol a ruhaimat. Es a zuhany ala vetettem magam. Csak engedtem magamra a forro vizet es elveztem. Egy bo tiz percig furodtem de muszaj lesz ki szallnom a viz alol. Igy ra vettem magam es ki szalltam alola. Elkeztem megtorolkozni ereztem hogy perzseli a boromet. Nagy szenvedek utan magamra huztam a pizsomamat es a mosdo katylohoz setaltam. Megmostam a fogamat az arcommal egyetembe. Vegul vissza setaltam a szobamba es az agyba vetettem magam. Vagy is inkabb vetettem volna csak hogy megszolalt a csengo. Igy le rohantam a lepcson es kinyitottam az ajtot. Majd Felixel talaltam magam szembe.
-mit keresel te itt?
-hozzad jottem
-es mit szeretnel ilyenkor?
-nem tudtalak kiveri a fejembol es csak te jartal benne az elozo talalkozason mar meg akartam kerdezni de nem mertem. De vegul elhataroztam magamat Aria lennel a baratnom?
-tessek?
-jol hallottad
-sajnalom Felix de en ezt nemerzem
-semmi baj majd talalkozunk - es elviharzott
En csak alltam az ajtoba es ertetlenul neztem. Mikor ezt kimondta rajottem hogy teljes szivembol szeretem Tomot. Es erre Felix dobentett ra. De valoszinuleg tobbet nem fog keresni amit banok mivel kiskoromban o volt az egyik legjobb baratom. Mindegy vissza mentem a szobamba es bele doltem az agyamba. Majd a telefonomra pillantottam es lattam hogy Tom irt.
•CHAT KEZDETE :
-szia Ari
-szia Tommy
-holnap elviszlek valahova jo?
-jo. De hova?
-titok majd megtudod. Haromra megyek erted keszulj el
-rendben holnap talakozunk
-Aria
-Tom
•CHAT VEGE
A telefonomat ledobtam az agy szelere. Es probaltam elaludni. De sehogy se ment alom a szememre forgolodtam oda vissza az agyba. Majd nagy nehezen alom jott a szememre. Es elnyelt az alomvilag.
ESTÁS LEYENDO
Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett]
RomanceSziasztok Aria vagyok tizenot eves, lassan toltom a tizenhatot. Az az egy nap is csak egy atlagos napnak indult, gitar orara menten a szomszedba. De utana minden kilencven fokos szoget vett az eletemben. Felbukant az egyik kiskori baratom es kozbe T...