11 Resz

111 6 0
                                    

•TOM SZEMSZOGE :
Egy ora van Aria csak este jon at igy meg rengeteg idom van. Ugy dontottem el megyek a kozeli park fele es setalok egy jot. A szekrenyhez setaltam elo vettem belole egy kek baggy jeanst es egy piros bo polot. Vegul magamra kaptam es lesiettem az emeletrol. Felhuztam magamra a cipot es elindultam. Epp a kavezo elott haladtam el amikor meglattam Ariat bent. De meg is kivel van itt? Kozelebb mentem hogy szemugyre vehessem. Egy fiuval ult es nevetgeltek. Nagyon feltekeny lettem, es megertettem miert dobott ki Aria a multkor a szobajabol. Igy elhataroztam hogy szakitok Emmaval. Nem lakik innen messze ezert lesetaltam hozza. Meg nyomtam a csengot es vartam hogy kinyissak. Vegul egy also gatyas faszi nyitott ajtot.
-kit keresel?
-Emmat
-Emma dragam itt van egy fiu es teged keres
-jovok - Emma az ajtohoz setalt egy szall kontosbe
-Tom?
-ki ez a faszi?
-o a baratom
-hogy tessek?
-jol hallottad
-szakitok veled Emma
-mi van?
-te is jol hallottad - majd el mentem es meg se alltam a hazaig

•ARIA SZEMOGE
Rogton felszaladtam a szobamba a gitaromert. A vallamra akaszottam es at mentem a szomszedba. Bekopogtam az ajton es vartam Tom nyitott ajtot.
-szia Aria
-szia Tom
-gyere beljebb - be mentunk a garzsba egyutt
Helyet foglaltunk es elkeztunk jatszani. Nagyon jol ment minden hangot eltalaltam.
De Tom felallt es beult mogem. Nem ertettem a gitarom hurjait pengette. Majd a nyakamat kezte csokokkal hinteni.
-Tom ez nem szabad
-szakitottam Emmaval
-tessek?
-meg tettem erted
-tenyleg?
-igen
-koszonom
-adsz nekem egy eselyt?
-igen de ahhoz bizonyitanod kell - mikor ezt ki mondtam Tom arcara egy hatalmas vigyor kerekedett
Be kell valljam nem hittem volna, hogy tenyleg megteszi ezt ertem. Lehet kene adnom neki egy eselyt de ahhoz bizonyitani kell nekem. Mivel meg is csak ferfibol van es az evek soran tobb ezer lannyal volt. Nem akarok a sok kozul csak egy lenni. De nagyon remelem hogy az evek alatt meg komolyodott es tenyleg komolyan gondolja velem ezt az egeszet. Tom folytatta a gitarom pengeteset. Majd kiszalt mogullem es vissza ult a helyere. Meg egy ideig gitaroztunk. Vegul ugy dontottunk meg nezunk egy filmet. Igy felmentunk Tom szobaja. Helyet foglaltunk egymas mellett szorosan az agyon. Epp inditottuk volna el a filmet csak hogy Bill rontott be a szobaba.
-Aria te meg itt vagy?
-aha ahogy latod
-filmet neztek! johetek?
-persze - Tom kozben szuros tekintetet vetett ram
Bill helyet foglalt Tom mellet es elinditottuk a filmet. Igen nagyon szeretunk filmezni ez az igazsag. A film mar a javaba ment mikor Tom eres karjat ereztem meg a combom majd a szoknyam kozelebe.

Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang