Es ekkor lettem figyelmes a csengo szora. Le siettem az emeletrol a taskammal. Es kinyitottam az ajtot.
-szia Bill
-Aria, mehetunk?
-persze csak veszek egy cipot
Gyorsan magamra huztam a suranomat es elindultunk a kozeli plaza fele. Egy bo negyed ora alatt oda is ertunk. Az egyik boltot be is vettuk. Ami egy ruha bolt volt. Eloszor a nadragokat neztuk meg vegul pedig a folsoket. En egy gargo nadraggal es egy kek felsovel mentem be a fulkebe. Bill pedig egy piros halal fejes poloval lepett be mellem. Vegul en a nadragot Bill pedig a felsot vette meg. Utana jott a kovetkezo meg a kovetkezo uzlet. Amig veletlen neki nem utkoztem valakinek.
-o bocsanat
-semmi baj, Aria?
-Felix? Uristen miota nem lattuk egymast?
-ezer eve
-az biztos
-meg adod a szamod?
-persze 0620...
-majd irok sziasztok
-szia - majd el ment
-meg adod a szamod - gunyolodott Bill
-kuss, mehetunk a dmbe?
-irany - a boltig meg se alltunk
Majd rogton a sminkes pultig setaltunk. Es kemleltuk a sorokat. Vegul a szemem megakadt egy ruzson. Nagyon tesztet olyan jo bordo szine van. En a ruzst Bill pedig egy palettat vett meg. Elagytuk a boltot majd az epuletet is. Bill elo huzott a zsebebol egy csomag marbollot. En pedig neztem csillogo szemekkel.
-kersz? Mielott ki esik a szemed
-uhm - kihuztam a szallat es ragyujtottam
Elkeztunk haza fele setalni, es kozbe el szivtuk a szallat. Mikor haza ertunk rogton Billnek szegeztem a kerdest.
-at jossz?
-ah most nem igy is alig allok a labamon
-jojo bepotoljuk?
-alap
-puszi
El koszontunk egymastol majd felrohantam a szobamba. Es az uj szerzemenyeket elpakoltam a helyukre. Majd bele vetettem magam az agyba. Csak egy kicsit akartam pihenni csak hogy megrezzent a telom. Biztos csak egy SMS gondoltam magamba es a kezembe vettem.
•CHAT KEZDETE :
-szia Aria
-szia Felix
-van kedved holnap suli utan csinalni valamit?
-persze olyan egy fele jo?
-aha, tokeletes
-hol talizzunk?
-a kozeli park?
-jo ott talalkozunk
-szia
-szia Aria
•CHAT VEGE
Le dobtam az agyra, majd becsugtam a szememet. Egyszeruen leragadt nem tudtam nyitva tartani. Es szep lassan el nyomodt az alom. Mikor fel ebredtem hirtelen azt se tudtam hol vagyok. Vegul ki kaszalodtam az agybol es a furdobe mentem. Megmostam a fogamat az arcommal egyetembe. Majd levetkoztem es a zuhany ala vetettem magam. Gyorsan lefurodtem es magamra huztam a pizsomamat. Ami szokasos modon egy oversize fekete bolobol es egy fehernemubol allt. Es vissza setaltam a szobamba. Bele bujtam az agyba es ismet elnyomott az alomvilag.
BINABASA MO ANG
Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett]
RomanceSziasztok Aria vagyok tizenot eves, lassan toltom a tizenhatot. Az az egy nap is csak egy atlagos napnak indult, gitar orara menten a szomszedba. De utana minden kilencven fokos szoget vett az eletemben. Felbukant az egyik kiskori baratom es kozbe T...