•ARIA SZEMSZOGE :
Tom kitalalta hogy el kell mennie venni piat. Nem is ertettem mivel naluk mindig van alkohol. Na mindegy ugy voltam vele ha meg hoz az nem art. Ugy dontottem haza megyek at oltozzni es keszulodni mivel ram fer. Epp a szekreny elott allok es bamulok magam ele. Nem tudom el donteni mit vegyek fel. Igy egy alap darabot valasztottam egy fekete egybe ruhat. Persze epp hogy nem mar ki log belole a fenekem, de mindegy is. Bele fuztem az egyik ovemet es magamra huztam. Majd a mosdoba mentem es megmostam az arcomat. Utana pedig vissza tertem a szobamba. Ugy dontottem ma sminkeles teren kicsit vissza fogom magam igy egy kis szempilla spirallat es szajfeny ragtam fel magamra. Vegul parfumot fujtam magamra es vissza siettem a szomszedba. Ott pedig Billel es adriannal talaltam magam szembe. Szepen ki is kerdeztem oket hogy ez hogy sikerul. Kiderult hogy akkor tortent amikor Tommal ossze jottem. Adrian at jott es ot kereste de vegul csak Billt talalta. Egy szall kontosbe es ra vetette magat. Kicsit erdekesnek talaltam hogy Adrian nem meselte hogy be jon neki Bill. Jo hat nem vagyunk olyan jo fel tesos nagy baratok. De hat akkor is el vartam volna tole, bar en se szoltam neki Tomrol. Ugy hogy kvitetek vagyunk egymassal. Miutan tul tettem magam a sziv fajdalamon. Elo ragtoduk a hbhez szukseges dolgokat Bill a maradek piakat ragta ki Adrian elragta a toros targyakat. En pedig a muanyag poharakat es tarsasokat ragodtam ki az asztalra. Miutan ezzel sikeresen vegeztunk a csengore lettunk figyelmesek. En pedig jo nem hazi asszony mogyjara ki is nyitottam az ajtot. Bar lehetne mar lassan hazi asszonynak hivni amennyit itt vagyok mostanaban. Kinyitottam az ajtot ahol egy Tomot es ket Gt talaltam. Be is jottek igen hamar es helyet foglaltak velem egyutt az asztalnal. Es elkeztunk iszogatni es tarsasozni szep lassan derultek ki a dolgok az emberekrol. Amikre be vallom en se szamitottam. Mint peldaul Adriannak volt mar faszija Bill elott amirol fogalmam se volt. Nagyon sok mindent nem tudok rola ugy latszik. De mindegy ha teljes rottyon lesz majd letamadom tobb millio kerdessemel az biztos. Meg az is kiderult hogy George es Gustav csokoloztak es nem fogadasbol ne hogy azt hidd. Mik vannak itt elnezest emberek de lattam a meglepodoset Tom arcan mikor ez kiderult. Ugy latszik ok se osztanak meg mindent egymasnak ahhoz kepest mennyire szeretik egymast. Ezutan vettettek fel az otletet Billek hogy uvegezzunk. Ennel jobb jatekot en se tudnak be baszott tiniknek kitalalni. Csak hogy megint megszolalt az a bizonyos csengo.
KAMU SEDANG MEMBACA
Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett]
RomansaSziasztok Aria vagyok tizenot eves, lassan toltom a tizenhatot. Az az egy nap is csak egy atlagos napnak indult, gitar orara menten a szomszedba. De utana minden kilencven fokos szoget vett az eletemben. Felbukant az egyik kiskori baratom es kozbe T...