23 Resz

118 9 11
                                    

………………5 evvel kesobb…………………
Sziasztok Tom Kaulitz vagyok inmar huszonnyolc eves. Es van egy gyornyoru szep kislanyom. Miota nem talalkozunk egy par dolog megvaltozott. Bill es Adrian bekoltozott hozzank. Hogy segitsenek a nevelesben amit nem tudok nekik elegszer megkosszoni. De persze Gustav es George is segit. Megsugom Gus azota vegre talalt valakit akit igazan szerethet. Pont mint ahogy en szeretem Ariat. Anyaek rengetegszer segitenek nekem. Mindenben es persze a Miller nagyszulok is. Lya szemem fenye epp ovodaba van most indulok erte. Be zartam a haz ajtajat es be szalltam az autoba. Be inditottam a motort majd elindultam az ovoda fele. Szerencsre epp elkerultem a dugot es idobe oda ertem az ovodahoz. Mikor be leptem az ajton lattam hogy a kislanyom meg nagyban jatszik. Igy az ajto felfanak dolve elvezetem a latvanyt. Mikor eszrevett rogton oda szaladt hozzam es a nyakamba ugrott.
-apuci
-szia kislanyom
-nagyon hianyoztal nekem
-elindultunk haza?
-igenigen - at oltoztettem lyat
Majd elindultunk haza fele. Be ultettem a kocsiba es be kötöttem. Vegul en is helyet foglaltam a volannal es utnak indultunk. Eleg gyorsan haza ertunk a forgalomkorlatozashoz kepest majd lepakoltunk. Es elkeszitettem a vacsorat. Palacsintat csinaltam az a kedvence. Elokerszultem es neki alltunk megvacsorazni. Mikor vegeztunk kitalalta Lya hogy focizni akar. Igen tudom ram ut teljes mertekben belsoleg. Igy a koszos tanyertokat a mosogatoba helyeztem. Majd at oltoztettem es az udvar fele vettuk az iranyt. Be kell valjam eleg sok tehetsege van hozza. Eloszor egyutt kezdunk el focizni csak hogy o meltosaga ram parancsolt. Hogy most csak o akar jatszani. Igy le ultem a fube es onnan neztem a gyonyoru kislanyomat. Olyan gyorsan cseperedik bar csak Aria is lathatna. Ekkor futott ide hozzam Lya.
-apa
-igen mit szeretnel?
-meselsz megint anyarol
-persze - majd helyet foglalt az olemben
-anyukad gyonyoru no volt. De nem csak mese szep volt hanem okos is. Minden egyes nap vigyaz rank fentrol a csillagok kozul. Mindig is nagyon szerette oket.
Nekem is nagyon hianyzik minden nap gondolok ra az utolso kepem vele meg mindig a penz tarcamba pihen. Ha ra nezek mindig orommel tolt el. De o ajandekozott meg eletem ertelmevel vagy is veled.
Anyukad eletem szerelme mindig is az volt es mindig is az lesz. Helyebe mas no sose fog lepni ezt meg igerem. Hozza hasonlo meg egy no nem lesz.

                                Vege

______________________________________

Na hat ennek is el ertunk a vegere. Sajnalom hogy nem a leg boldogabb veget irtam meg neki. De igy tunt a legjobbnak. Mindenkinek koszonom aki vegig olvasta es tetszett neki. Mar el kezdtem irni a kovetkezo tortenetet. Csak nagyon lassan haladok vele az a problema a sok program miatt. De igerem tavaszi szunetbe el kezdem fol rakni. Addig meg probalok el jutni a reszekkel a tortenetben egy darabig. Puszi nektek meg jovok.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Mar 19 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett] Onde histórias criam vida. Descubra agora