21 Resz

80 6 1
                                    

Epp a tortat vagtak volna fel a Kaulitzek. De egy iszonyat fajdalom nyilat be a hasamba. Majd ereztem hogy el folyt a magzatvizem. Ezt rogton jeleztem Tomnak aki halal nyugodtsaggal kezelve a dolgot vitt ki az autoig. Meg sosem lattam ilyen nyugodtnak mint most. Nagyon gyorsan oda ertunk a korhazhoz szerencsere. Mielott barkit megutottem volna a fajasok miatt. Tom rogton be vitt a szuleszetre es a rezidens orvos pedig a kortermbe. Ereztem hogy a fajasok egyre erosebbek es gyakoribbak. Az orvos kozolte hogy meg ma meg fog szuletni a kislanyom. Pedig meg lenne tizenegy nap a kituzott napig. Nagyon megilyedtem hogy kora szulott lesz a gyermekem. De a doktor no megnyugtatott hogy semmi baja nem lehet a kisbabanak. Csak elobb akar kibujni a pocakombol. Mikor ezt kimondta kicsit megnyugodtam de meg most is voltak ketsegeim. De Tom mindet eloszlatta. Vegig ott volt velem es vigyazott ram. El se hiszem hogy ugyan akkor lesz a szuletes napja mint az apjanak. Annyi biztos hogy nala jobb apukat nem is kaphatna a lanyom. A doktorno szolt hogy most kell nyomom egy nagyot mivel mar a lanyom jonni szeretne kifele. Minden eromet ossze szedve probaltam ki preselni magambol a gyereket. Tudtam hogy nehez lesz de hogy ennyire azt senki sem mondta. Vegul sikerult megszuletettet a kislanyom. Mikor kibujt egybol fel sirt igy tudtam semmi baj se lehet. Meg hallottam a hangjat es elkapott az a megmagyarazhatatlan orom. Csak hogy ezutan minden elsotetult. Es egy film szeruseg kezdett elottem le vetulni. Lattam mikor eloszor talalkoztam Tommal. A gyonyoru barna szemei. Majd a cserfes mosoly ami mindig vele volt. Amikor a tizedik szulinapomra egy orias macit kaptam tole. Az elso koncertjuk amit lattam. A rengeteg emlek amit az evek alatt eltem at vele az osszes levetult elottem. Es el nyelt a fekete lyuk.
•TOM SZEMSZOGE:
Mikor a kezembe adtak a kislanyom nem hittem a szememnek. Gyonyoru volt pont mint az anyja de az en szememet orokolte. Es ahogy mosolyog teljesen ram hasonlit. Epp oda vittem volna Ariahoz a lanyunkat hogy o is nezze meg. De az orvos nem engedett oda hozza. Es a mutobe vittek nem ertettem mi tortent. Az egyik doktornohoz siettem aki segitett a szulesbe. A gyermekemet a karomban ringatva. O elvette a kezembol es mondta hogy el viszi be pojalni. De elotte hozzam szegezte a kerdest.
-mi lesz a neve az edes kisgyermeknek?
- Lya Kaulitz
-rendben
Miutan a doktorno eltunt. Egy orvos bukkant fel elottem elmondta hogy Arianak le allt a szive es az eleterert kuzdottek. Mikor ezt meghallottam ki tort belolem a siras. Ha valami baja esik Arianak en abba bele halok.

Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant