Lihegve dolt mellem az agyba es a mellkasomra dontotte a fejet.
-ez volt neked az elso ugye?
-igen, nem baj?
-nem - mondta mosolyogva
Majd fekudtunk egymas mellett anya szult meztelenul es elvezzuk egymas tarsasagat neman. Majd hirtelen mozdulattal felem kerekedett. Egyszeruen nem tudtam hova tenni a cselekedetet. Amig ki nem ejtette a szajjan azt az egy mondatot amit egesz eletemben vartam. Meg kert hogy legyek a baratnoje amire en habozas nelkul igent mondtam. Majd az ajkaira tapadtam es egy szenvedelyes csok csataba kezdtunk. Mikor vegre sikerult elvalnunk egymastol ugy dontottunk haza kene mennie. Mivel az kene meg anya is merges legyen ram. Igy magunkra huztuk az osszes ruhat a szoba osszes pontjabol. Es elhagytuk a hazat es a kocsiba foglaltunk helyet. Tom egyenesen haza vitt. Epp most ulunk a haz elott az autoban.
-mehetunk?
-persze
Tom kinyitotta nekem az ajtot es segitett ki szallni az autobol. Majd az ajto kuszoboeig kisert. Bucsuzas kent egy lagy csokot lehelt az ajtaimra. Es el tunt a szomszedba igy en is be mentem halkan. Mar minden villany le volt oltva igy halkan fel lopoztam a furdobe. Megmostam a fogamat es kihamoztam magam a ruhakbol. Es a zuhany ala vetettem magam. Most nem sokaig maradtam mivel nem akartam senkit se felkelteni. Ki kaszalodtam alola es megtorolkoztem felkapkodtam magamra a szokasos pizsomamat. Es a szobaba seiettem faradtan borultam bele az agyamba. Es szep lassan el nyomodt az alom. Hirtelen zajokra lettem figyelmes ami fel riasztott almombol. Kinyitottam a szemem es egy arnyat lattam meg a teraszomon befele mezegetni. Ki keltem az agyambol es meg sem alltam odaig. Ott pedig Tommal talaltam magam szemben. Kinyitottam az ajtot es a karjai koze borultam.
-mit keresel itt?
-hozzad jottem
-jo hat arra egyedul is rajottem
-alszunk egyutt?
-mert is ne Tommy mondtam egy hatalmas vigyorral az arcomon
Kozelebb leptem hozza egy szenvedelyes csokot leheltem az ajkaira. Mikor el valtunk egymastol Tom befeszkelte magat az agyam bal felebe. En pedig a jobb felen foglaltam helyet szorosan mellette. Ereztem a szivdobogasat es minden egyes levegovetelet. A keze a derekam kore fonodott es igy nyomodt el mind kettonket az alom vilag.
DU LIEST GERADE
Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett]
RomantikSziasztok Aria vagyok tizenot eves, lassan toltom a tizenhatot. Az az egy nap is csak egy atlagos napnak indult, gitar orara menten a szomszedba. De utana minden kilencven fokos szoget vett az eletemben. Felbukant az egyik kiskori baratom es kozbe T...