18+ csak sajat felelossegre olvasd el
Mikor at ertunk Tom pont a lepcson haladt lefele. Egy fekete baggy jeans volt rajta egy hozza szinben paszolo pulcsival es melennyel. Vegul egy fekete fejpant diszelgett a fejen.
-szia Aria
-szia Tom
-nagyon csinos vagy
-koszonom, indulhatunk?
-persze csillagom - igy elindultunk a kifele a kocsi fele
Es helyet is foglaltunk az autoban, Tom a volannal en pedig az anyosulesen. Egy bo tiz perce utazunk. Barhogy kerlelem Tomot o akkor se arulja el hogy megis hova visz. Mar nagyon kivancsi vagyok. Vegul lealitotta a motort egy kis erdo elott. Segitett kiszallni a kocsibol es a kezeivel takarta a szememet. Nem ertettem mire ez a nagy felhajtas. Es csak egyre beljebb haladtunk a suru rengetegbe. Vegul Tom megtorpant es elhuzta kezeit. Egy csoda szep fahaz tarult a szemeim ele.
-ez gyonyoru Tom
-akkor kivancsi leszek mit mondasz ha mar lattad belurol - meg fogta a kezemet
Es be vezetett a lakajos kis hazba. Minden tele volt rozsa szirmokkal es gyertyakkal, de a szivecske alaku lufikrol se feletkezhetunk meg. A szoba kozepen egy asztal tatongott meg volt teritve rajta ket szemelynek. Vegul meg lattam egy ajtot resnyire nyitva volt. Be szurodott a nappali fenye a halo szobai agyra. Tom kihuzta nekem a szeket es le ultetett ra. Ezutan a hutohoz setalt es kihuzott belole egy elcsomagolt etelt melle pedig egy uveg pezsgot. Kitanyerozta nekunk a hideg talas eteleket es helyet foglalt velem szemben. Utana pedig toltott mondkettonk poharaba pezsgot. Meghitten meg vacsoraztunk es a halo szoba fele vettuk az iranyt. Tom ovatosan ra lokott az agyra. Majd felem kerekedett. Le fejtette rolam a ruha darabokba szep sorjaban. Ki kapcsolat a melltartomat es a szoba masik vegibe hajitotta. Vegul lagy csokokat hintett a felo testemre. Ket huvejkujat bele akasztotta a fehernemumbe es egy gyors mozdulattal lehuzta rolam. Es belem ereztette ket ujjat. Elkezdett bennem mozogni es egy szenvedelyes csokot kezdemenyezett felem. Majd egyre gyorsabb tempoba mozgott bennem Tom. Amit en halk sohajokkal dijaztam. Vegul kihuzta belolem az ujjait es lenyalta oket. Ezutan a fulemhez hajolt es bele sutogott.
-nagyon finom vagy Aria
O is levedte magarol a ruha darabokba amibe szorgosan segitettem neki. Fel helyezett maganak egy ovszert es melyen a szemembe nezett.
-biztos vagy benne hogy akarod? - en pedig egy aprot bolintottam
Jelzesul hogy abba ne hagyja amit elkezdett. Tom pedig ujbol felem kerekedett es egy gyors mozdulattal belem vagta magat. Majd egyre gyorsabban mozgott bennem amit en hangos nyogesekkel dijaztam. Tom vissza tert a felso testem kenyeztetesere. Amit en a hata markolaszasaval es karmolgatasaval dijaztam. Meg egy lagy csokot lehelt az ajkaimra. Majd mind ketton gerinc oszlopa megfeszult es egyszerre ertuk el a csucsot. Vegul Tom meg utoljara belem dofte magat es lihegve dolt mellem az agyba.
ESTÁS LEYENDO
Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett]
RomanceSziasztok Aria vagyok tizenot eves, lassan toltom a tizenhatot. Az az egy nap is csak egy atlagos napnak indult, gitar orara menten a szomszedba. De utana minden kilencven fokos szoget vett az eletemben. Felbukant az egyik kiskori baratom es kozbe T...