17 Resz

102 3 2
                                    

18+ csak sajat felelossegre olvasd el

Felebe kellett szakitanunk mivel Bill teli erobol rontott be az ajton. Sokkolodva allt elottunk de ugyet se vetve arra amit latott folytatta azt amibe bele kezdett.
-nem fogjatok el hinni mi tortent
-na mondjad es ne csigazz minket
-ossze jottem valakivel
-mi tessek?
-jol hallottatok
-es ki az?
-Adrian
-hat sikerult ?
-varjatok azaz Adrian
-igen - mondtam Tomnak
-azta kurva, nem akartatok szolni?
-hat de
-na mindegy
-nem hivod at Bill?
-jo otlet
-ja amugy is regen lattam
-csak akkor oltozz fel mondtam kungocgva - meg fogtam Tom kezet
Es a szobajaig meg sem alltam vele. Mikor oda ertunk be csugtam az ajtot. Es ovatosan ra logtem az agyra Tomot. Es fele kerekedtem majd az agyekan helyet is foglaltam. Tom a csipomre markolat en pedig az ajkaira leheltem egy gyenged csokot. Es egyre lejjebb haladtam a felso testen. Amig el nem ertem az agyekaig. Es egy gyors mozdulattal le rantottam rola az also nadragjat. Az egyik kezemmel ra markolatam az egyik golyojara. A masikkal pedig meg ragadtam a ferfassagat es a szamba vettem es elkeztem kenyeztetni. Es hat mint ne mondjak be jott a taktikam mivel egy kis ido mulva Tom el ment. Es fordult a kocka at forditott es csokolgatni kezdte a mellkasomat. Ra markolt a fenekemre es lehuzta rola szep lassan a ruha darabokat. Csak hogy egy Kopogasra lettunk figyelmesek.
•TOM SZEMSZOGE :
Es Bill hangja kovette a zajt majd be robtott hozzank eltakart szemmel. Kozolte velunk hogy takarodjunk lefele mert Adrian megerkezett. Istenem ez a faszi neha szornyu. Egyszerubb lett volna ha egyedul szuletek. De tul tettem megint rajta magam. Igy feloltoutunk es par percen belul mi is le ertunk a nappaliba. Mikor meglattam Adriant kicsit furcsaltam a dolgokat. Tipik Bill esete hogy nem jottem ra eddig . Mivel a haja ilyen geci furcsa, es jo a stilusa. Ugy dontottunk csapunk egy kissebb hazi bulit nalunk. Gyorsan fel is tarcsaztam a ket Gt es uton is voltak hozzank. Mikor a telefon beszelgetest befejeztem a datumra pillantottam lattam hogy ma van junius 19. Baszki ma van Aria szulinapja elfelejtettem de szerintem ne ki se volt eszebe. El kell menjek venni neki valamit.

Csak egy gitaroranak indult - Tom Kaulitz [befejezett] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang